Probleem gevonden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef chell__ het volgende:
[..]
Voor foto's van mijn borsten mag je wel eerst een microscoop gaan zoeken.
En ga nou niet vanavond aan hem vragen 'hey, moet ik in het vervolg wat enthousiaster doen?', want dan weet hij daarna ook dat het nep is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:26 schreef chell__ het volgende:
Hahahah. Nouja als ik idd niet enthousiast genoeg reageer is dat ook goed om te weten, dan weet ik waar ik aan moet werken. Ik kan wel tegen een beetje kritiek.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probleem gevonden.
Doggystyle gaf ook problemen?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:29 schreef ejfaar het volgende:
[..]Ik ben al op zolder om de microscoop te halen
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef ejfaar het volgende:
Als het een ruige kerel is moet je vooral niet lief gaan praten. Gewoon zoiets roepen: JA GVD DOE DAT KUTDiNG EENs OMHOOG JOH MIETJE'. Krijgtie testosteron van
Woensdag & zaterdag begon het in de middag al, dus denk niet dat het aan moeheid ligt, sterker nog hij had gisteravond nog zin terwijl ik echt kapot was en nog moeier werd van het idee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:26 schreef Snotterkuukn het volgende:
Mijn vriend had dat in het begin ook wel eens.
Ik werd er gelijk super onzeker van maar het lag gelukkig niet aan mij! (althans, dat zegt hij).
Hij had nog erg veel gezeik met zijn ex/huis/financiën/werk waardoor hij soms te veel aan zijn hoofd had.
Heeft je vriend een erg zware baan/druk leven? Als je dan namelijk doordeweeks pas op een heel laat tijdstip seks hebt kan het ook zijn dat hij gewoon heel moe is.
Anders inderdaad zoveel mogelijk geruststellen. Tijdens de seks dingen zeggen als "ooh, je pik is zo heerlijk" of iets dergelijks.En als het niet lukt vooral NIET geïrriteerd raken maar juist zo lief en rustig mogelijk blijven.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
Zeg tegen hem dat hij best aan de tieten van je beste vriendin mag denken tijdens de seks.
Nou overdreef ik wel een beetje hoor, ik heb gewoon een B cup. Ik hou af en toe wel van een beetje zelfspot. Plus ik had eerst een C dus dan is het wel een verschil.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probleem gevonden.
Doggystyle gaf ook problemen?
Goh, dat was ik nou net van plan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:28 schreef Northside het volgende:
[..]
En ga nou niet vanavond aan hem vragen 'hey, moet ik in het vervolg wat enthousiaster doen?', want dan weet hij daarna ook dat het nep is.
Het zou me niet verbaasd hebben. Nee, ik ken je verder niet, ik moest gewoon wat zeggen.quote:
Ojee, dat is inderdaad lastig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:33 schreef chell__ het volgende:
[..]
Woensdag & zaterdag begon het in de middag al, dus denk niet dat het aan moeheid ligt, sterker nog hij had gisteravond nog zin terwijl ik echt kapot was en nog moeier werd van het idee.
Maar hij heeft wel een druk leven, vooral een problematisch leven/moeilijke jeugd etc, ik weet dat er veel dingen zijn die hem plagen (onze jeugd lijkt namelijk ontzettend veel op elkaar, dus ik heb wel een beetje een idee wat hem bezig houdt) alleen praat hij er niet graag over (ik ook niet) en hij blijft er maar alleen mee rondlopen.
Ja volgens mij is dat ook deels het probleem, volgens mij houdt hij wel van een vrouw die een beetje dominant is en dat ben ik dus totaal niet. Ik kan soms wat timide/verlegen zijn en ik heb juist weer dat ik wel van hou als een man een beetje dominant is, en dat is hij weer niet. Ja buiten de slaapkamer, maar daar hoef je nou weer niet dominant te zijn van mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:31 schreef ejfaar het volgende:
Als het een ruige kerel is moet je vooral niet lief gaan praten. Gewoon zoiets roepen: JA GVD DOE DAT KUTDiNG EENs OMHOOG JOH MIETJE'. Krijgtie testosteron van
Veel blowen equals being a loser, helemaal als je je piele niet omhoog kan houden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef chell__ het volgende:
[..]
Hij blowt wel veel ja. Of tenminste ik vind het veel, als hij met mij is blowt hij niet of minder.
Dat heeft niets met zijn piemol te makenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Ojee, dat is inderdaad lastig.
Mijn vriend heeft ook een erg lastige jeugd gehad en ook nog eens 2 gecompliceerde relaties achter de rug. Soms kan ik er nog wel iets van merken.
In de eerste weken dat we met elkaar liepen hebben we avonden lang gepraat waarbij hij zijn hart uitstortte en ik alleen maar luisterde en mijn mening gaf wanneer hij erom vroeg.
Misschien verteld hij jou over een tijdje ook wel wat hem dwars zit. Het is natuurlijk logisch dat hij dat niet gelijk durft te vertellen. Ik denk dat het een stuk beter wordt wanneer hij eens een keer goed zijn hart gelucht heeft.
PM je gegevens maar. Ik leer je wel dominant zijnquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef chell__ het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook deels het probleem, volgens mij houdt hij wel van een vrouw die een beetje dominant is en dat ben ik dus totaal niet. Ik kan soms wat timide/verlegen zijn en ik heb juist weer dat ik wel van hou als een man een beetje dominant is, en dat is hij weer niet. Ja buiten de slaapkamer, maar daar hoef je nou weer niet dominant te zijn van mij.
Zo'n opmerking pas na 3 pagina's. We gaan vooruit op FOK!quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
PM je gegevens maar. Ik leer je wel dominant zijn
Ik kende trouwens ook zo'n jongen. Die biechtte later op dat hij biseksueel was en was nog niet helemaal zeker over hoeveel procent aan welke kant. Die had ook moeite met het noiken omdat ie nog aan het ontdekken was. De rest ging goed. Gelijk uitgemaakt trouwens, want ik wilde niet zijn piemel in een jongen en daarna in mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:37 schreef chell__ het volgende:
[..]
Die scheer ik altijd. Ik kan niet met haren daar.
Denken vrouwen nou echt dat het zo werkt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Snotterkuukn het volgende:
Ik denk dat het een stuk beter wordt wanneer hij eens een keer goed zijn hart gelucht heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |