Bedankt, wilde bijna die burger verkiezen boven de Beef Teriykaki AH maaltijdsalade (die echt naar teriyaki smaaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nou, nee. Niks heeft eigenlijk echt gesmaakt naar wat de naam zegt.
GRATISquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:53 schreef wtk_NL het volgende:
Zat er bij die hamburger geen code na activeren? Dan kan je die ook blijven gebruiken bij de easy order
Wat? :/ Dat zag ik staan bij een screenshot die iemand anders er van gemaakt had. Of kan dat niet?quote:
Code is altijd 6 cijfers... Maaarrrr, misschien bij hamburger idd GRATIS nu ik het bedenk, anders zou iedereen gratis hamburgers kunnen blijven bestellen. Excuse moi!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat? :/ Dat zag ik staan bij een screenshot die iemand anders er van gemaakt had. Of kan dat niet?
Netjes hoor, welke Mac was dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag eten gehaald voor paar collega's. Kom ik op werk terug, zijn ze een burger vergeten. Ik eerst bellen en toen terug. Kreeg ik een burger en chicken wings voor collega (omdat dat zijn bestelling was) en mijn mcchicken overnieuw omdat die koud zou worden. En 6 sundaes voor mijn collega's en mij.
Top service voor 1 burger vergeten
quote:AMSTERDAM - McDonald’s Nederland introduceert informatieve verpakkingen die voorzien zijn van QR-codes. Deze verpakkingen geven gasten nog sneller en gemakkelijker toegang tot informatie over voedingswaarden en allergenen.
Verder zijn de nieuwe verpakkingen voorzien van weetjes, zoals historische feiten over McDonald’s en haar producten. McDonald’s wil met de introductie van QR-codes op bekers en draagzakken onverminderd inzetten op transparante communicatie over producten en ingrediënten, aldus Jo Sempels, algemeen directeur McDonald’s Nederland: “Naast de placemat , de website en de McDonald’s App, is een verpakking een belangrijk middel om meer te vertellen over ons eten aan de drie miljoen gasten die we wekelijks in onze restaurants ontvangen. Met deze nieuwe Bags en Cups voorzien van QR-codes geven wij hier een eigentijdse invulling aan, door aan te sluiten op een wereldwijde roll out van nieuwe verpakkingen met toegang tot informatie over voedingswaarden”.
Verbetermogelijkheden
McDonald’s zegt verder continu op zoek te zijn naar verbetermogelijkheden. Door onder meer de verpakkingen steeds aantrekkelijker te maken wil het haar gasten attenderen op de informatie die het op de verpakkingen aanbieden. Voor de nieuwe small, medium, large en extra large Bags en de 0,25-, 0,40- en 0,50 liter Cups kiest McDonald’s daarom voor aansprekende thema’s als Family, Together, Love, Welcome en Enjoy. Om verspilling van bestaand verpakkingsmateriaal te voorkomen, worden de nieuwe verpakkingen geleidelijk door heel Nederland ingevoerd.
Ik heb ook al twee keer een gratis burger gekregen en kan er nog zeker 1x één halenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Mijn gratis hamburger-bon is voor de tweede keer niet gescanned![]()
Volgens de website alleen in Leiderdorpquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:38 schreef Waterdrinker het volgende:
Iemand een idee of bij de mac in Bodegraven, Alphen aan den Rijn (die met de drive langs de N11) of Leiderdorp (bij de A4/pannenkoekenboerderij) van die bestelzuilen staan?
Zag het ook ja, thanks anyway.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Volgens de website alleen in Leiderdorp
quote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef kawotski het volgende:
Was even een kip 9 wezen halen maar dat was blijkbaar duurder dan 2x kip 6 dus dan dat maar. Heerlijk zo'n plofkip (WakkerDier Tm). Ook maar even een flurry bounty maar dat viel zwaar tegen, kokos van de bounty is virtueel niet bestaand, afrader dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |