abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:06:06 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101202688
0s.gif

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

26 augustus Ladyblack (08-2010)
26 augustus Clauwhee
26 augustus Skoap
26 augustus: Zoë23 Positieve test!
02 september Marjolijntje
04 september Lijnloos
11 september covie
15 september jaantje_

Winks
Fenne
Dananana
frummeltje86 (12-2010)
Kolonia (04-2009)
papillion
Thistleweed

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:08:12 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_101202721
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 07:27 schreef Zoë23 het volgende:
Covie.. Geen antwoord nodig..

Heb 05:30 een test gedaan (hoe verzin ik t op dat tijdstip..)

En hij was positief!! *O*
Echt dik positief.. Was m'n handen aan t wassen en het dikke streepje was er al..

Had wel even zoiets wat..wow wat nu? Ik was ook alleen (vriendlief zit in t andere puntje van NL :P) en tijd genoeg om na te denken. Ben nu helemaal hyper haha.
Vriendlief weet nog van niks, hij kreeg nog een cadeautje van m'n 2ling broertje, met dat smoesje geef ik m dus een cadeautje en daar doe ik die test in haha
(mocht eigenlijk niet zonder m'n lief testen maar ochtendurine is toch t beste)
En had niet t idee dat t positief zou zijn..

(kan geen spoiler of echt emoticons doen via iPad dus probeer die emoticons wat uit m'n hoofd te doen haha)

T duimen en lieve woorden van jullie hebben dus geholpen (A)

Heb nogsteeds wat kramp dus hoop dat t blijft plakken..

*O* duim voor 2streepjes voor de andere dames!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:23:15 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101202938
Zoë, van harte gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:23:25 #4
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101202939
Zoe23 *O* *O* *O* *O* !

Post je nog een mooi plaatje van je test voordat je er een strikje om doet ;) ?

Tot snel in Z&G!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:27:59 #5
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101203015
Zoë *O* gefeliciteerd! *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_101203110
Bedankt!, :*

Heb wel een paar foto's gemaakt NTS maar kan deze nog niet uploaden, vanmiddag heb ik weer een laptop dan post ik m!

Heb net even schoongemaakt maar werd misselijk en duidelig dus
Zit weer even op de bank haha.
Had de afgelopen dagen wel erg trek maar ik dacht dat t kwam omdat ik
Meer dan een week bijna niks gegeten had :P

Heb anderhalve week lang, na de ovu, geen foliumzuur gehad door buikgriep..
Voel ik me nu wel wat rot om maar toen hield ik niks binnen.

Oh ik spam hier wel veel, kan niet wachten tot m'n lief thuis is, kan ik hem lastig vallen.

Clauwhee en skoap hoe gaat het bij jullie?
pi_101203147
*O* Zoë gefeliciteerd! :* *O*
Dus toch dezelfde klachten als ik had ;)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101203237
Haha ja klumsy je had gelijk :D
Kon me niet voorstellen dat een bevrucht celletje zoiets overleeft (als je al kijkt naar de factoren die er toedoen om zwanger te worden)

Hoop dat t blijft plakken!
Heb kramp en beetje het gevoel of ik blaasontsteking heb mmm
pi_101203349
ik heb ook echt mega kram gehad, dacht dat ik elk moment heel erg ongesteld kon worden...
Heeft ook zeker wel een week aangehouden!
En ik hield ook niks binnen toen ik zo een hoge koorts had, zelfs thee hield ik niet binnen.
en zie nu het resultaat, al bijna 17 weken zwanger van een tweeling O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101203471
Wow Zoë!!! Wat super *O* *O* *O* Net op het moment dat je het eigenlijk niet verwacht. En een paar dagen geen foliumzuur is volgens mij niet zo erg. Je bouwt een spiegel op (vandaar dat je ook 4 weken eerder al moet beginnen), dus dat is ook niet meteen weer verdwenen als je stopt. Wanneer komt je vriend thuis?
pi_101203500
Joepie! Zoë! Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!
pi_101203628
Goed om te horen klumsy. Ja ik hield ook geen thee binnen, m'n vriend bracht heel lief thee en ik: bah.. En hup naar de toilet haha.

Ik wist niet dat je een spiegel opbouwde jaantje, wel goed om te weten.
Hij is vroeg klaar smste hij, dan moet hij nog 2u rijden dus hoop dat ie rond 4u thuis is. (duurd nog zo lang!) haha

Bedankt bodpa:D
pi_101203702
Hier nog niet ongi. Maar had vanochtend wel mijn irritante hoofdpijn die ik altijd heb als ik ongi ga worden, dus nog niet getest. Ik wacht nog even hoe het vandaag/morgenochtend gaat.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101203840
Bah clauwhee, hoop dat t anders uitpakt..
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:24:48 #15
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_101204376
Zoë van harte gefeliciteerd *O* *O*
Make love, not war ☮
pi_101204387
Het is weer een tijdje geleden dat ik op dit forum ben geweest. Afgelopen dinsdag was ik al 3 dagen overtijd, ik dacht laat ik is een ovulatietest doen en kijken wat daar uitkomt. Deze was dik positief zou ik toch zwanger zijn. Woensdag heb ik nog maar een ovulatietest gedaan en die was ook dik positief. Donderdag heb ik toch maar de stoute schoenen aan getrokken en een test gaan kopen in de winkel. Op de beschrijving staat na enkele minuten uitslag af te lezen. Na 30 seconde kwam er al zwanger te staan. Ik kan het nog steeds niet geloven. Vrijdag nog maar een zwangerschapstest gedaan en deze was ook dik positief. Ik ben gewoon zwanger. Gelukkig is het allemaal toch op natuurlijke manier gelukt, want ik was sinds deze maand onder behandeling bij de gynacoloog omdat ik een hele late eisprong heb. Bij mijn man en mij is er niks gevonden waar het aan kon liggen , daarom had hij mij clomid voor geschreven, maar gelukkig heeft moeder natuur er anders over gedacht.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:26:57 #17
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101204442
Zoe, echt irritant als je zo lang op je handen moet zitten! Moest ik toen ook, alleen ik testte rond de middag, en manlief kwam om 19.00uur thuis. Ondertussen wel nog enkele keren aan de lijn gehad, maar gewoon niks tegen hem gezegd toen haha!
Ik mocht van hem ook nooit meer alleen testen eigenlijk, dus ik heb hem die eerste test niet laten zien en toen in het bijzijn van hem nog een keertje getest en ja, als ie 's middags knalpositief is, issie dat 's avonds ook nog wel hè ;) .
Beetje lullig achteraf gezien, dat wel, maar ik heb het hem later wel nog verteld. Toen kon hij er wel mee lachen, hij had al zoiets in z'n achterhoofd gehad, aangezien ik me blijkbaar behoorlijk vreemd gedroeg _O- !

En WendySenna ook gefeliciteerd!!!! *O*
pi_101204460
Gefeliciteerd Wendy!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101204715
Wauw gefeliciteerd Wendysenna!! *O*

NTS haha grappig dat ie t stiekem wel door had
Ik kan echt niet liegen dus ik denk dat ik al breek als ik hem zie haha
Als iets probeer te verzwijgen dan moet ik zo lachen en heeft ie t gelijk door.
Soms minder voor hem, want ik vertel alles :P
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:04:08 #20
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101207660
Jaaaa streepjes voor Zoe en WendySenna! *O* Gefeliciteerd, dames! :D
pi_101207889
gefeliciteerd zoe en wendysenna! *O* *O*

Zoe ik dacht het gisteren al toen je je symptomen meldde, maar durfde na de afloop vorige maand niets te zeggen!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:13:11 #22
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101207968
Zoe :D *O* *O* *O* *O* *O* :D
Gefeliciteerd! :D
Ik ben jammer genoeg vanmorgen ongesteld geworden ;(
Op naar de volgende ronde dan maar :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_101208087
Zoe, van harte meis! *O* Gewoon harstikke zwangert!!!! *O* Geniet ervan en veel plezier vanavond met je vent vertellen!

Wendy, ook jij van harte gefeliciteerd!!! *O*

*O* Streepjesregen! *O*

Hmmm, MIssVanity, jammer dat jij niet mee kon doen. Maar volgende ronde kan het ook regenen hoor! ;) :*
pi_101208546
zoe en wendy *G* twee streepjes geplast *G* gefeliciteerd!
pi_101208919
Haha dat snap ik klavertje4, vorige mnd was t wel wat teleurstellend :P
Maar je had t dus goed ;)

M'n lief belde net, hij zei: waarom ben je zo vrolijk? Ik: heb je gemist etc ( geen leugen :P) hij heeft me door hahahij vroeg t een paar x

En bedankt meiden :* erg lief!
pi_101209231
Gefeliciteerd dames! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101209516
Dames! Gefeliciteerd! *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_101209854
*O* *O* ooh wat fijn! gefeliciteerd Zoë!! *O* *O*

WendySenna ook super! Gefeliciteerd! *O*

Er is echt een streepjesregen bezig :s)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:09:47 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101210022
Wendy jij ook gefeliciteerd! *O*
pi_101210182
Wendy en Zoë Gefeliciteerd !!! *O*
pi_101219379
Zoe en Wendy gefeliciteerd!!! *O* *O* *O* *O*
pi_101220624
Wendy, gefeliciteerd!!
Zoë, hoe reageerde je vriend?

Hier vandaag een hoop "gerommel" in mn buik, het voelt niet hetzelfde als ongesteldheid, maar toch gerommel. En een beetje dat drukkende gevoel. Ook roze afscheiding net. Mn nod is pas over een week.. Ik snap het niet zo goed meer, als ik nu ongesteld zou worden, snap ik mn eigen cyclus echt niet meer hoor! En mocht dit een innestelingsbloeding zijn, wanneer zou ik dan een zwangerschapstest kunnen doen? Volgens mn telefoon zou ik maandag al kunnen testen, zou dat niet dan al heel vroeg zijn?

Wat wel weer grappig, is, tot nu toe ben ik iedere cyclus misselijk, dat heb ik deze keer (nog) niet gehad!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:09:53 #33
279894 winka
There is no place like home..
pi_101220823
Whaaaa Zoë *O* Dus tóch zwanger, niet te geloven!!! En WendySenna ook! *O*
Gefeliciteerd dames!!! *O* w/ *O*

@ Tante Soesa: Irritant hè al die symptomen. Ik moest wel lachen om je verhaal :D . Ik heb precies hetzelfde als jou hoor.. en kan soms wanhopig van m’n eigen gedrag worden haha. Morgen is je nod, hoe is het met je bruinverlies? Wel een fijn idee dat mocht je ongi worden in ieder geval de medicatie in ieder geval z’n werk doet.

@Labelloo: vervelend dat de huisarts je zo betuttelend toesprak. Als je er toch geen goed gevoel bij blijft houden, dan inderdaad wel actie ondernemen. Hoop dat niet nodig is :*

@Lijnloos: kan me voorstellen dat je even wacht met proberen.. Weet je al hoe je het gaat aanpakken? Elke ochtend tempen ;) Nou ja die paar maanden zijn zo voorbij!

@Covie: fijn dat je tijdens de vakantie niet aan zwanger worden gedacht hebt! En uitgerust zijn + slecht weer + veel klussen = wie weet wel een tweede streepje!! Ik duim voor je ^O^

@Skoap: hoe is het bij jou?

@Clauwhee: hmmm balen die hoofdpijn.. hopelijk is het geen ongivoorteken!

