Laat ff weten of het een beetje goede koffie is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:25 schreef Foeksia het volgende:
deze week een gratis kop koffie van 7 tm 11 oktober. leuk
Misschien dat het plaatselijke restaurant pas later op de ochtend open gaat? Als ik kijk zie ik in ieder geval een land bedekt met groene vlakjes.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:01 schreef Deezertje het volgende:
Mis ik wat?
http://www.mcdonalds.nl/koffie
Geldig bij ALLE MCD's behalve Schiphol.
Waarom staat op dat kaartje dan zo weinig restaurants? Zelfs de plaatselijke MCD staat niet op de kaart. Heb geen zin om te gaan en franchisenemer doet niet mee ofzo...
Deze actie is landelijk, franchise of niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:01 schreef Deezertje het volgende:
Mis ik wat?
http://www.mcdonalds.nl/koffie
Geldig bij ALLE MCD's behalve Schiphol.
Waarom staat op dat kaartje dan zo weinig restaurants? Zelfs de plaatselijke MCD staat niet op de kaart. Heb geen zin om te gaan en franchisenemer doet niet mee ofzo...
Ik zou zoiets eerder bij een Starbucks zoekenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:21 schreef iBenny het volgende:
Ik zag net geloof ik een advertentie voor Pumpkin coffee bij McDonalds langskomen. Kan dat?
Was wel van McDonalds, maar het zou ook een Amerikaanse advertentie kunnen zijn. Ik zag hem helaas net te laat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij Starbucks
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was wel van McDonalds, maar het zou ook een Amerikaanse advertentie kunnen zijn (gezien ik de browser in het Engels heb). Ik zag hem helaas net te laat.
Jammer. Die van de Starbucks beviel goed....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederland heeft (nog) geen McCafé, dus dat soort dingen zullen hier niet zo snel komen
duss wat maakt het uit dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Deze actie is landelijk, franchise of niet.
Schiphol valt meestal buiten de boot omdat een van die restaurants op de FoodCourt (of hoe dat ook mag heten) zit.
Koffie is prima. Goed warm(heet) en vol van smaak. Ik had de gewone koffie. De persoon waarmee ik heen was had de cappucino. Die was ook lekker met een goede schuimlaag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 03:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laat ff weten of het een beetje goede koffie is.
In de app?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef Thierry92 het volgende:
Volgende week zaterdag komen er weer nieuwe kortingsbonnen!
Lekker aangezien ik die maandag, een midweek weg ga, en dus op de heen en terugweg bij de mac zit!
Ze komen met de post mee, tenminste hier in de regio wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:47 schreef foodlover het volgende:
[..]
In de app?
Wacht met smart op nieuwe kortingen😃
Korting of niet morgen weer eens naar de Mac🍔🍟
Maandag weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:22 schreef MelanieA het volgende:
Ik heb al weken geen kortingsbonnen in de app gehad. Alleen toen ik m net installeerde. Naja wel beter voor de lijn
Haha OK thnxquote:
Misschien is dat marketingtechnisch wel heel sim. Misschien hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:09 schreef d4v1d het volgende:
Waarom zijn veel van die voordeelbonnen voor menu's gelijk x2.
Ja, lekker in je eentje 2 menu's opetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef wtk_NL het volgende:
[..]
Misschien is dat marketingtechnisch wel heel sim. Misschien hoor.
Misschien doe jij dat zo ja, maar gedachte erachter is dat je met iemand anders gaat. En anders inderdaad 2 menu's, waar je normaal misschien voor 1 zou gaan. Dus alsnog marketingtechnisch heel slimquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, lekker in je eentje 2 menu's opeten
/autist
30 cent afgeprijsd?quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:45 schreef foodlover het volgende:
[..]
Mmm en dan een lekker sundae ijsje met caramel als toetje!
Ja helaasquote:
En volgens mij voor het eerst in NL de Filet o Fish. (niet dat ik die ga bestellen maar toch)quote:
Wat een ongelooflijke kneuzen zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:16 schreef kawotski het volgende:
McDonald's beëindigt na veertig jaar samenwerking met Heinz
http://www.elsevier.nl/Ec(...)ertig-jaar-1397301W/
Daar komt ook het idee voor een ballenbad vandaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke kneuzen zeg.... het lijkt wel alsof er kleuters zitten in het management daar.
Fish O filet is al een paar keer euroknaller geweest. Waar menig besnorde vrouw gelukkig van werd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:00 schreef kawotski het volgende:
[..]
En volgens mij voor het eerst in NL de Filet o Fish. (niet dat ik die ga bestellen maar toch)
Hebben ze patat bij McDonalds?quote:
Daarvoor moet je net even over de grens zijn, blijkbaar hebben ze daar wel inspiratie. Nu de McBaguettequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef Loll het volgende:
Wanneer komen er weer is nieuwe burgers bij mc?
Niet alleen die warme baguettes, maar ook o.a. een Chicken-bacon-mosterd, dubbele quarter pounder, Steakhouse beef, Steakhouse chicken en uiteraard de McRib daar gewoon in het assortiment. Ik woon helaas een uur van de dichtsbijzijnde Duitse McDonalds af, anders zou ik het wel wetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Daarvoor moet je net even over de grens zijn, blijkbaar hebben ze daar wel inspiratie. Nu de McBaguette
http://www.mcdonalds.de/
Dat heb ik ook iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:31 schreef Rev- het volgende:
Hoe zit dat nu met die nieuwe bonnen? Ik heb nu 12 bonnen, het zijn allemaal cadeautjes van een vriend, Er staat bijvoorbeeld alleen bij 2x McKroket of +0,60 voor een groot menu. Krijg ik dan 2x een McKroket gratis
En chocolademilkshake ipv banaanmilkshake. De verkoopster in Duitsland zei laatst dat er veel Nederlanders speciaal daarvoor kwamen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Niet alleen die warme baguettes, maar ook o.a. een Chicken-bacon-mosterd, dubbele quarter pounder, Steakhouse beef, Steakhouse chicken en uiteraard de McRib daar gewoon in het assortiment. Ik woon helaas een uur van de dichtsbijzijnde Duitse McDonalds af, anders zou ik het wel weten
Vandaar dat de helft van het beleg in de zak achterbleefquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Kut baguette. Waag t om die nog eens te bestellen.
Wordt je als werknemer stront ziek van om die te maken. Laten de hele bop in de soep lopen...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Kut baguette. Waag t om die nog eens te bestellen.
Wordt je als werknemer stront ziek van om die te maken. Laten de hele bop in de soep lopen...
Hoezo?quote:Op zondag 10 november 2013 14:31 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen nog niet ziek zijn geworden van de baguette ham kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vind ik de ham er niet smakelijk uit zien als deze op het broodje moet komen. Heeft een hele aparte structuur, zeer grof. Zoals bij zo'n dikke Duitse ham soms. En een sterke penetrerende geur naar mijn mening.
Ik werk wel bij de Mc, maar eet er helemaal niks. Op de Flurry na.
[ Bericht 10% gewijzigd door Opblaaspop077 op 10-11-2013 15:18:27 ]
quote:Op zondag 10 november 2013 14:42 schreef Opblaaspop077 het volgende:
En jij noemt jezelf wel kundig? Met alle opmerkingen die je hier plaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vind ik de ham er niet smakelijk uit zien als deze op het broodje moet komen. Heeft een hele aparte structuur, zeer grof. Zoals bij zo'n dikke Duitse ham soms. En een sterke penetrerende geur naar mijn mening.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 10 november 2013 14:42 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Nee aan jou als medewerker hebben ze wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens vind ik de ham er niet smakelijk uit zien als deze op het broodje moet komen. Heeft een hele aparte structuur, zeer grof. Zoals bij zo'n dikke Duitse ham soms. En een sterke penetrerende geur naar mijn mening.
. JIj kan er ook wat van zeggen als je het ziet gebeuren he.... Lijkt mij trouwnes niet echt handig dat soort opmerkingen openbaar op een forum te plaatsen
Ik denk dat sommige mede collega's (en ik) doelen op wat er in die spoiler staatquote:Op zondag 10 november 2013 14:53 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik had daar een jaar geleden al problemen mee bij de Mc, wilde dingen oplossen, etc maar dat wordt totaal niet getolereerd uberhaupt gewaardeerd van/door de managers. Een goed gesprek aanknopen gaat niet. En te oude mensen worden om de haverklap ontslaan en dan komen er 2 van 16 de keuken in.
Daarom kijk ik er ook niet meer zo gek van op.
dat buiten de spoiler is toch gewoon persoonlijk?
Oh gut... jij hebt zo'n zwaar leven...quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
Kut, nog maar een paar weken in Hong Kong, en kom er nu pas achter hoe fucking lekker de Mochachino's zijn, bij de McCafe...Heb er al 3-4 gehaald de afgelopen week.
Dat is wel heel goedkoopquote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
FishFilet 1 euro in Belgie!
Dat zal hier wel nooit gebeuren ben ik bang.
McDonald's NL heeft nooit Heinz gebruikt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:31 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Is dezelfde ketchup als op de hamburger. Ik weet niet waar je bent geweest maar in de meeste Mc's gebruiken ze gewoon (nog) heinz. Maar het broodje zou wel heel flauw zijn geweest. Is idd een beetje saai broodje ketchup en vis.
Vroeger gebruikte McDonald's wel Heinz ketchup hoor. Nu blijken ze Devely ketchup te gebruiken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
McDonald's NL heeft nooit Heinz gebruikt.
Wat ik me wel afvraag, omdat ze gestopt zijn met Heinz, is welke satésaus er nu op de Chicken Saté zit aangezien Wijko een merk van Heinz is.
Aah zo. Het smaakt een soort zoeter en flauwer dan Heinz. Weet jij het toevallig van de satésaus?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vroeger gebruikte McDonald's wel Heinz ketchup hoor. Nu blijken ze Devely ketchup te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |