abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130480276
quote:
12s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:27 schreef chell__ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_130480290
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

"mjah, wel prima hoor"
I give up. :') }:|
pi_130480301
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:09 schreef chell__ het volgende:

[..]

I give up. :') }:|
Vertel eens wat je letterlijk zei?
pi_130480334
Het is niet echt gebruikelijk voor een 20 jarige maar misschien is zn testosteron gehalte te laag.
Moet ie er wat testo boosters in knallen, beetje meer alpha zeg maar :P

http://www.dokteronline.com/androgel/testosteron-kopen/
pi_130480338
Mooi topic dit _O_
Overigens zeer verstandig het meteen zonder condoom te doen ^O^
pi_130480409
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef cristianW het volgende:
Het is niet echt gebruikelijk voor een 20 jarige maar misschien is zn testosteron gehalte te laag.
Moet ie er wat testo boosters in knallen, beetje meer alpha zeg maar :P

http://www.dokteronline.com/androgel/testosteron-kopen/
Nouja, het kan een keer gebeuren, en als TS dan gelijk een zure kop trekt is het gelijk chronisch. :')
pi_130480516
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vertel eens wat je letterlijk zei?
Hij zei iets in de zin van dat hij een kleine had. Waarop ik zei dat ik 'm goed vond en dat zijn piemel dikker is, wat ik lekker vind.

Groot is overrated trouwens. Ik ben een keer weg gerend voor een jongen die echt een hele grote had. :') En nee dat verhaal heb ik niet aan hem verteld. :') _O-
pi_130480527
Moet zeggen dat dit me nog nooit gebeurd is en het me ook niet kan voorstellen eerlijk gezegd :P
pi_130480530
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:16 schreef chell__ het volgende:

[..]

Hij zei iets in de zin van dat hij een kleine had. Waarop ik zei dat ik 'm goed vond en dat zijn piemel dikker is, wat ik lekker vind.

Groot is overrated trouwens. Ik ben een keer weg gerend voor een jongen die echt een hele grote had. :') En nee dat verhaal heb ik niet aan hem verteld. :') _O-
Oh, dat is wel goed dan.
pi_130480550
Heb je ook pics van je borsten en kont? Misschien ligt het daar aan?
pi_130480576
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:10 schreef ejfaar het volgende:
Mooi topic dit _O_
Overigens zeer verstandig het meteen zonder condoom te doen ^O^
Why? Soa risico? Zo ja, we hebben ons allebei laten testen.
pi_130480583
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja, het kan een keer gebeuren, en als TS dan gelijk een zure kop trekt is het gelijk chronisch. :')
Jaa maar het gebeurt dus niet een keer. Als die jongen hem wel omhoog krijgt maar hij kan het niet vasthouden lijkt het er meer op dat zn libido laag is. Een beetje testosteron er in knallen kan dan geen kwaad
pi_130480585
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:16 schreef ejfaar het volgende:
Moet zeggen dat dit me nog nooit gebeurd is en het me ook niet kan voorstellen eerlijk gezegd :P
Mij wel. kan iets met drank of drugs te maken hebben. Maar dat is zo ontiegelijk klote, heb het daarna nog 2 of 3 keer gehad geloof ik, alleen omdat ik me er zo druk om maakte. :')
Gelukkig was de dame in kwestie super begripvol en super relaxed erover, en daarna is het niet meer voorgekomen dat hij halverwege inzakte. :P
pi_130480613
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:05 schreef chell__ het volgende:

[..]

Hij zei later dat het door het roken komt, alleen kan ik me dat haast niet voorstellen.
Als hij veel blowt kan dat wel de oorzaak zijn.
pi_130480651
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:16 schreef chell__ het volgende:
'...hem goed vond'. Het enthousiasme spat ervan af hoor. Echt, als die jongen hier een topic zou openen zou het 'mijn vriendin maakt me onzeker' heten.

Lieg! Lieg tot je groen zien! Als je het niet voor hem doet, doe het dan omdat je zelf goed genomen wil worden!
Ja, ik generaliseer.
pi_130480654
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee joh, het is spiegisch, het zit tussen zijn oren, hij heeft prestatie angst omdat dit eerder met een andere bedpartner is gebeurd
pi_130480673
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:20 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nee joh, het is spiegisch, het zit tussen zijn oren, hij heeft prestatie angst omdat dit eerder met een andere bedpartner is gebeurd
Dus eigenlijk zijn die mannen gewoon mietjes en zwakbegaafd :7
pi_130480689
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:17 schreef ejfaar het volgende:
Heb je ook pics van je borsten en kont? Misschien ligt het daar aan?
Voor foto's van mijn borsten mag je wel eerst een microscoop gaan zoeken. Dankjewel voor de confidence boost voor mij, vooral omdat ze in de afgelopen 3-6 maanden gigantisch zijn gekrompen. :'(
Nee maar ff serieus; what I lack in boobs I make up for in ass en laat hij nou een billen man zijn. ;)
pi_130480721
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:22 schreef chell__ het volgende:

[..]

Voor foto's van mijn borsten mag je wel eerst een microscoop gaan zoeken. Dankjewel voor de confidence boost voor mij, vooral omdat ze in de afgelopen 3-6 maanden gigantisch zijn gekrompen. :'(
Nee maar ff serieus; what I lack in boobs I make up for in ass en laat hij nou een billen man zijn. ;)
alleen pics van je billen dan. Misschien vallen die ook wel tegen. (misschien ook niet. Voor ons nu lastig oordelen)
pi_130480769
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:21 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zijn die mannen gewoon mietjes en zwakbegaafd :7
Dat sowieso en wellicht niet geil genoeg
pi_130480788
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Hij blowt wel veel ja. Of tenminste ik vind het veel, als hij met mij is blowt hij niet of minder.
pi_130480815
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:20 schreef Northside het volgende:

[..]

'...hem goed vond'. Het enthousiasme spat ervan af hoor. Echt, als die jongen hier een topic zou openen zou het 'mijn vriendin maakt me onzeker' heten.

Lieg! Lieg tot je groen zien! Als je het niet voor hem doet, doe het dan omdat je zelf goed genomen wil worden!
Hahahah. Nouja als ik idd niet enthousiast genoeg reageer is dat ook goed om te weten, dan weet ik waar ik aan moet werken. Ik kan wel tegen een beetje kritiek.
pi_130480828
Mijn vriend had dat in het begin ook wel eens.
Ik werd er gelijk super onzeker van maar het lag gelukkig niet aan mij! (althans, dat zegt hij).
Hij had nog erg veel gezeik met zijn ex/huis/financiën/werk waardoor hij soms te veel aan zijn hoofd had.

Heeft je vriend een erg zware baan/druk leven? Als je dan namelijk doordeweeks pas op een heel laat tijdstip seks hebt kan het ook zijn dat hij gewoon heel moe is.

Anders inderdaad zoveel mogelijk geruststellen. Tijdens de seks dingen zeggen als "ooh, je pik is zo heerlijk" of iets dergelijks.En als het niet lukt vooral NIET geïrriteerd raken maar juist zo lief en rustig mogelijk blijven.
pi_130480856
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:23 schreef ejfaar het volgende:

[..]

alleen pics van je billen dan. Misschien vallen die ook wel tegen. (misschien ook niet. Voor ons nu lastig oordelen)
You wish.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:28:05 #100
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_130480867
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef chell__ het volgende:

[..]

Hij blowt wel veel ja. Of tenminste ik vind het veel, als hij met mij is blowt hij niet of minder.
Hij probeert zijn zorgen over zijn te kleine slappe piemol weg te blowen en van blowen krimpt je piemol alleen nog maar verder... neerwaartse spiraal.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')