Hele dagquote:Op zondag 22 september 2013 14:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tot hoelaat serveren ze de Mclunch?
Is dat wat die mclunch??quote:Op zondag 22 september 2013 14:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tot hoelaat serveren ze de Mclunch?
Het is vooral heel calorierijk!quote:
Die Magnum Gold is er denk ik als onderdeel van hun gouden thema rondom die BigMac actiequote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef Pap89 het volgende:
Al tijden niet meer geweest.
Maar wat is nou het nut van die McFlurry Magnum gold?
Vond die magnum variaties al saai.
Kunnen ze beter de "klassieker" McFlurry Crunch weer herintroduceren, daar gingen we er vroeger voor naartoe.
Idd, die was superchill, echt kut dat ze die niet meer verkopenquote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef Pap89 het volgende:
Al tijden niet meer geweest.
Maar wat is nou het nut van die McFlurry Magnum gold?
Vond die magnum variaties al saai.
Kunnen ze beter de "klassieker" McFlurry Crunch weer herintroduceren, daar gingen we er vroeger voor naartoe.
McFlurry Crunch met één of twee shots caramelquote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Idd, die was superchill, echt kut dat ze die niet meer verkopen
Edit: Oh de hele dag dus. Ik weet het niet, heb m nog niet gehad! Maar die met kip lijkt me lekker, wel heeeeel calorierijk idd.quote:
Hij ziet er best lekker uit, en waar zitten niet veel calorieën in daar...quote:Op zondag 22 september 2013 14:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is vooral heel calorierijk!...
Maar vooral die chicken club achtige sandwich ziet er wel goed uit
In een flesje Spa?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Hij ziet er best lekker uit, en waar zitten niet veel calorieën in daar...
Op de website staan wel weer nieuwe voordeelbonnenquote:Op maandag 30 september 2013 01:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het bonnen spektakel is ook afgelopen op de app.
Die gelden tot en met gisterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Op de website staan wel weer nieuwe voordeelbonnen
http://www.mcdonalds.nl/s(...)s_voordeelbonnen.pdf
ohw ik dacht dat die app gewoon niet meer werkte... Beetje jammer dan.quote:Op maandag 30 september 2013 01:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Het bonnen spektakel is ook afgelopen op de app.
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:06 schreef wtk_NL het volgende:
Geen één voordeelbon of app-bon meer... De lol is eraf.
Laat me raden. Je zit nu, 16 jaar later, nog steeds te wachten op een BigMac die aan je tafel gebracht zou worden?quote:
Heb het wel eens meegemaakt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Laat me raden. Je zit nu, 16 jaar later, nog steeds te wachten op een BigMac die aan je tafel gebracht zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |