Dat wel jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:52 schreef Kyara het volgende:
Lief!
En ze heeft echt nog van die babyspek armpjes![]()
Eerder een stapje verder weer naar kleuterquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:18 schreef Jipster het volgende:
Tante Soesa die foto!![]()
Sonnetje, die van jou wordt dan een echt peutertje, dan gaan die lijfjes volgens mij echt veranderen!
Jaaa kleuter! Haha dat bedoelde ik ook, wilde schoolgaand kind zeggen, maar dacht er moet nog iets tussen zitten, en wist niet meer wat..quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Eerder een stapje verder weer naar kleuter
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:09 schreef Jipster het volgende:
[..]
Jaaa kleuter! Haha dat bedoelde ik ook, wilde schoolgaand kind zeggen, maar dacht er moet nog iets tussen zitten, en wist niet meer wat..blame it on the hormones?!
Chris was tot 1,5 ook echt stevig. Zat ergens richting de +2 lijn. Lengte op de +1. Hij ging met anderhalf lopen, na een half jaar achter de blokkenkar of aan de hand. Met 2 jaar zag je de lijn iets inzakken, en met 3 jaar zat hij bijna in het midden. Nu zit hij alweer 3 jaar precies in het midden van de curves. Zonder handje kunnen ze veel minder ver. Als ze eenmaal los lopen, maken ze zoveel meer meters.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik weet ook niet hoe dat hier zal gaan als M echt gaat lopen. Hoewel het voor het verbruiken van energie niet zoveel uit zal maken of je nu aan de hand of los loopt denk ik
Alleen maar gezegd dat hij moest gaan slapenquote:
Ja, maar het was als reactie op Soesa en ik heb niet de indruk dat die al de avondvierdaagse looptquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris was tot 1,5 ook echt stevig. Zat ergens richting de +2 lijn. Lengte op de +1. Hij ging met anderhalf lopen, na een half jaar achter de blokkenkar of aan de hand. Met 2 jaar zag je de lijn iets inzakken, en met 3 jaar zat hij bijna in het midden. Nu zit hij alweer 3 jaar precies in het midden van de curves. Zonder handje kunnen ze veel minder ver. Als ze eenmaal los lopen, maken ze zoveel meer meters.
Nee, zeker nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, maar het was als reactie op Soesa en ik heb niet de indruk dat die al de avondvierdaagse loopt
Ik verwacht M trouwens ook op de middenlijn. Wij zijn allebei ook niet heel groot.
Hihi arme Simon!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dank voor de felicitaties damesEn Hillibillie, ook hoera voor jouw zoon
![]()
Ons peutertje (sinds 13.37) ligt nu te slapen na een ochtendje dierentuin. Was niet helemaal een succes, want arme ding was panisch voor de apen![]()
Vanmorgen ook al paniek bij het ontbijt (boekje "Ik zou wel een kindje lusten" incl pluche krokodil cadeau)... De krokodil staat hoog op de kast inmiddelsHeld op sokken dat het is
![]()
Kom later vandaag nog met een officiële afscheidsspam
En vanavond?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
DF: Heerlijk ! De mijne ligt ook. Het is geluktpffffffffffft heb dr moe gemaakt in de speeltuin
![]()
Fotospam !!!
Bizar hoe hard die tijd gaat he!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn dat het vandaag beter ging DF!
OUD / Wachten op het tweede streepje deel 199
2jr geleden
Truequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:05 schreef Fee-nix het volgende:
Ah arme Simon met het krokodillenboekje! Haha. Maar hij snapt het al wel goed dan, zeg!
Kom maar door met die fotospam!!
Zoë 2 jaar geleden alweer. Ook leuk trouwens om even dat topic waarnaar je linkt door te lezen, zoveel mensen die toen nog geen idee hadden wanneer en of het zou gaan lukken en die nu hier of in het babytopic meeposten.
Phaidra MILF. Ze kunnen je ergere dingen naroepen
.
Aan een chinees ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:03 schreef PureEvil het volgende:
Mevr. Mus en Hilliebillie, Gefeliciteerd met jullie kinders![]()
ff hoor.....Ik heb net een blousje verkocht voor 14,50 op ebay, ding had ik gekocht voor een euro. Ik ruik handel![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
True
Ik zat mijn eigen post al te zoeken, maar vond niks? Tot ik me realiseerde dat ik een kloon had toen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga jullie missen lieve dreumesmoeders! Gelukkig worden jullie dreumesen vanzelf peutertjesEn ondertussen blijf ik gewoon lekker meelezen hier want ik ben niet alleen aan jullie, maar ook jullie kindjes gehecht geraakt in de loop van de tijd
[ Bericht 0% gewijzigd door Mevr_Mus op 27-08-2013 07:52:31 ]Oude (on)bekende.
Dat doet hij vast niet!!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra![]()
Raar idee ook dat I daar straks tussen "hangt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |