Dat was een vreselijk stel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:28 schreef marcodej het volgende:
Hij doet het beter dan die vorige Zuid-Afrikaanse Ik Vertrekkers.
Ja idd en ze lachten mensen uit die achterin een pick up truck zaten. En op het eind van de aflevering moesten ze het zelf ookquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:29 schreef utrecht1970 het volgende:
Hebben we niet eerder een aflevering gehad in zuid Afrika, toen hadden de eigenaren het volgens mij over zwartjes
Karinaquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
neem een blondje met tieten, dat trekt klanten
Ik zat wel te denken, moeten de kinderen niet naar school en zo ja: die school is vast ver weg.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef alors het volgende:
Mooi dat die jongen het zo naar zijn zin lijkt te hebben vooralsnog, dat zie je wel eens anders.
ik zie dat je klanten moet trekken, dat moet lukken toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Gehehe ik ben alleen niet zo handig in koken, serveren en zo
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zie dat je klanten moet trekken, dat moet lukken toch?
daarom moet ie ook een brommer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken, moeten de kinderen niet naar school en zo ja: die school is vast ver weg.
De taal is in elk geval makkelijker dan Frans.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken, moeten de kinderen niet naar school en zo ja: die school is vast ver weg.
Gewoon achterop bij zon tijger.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daarom moet ie ook een brommer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |