abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:54:34 #251
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_133424084
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Vorige week vrijdag zag ik in de Mc in Bodegraven 2 soorten ijskoffie en 2 soorten fruit 'slush'. Weet de namen niet maar op de site zie ik hier niks van?
Lijkt me een pilot voor de Iced Frappés en Iced Fruit Smoothies, zoals ze dat ook doen met de glutenvrije broodjes.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_133424296
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef JimboSlice het volgende:

[..]

Lijkt me een pilot voor de Iced Frappés en Iced Fruit Smoothies, zoals ze dat ook doen met de glutenvrije broodjes.
Ja zo heet het! Is dat niet overal verkrijgbaar?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:02:36 #253
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_133424518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja zo heet het! Is dat niet overal verkrijgbaar?
Ik heb ze zelf nog niet gezien en heb niet gezocht op de site, maar aan de hand van jouw omschrijving denk ik te weten waar het om gaat (ken ze uit het buitenland).
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_133532473
Dat zijn ze inderdaad :+
Ze zijn er mee aan het testen, en sommige restaurants hebben ze al.
Heeft te maken met een machine die ervoor aangeschaft moet worden, en niet overal is er ruimte voor :9

Voor de Brabanders onder ons, in Oosterhout Weststad zijn sinds vandaag ook die Iced Smoothies/Frappes verkrijgbaar.
pi_133532554
Wel dat soort dingen, maar geen McCafé? :?
(wat overigens wel heel veel extra ruimte kost, maar in Duitse vestigingen past het ook :') )
Edit: Anderzijds hadden we in NL ook pas heel laat Starbucks bedenk ik me nu...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133532783
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
Wel dat soort dingen, maar geen McCafé? :?
(wat overigens wel heel veel extra ruimte kost, maar in Duitse vestigingen past het ook :') )
Edit: Anderzijds hadden we in NL ook pas heel laat Starbucks bedenk ik me nu...

Tsja.. Ik vraag me ook af waarom er nog geen McCafé concept gelanceerd is in ons land.
Maar die machine is qua breedte net zo groot als een shakemachine, alleen nog iets hoger.
Oosterhout Weststad heeft er sinds vandaag ook een, en is nu een 'Made For You' ready restaurant.
Je ziet aan de counter geen apparatuur meer staan, alles staat om een hoekje :+

Die smoothies/frappés schijnen heel hard te gaan. Ben benieuwd, heb er nog geen op. :9
pi_133532943
Zie je ook de frisdranktap, de shakemachine en het/de frietstation(s) niet meer staan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133533054
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Zie je ook de frisdranktap, de shakemachine en het/de frietstation(s) niet meer staan?
Dat laatste wel, taptoren, shakemachine en koffiemachine niet.
Even kijken of ik er een foto van heb :+
pi_133533379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dat laatste wel, taptoren, shakemachine en koffiemachine niet.
Even kijken of ik er een foto van heb :+
Ik ben benieuwd :9
Is het idee daarvan dat er iemand op "dranken" staat en alles op bestelling tapt?
(ik begrijp dus dat Nederland nog niet over gaat op zelf frisdrank vullen?)

Kun je eigenlijk nog wel de keuken inkijken?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133533548
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :9
Is het idee daarvan dat er iemand op "dranken" staat en alles op bestelling tapt?
(ik begrijp dus dat Nederland nog niet over gaat op zelf frisdrank vullen?)

Kun je eigenlijk nog wel de keuken inkijken?


Dit is niet in Oosterhout, maar in Hoorn. Dit is ook de flagshipstore op het moment.
Er zijn 4 zaken in Nederland die op dit systeem over zijn en ermee aan het testen zijn.

Het idee in Oosterhout is iets anders opgezet, dat glazen scherm links hebben zij niet, het is een redelijk klein restaurant in tegenstelling tot bovenstaand :9
Het menu wat je ziet heeft Oosterhout ook, en achter dat muurtje waar het menubord hangt staan daar de shakemachine, koffiemachine etc.
De bin zal met dit systeem ook verdwijnen, omdat alle producten op bestelling gemaakt worden.
Je hebt dan geen BOP/Grill meer, maar een 1e en 2e lijn. Op beide lijnen kun je dan alle broodjes bereiden.
Nederland gaat niet over (als ik me goed begrijp is er destijds ooit eens gezegd dat dat niet in het concept van Nederland zat ofzo, hebben ze toen bewust voor gekozen, maar weet ik niet zeker) op het hervallen van frisdrank.

Als je op Google zoekt op McDonald's Hoorn, krijg je ook wat impressies van het restaurant. Ik ben er nog niet geweest, maar het is daar ingericht volgens alle laatste standaards. Zelfs interactieve iPads voor kinderen :+
pi_133533920
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is niet in Oosterhout, maar in Hoorn. Dit is ook de flagshipstore op het moment.
Er zijn 4 zaken in Nederland die op dit systeem over zijn en ermee aan het testen zijn.

Het idee in Oosterhout is iets anders opgezet, dat glazen scherm links hebben zij niet, het is een redelijk klein restaurant in tegenstelling tot bovenstaand :9
Het menu wat je ziet heeft Oosterhout ook, en achter dat muurtje waar het menubord hangt staan daar de shakemachine, koffiemachine etc.
De bin zal met dit systeem ook verdwijnen, omdat alle producten op bestelling gemaakt worden.
Je hebt dan geen BOP/Grill meer, maar een 1e en 2e lijn. Op beide lijnen kun je dan alle broodjes bereiden.
Nederland gaat niet over (als ik me goed begrijp is er destijds ooit eens gezegd dat dat niet in het concept van Nederland zat ofzo, hebben ze toen bewust voor gekozen, maar weet ik niet zeker) op het hervallen van frisdrank.

Als je op Google zoekt op McDonald's Hoorn, krijg je ook wat impressies van het restaurant. Ik ben er nog niet geweest, maar het is daar ingericht volgens alle laatste standaards. Zelfs interactieve iPads voor kinderen :+
Wow. Dit ziet er wel erg goed uit hoor!
Waar ik bang voor was is ook opgevangen door dat Easy Order achtige systeem ;).

Hier worden de dranken dus achter dat glazen wandje gemaakt en in Oosterhout achter de zwarte wand zeg maar?

Het is ook niet zo dat een apart frisdrankstation ín het restaurant heel veel ruimte oplevert achter de counter omdat ze altijd daar nog een tap hebben. En in sommige restaurants zal dat absoluut verkeerd lopen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133534081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wow. Dit ziet er wel erg goed uit hoor!
Waar ik bang voor was is ook opgevangen door dat Easy Order achtige systeem ;).

Hier worden de dranken dus achter dat glazen wandje gemaakt en in Oosterhout achter de zwarte wand zeg maar?

Het is ook niet zo dat een apart frisdrankstation ín het restaurant heel veel ruimte oplevert achter de counter omdat ze altijd daar nog een tap hebben. En in sommige restaurants zal dat absoluut verkeerd lopen :')
Ja, dat klopt. Dat wandje vind ik ook wel grappig :9
Wat bedoel je precies?

En inderdaad, dat is net zoals dat gratis saus principe, dat er van die pompen in het restaurant staan.
Scheelt wel ruimte, want dan krijg je inderdaad alleen een beker mee en kan je zelf wat kiezen. Ik denk dat ze er toch bewust voor hebben gekozen.
pi_133536091
Ik hoop op een slush bij die iced smoothie maar iemand heeft em op en zei dat het meer milkshake was, das jammer -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133536762
slush die naar melk smaakt lol.
pi_133537666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop op een slush bij die iced smoothie maar iemand heeft em op en zei dat het meer milkshake was, das jammer -O-
Qua smaak of qua consistentie?

Oh wacht... Het is een smoothie... Dat is toch altijd met een melkproduct? Ik denk niet dat je dat echt kunt slushen? :?

Volgens de Britse site:
quote:
Strawberry and banana iced fruit smoothie

Get instant refresment with our Strawberry and Banana Iced Fruit Smoothie. Made with delicious pureed fruit and juices blended with low fat yoghurt and ice.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133538277
Het is als ik me niet vergis een mix van gecrushed ijs, yoghurt en gepureerd fruit.
pi_133538322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 01:17 schreef Yannick567 het volgende:
Het is als ik me niet vergis een mix van gecrushed ijs, yoghurt en gepureerd fruit.
Oh zo... ja dat kan natuurlijk ook :') dat je het gecrushde ijs in de yoghurt gooit... duh :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133547694
volgens mij kan je ook zonder de smoothies ook zonder de yoghurt maken, maar de mokka is t lekkerst! (allen hoe die slagroom door een rietje moet??)

en er zijn inmiddels al 6 MFY restaurants, voor wie in de buurt is : Rotterdam Charlois en Leiderdorp zijn ook al over op het nieuwe systeem.

Achter het wandje staat de zogenaamde 'beverage cell' waar dus idd de dranken getapt worden. is echt apart station bij MFY / dual point service.

Je kan nu eigenlijk nog veel beter in de keuken kijken, omdat er geen bin meer voor staat. Gasten denken nu ook vaak dat er veel meer personeel staat, maar dat lijkt maar zo. Vroeger stonden die 'verstopt' in de keuken, nu zie je alles
pi_133547921
Ik denk ik ga even een chicken sate scoren.. is die in ene uit het assortiment.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_133548974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Tsja.. Ik vraag me ook af waarom er nog geen McCafé concept gelanceerd is in ons land.
Maar die machine is qua breedte net zo groot als een shakemachine, alleen nog iets hoger.
Oosterhout Weststad heeft er sinds vandaag ook een, en is nu een 'Made For You' ready restaurant.
Je ziet aan de counter geen apparatuur meer staan, alles staat om een hoekje :+

Die smoothies/frappés schijnen heel hard te gaan. Ben benieuwd, heb er nog geen op. :9
McDonalds Eindhoven heeft toch een McCafe?
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:16:29 #271
413186 msnguy
Gewoon DOEN!
pi_133549779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

McDonalds Eindhoven heeft toch een McCafe?
Welke vestiging dan? Woensel, Demer en de Markt sowieso niet. En ik kom nooit in Veldhoven, dus van die weet ik het niet zeker of die er geen heeft.
pi_133582209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef msnguy het volgende:

[..]

Welke vestiging dan? Woensel, Demer en de Markt sowieso niet. En ik kom nooit in Veldhoven, dus van die weet ik het niet zeker of die er geen heeft.
Daar hangt inderdaad wel zo'n bord van McCafé, maar die zit daar al heeeeeeeeeeeel lang niet meer ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef cathyceet het volgende:
volgens mij kan je ook zonder de smoothies ook zonder de yoghurt maken, maar de mokka is t lekkerst! (allen hoe die slagroom door een rietje moet??)

en er zijn inmiddels al 6 MFY restaurants, voor wie in de buurt is : Rotterdam Charlois en Leiderdorp zijn ook al over op het nieuwe systeem.

Achter het wandje staat de zogenaamde 'beverage cell' waar dus idd de dranken getapt worden. is echt apart station bij MFY / dual point service.

Je kan nu eigenlijk nog veel beter in de keuken kijken, omdat er geen bin meer voor staat. Gasten denken nu ook vaak dat er veel meer personeel staat, maar dat lijkt maar zo. Vroeger stonden die 'verstopt' in de keuken, nu zie je alles
Ook een collega? :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ja hoi
Oosterhout:
pi_133585896
Een mini-bin. Of lijkt dat maar zo?
Die keukens zien er altijd zo strak uit haha. Al dat rvs.
pi_133587090
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Een mini-bin. Of lijkt dat maar zo?
Die keukens zien er altijd zo strak uit haha. Al dat rvs.
Meer heb je ook niet nodig in een MFY restaurant lijkt me?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133587269
Oja alles was op bestelling he. Beter als normaal ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')