Poeh ik weet nu niet wat ik er van moet denken.. Morgen is mijn nod en gisteren had ik een beetje bruinverlies bij het afvegen. Dus ik dacht al: dat was het dan. Meestal is bruinverlies het startsein van mijn mentruatie. Het zet dan ook meteen door. Toen ik vanmorgen wakker werd met zo’n zeurderig gevoel gaf ik het op voor deze maand. Heb krampen gehad en alles maar er gebeurt verder niets .. Dit heb ik nog nooit gehad dus nu heb ik weer hoop :') Zo gaat het steeds deze maand. Het ene moment ben ik in gedachten de kinderopvang aan het regelen en het andere moment ben ik mijn vruchtbare dagen voor volgende maand aan het berekenen. Vermoeiend 8)7

Ik sta in ieder geval strak van de symptomen, mijn tepels en borsten zijn nog steeds erg groot, ik heb nog steeds rugpijn, mijn buik is enorm opgezet, ik ben misselijk en zoals het de hele week het geval is heb ik steken in mijn onderbuik en in mijn zij.

Maar ja wie weet is dit wel weer een hele andere maand dan al die andere. Ik heb dan ook geen test gehaald. Eerst morgenochtend maar afwachten. Er is niks frustrerender dan een test met één streepje }:|
pi_101220986
Winka :* Irritant is dat he, al die gevoelens en hoop... Hoe je ook rationeel voor je zelf denkt, je hart doet gekke dingen. Ik hoop dat je snel toch streepies hebt!

Hoe wij het gaan doen? Geen idee... ik ga in elk geval niet tempen, niet ovu-testen, heel misschien berekenen wanneer gewoon niet handig is en voor de rest zien we het wel. Maar hopelijk duurt het effe (raar om zo te zeggen) voor ik weer zwanger ben, in elk geval tot na 1 januari... 2012 wordt gewoon ons jaar ;)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:23:20 #35
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101223117
Zoé en Wendy *O* gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101225162
marjolijnje; pff verwarrend zo!! dan is wachten tot je NOD lang he :{
mn vriend was echt heel erg blij. Hij vind t nu wel erg lastig dat het
niet tastbaar is voor hem. Dus vanmiddag een clearblue test gehaald,
stond op; zwanger 3+
hij zei; het liefst wil ik 100 testen doen om te zien dat t echt zo is.
.. nouja ik snap m wel :@

winka; succes voor morgenvroeg alvast :*

mn 1e x foto's posten;

de pos. test!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en t bankje wat mn vriend in onze vakantie had gemaakt (moet ik nog wit verven)
zou ik toen ook nog posten :9 (voor op de kinderkamer :$)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:38:52 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101225329
Gefeliciteerd meiden!

Wat een lief bankje Zoe!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101225373
Wat een leuke foto van je test Zoë! En dat bankje is lief!
pi_101225608
bedankt! :*
hij gaat ook nog een kapstokje maken O+

(is vast makkelijker kopen maar t is leuk voor later)
pi_101228865
Wauww gefeliciteerd Zoë!!

(Ik ben hier maar heel af en toe, aangezien we het pas in oktober gaan proberen ;) )
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:41:08 #41
309370 Nanadu
pi_101230350
Super Zoe, gefeliciteerd *O* *O* *O* Dat is een duidelijke positieve test!!!!!
WenySenna ook gefeliciteerd!!!
pi_101230639
Zoe en WendySenna gefeliciteerd!!! *O* *O* Wat fijn dat er weer streepjes zijn!! En Zoe, al 3+, dan ben je ook al wat verder lijkt mij!

Winka, ik ga heeeel hard voor je duimen meid! Hopelijk ook een 2e streepje voor jou!
pi_101232308
Meld me hier ook maar eens....
Specs: 29 jaar,twee meiden van bijna negen en 1,5 jaar en nu twee maanden bezig voor nummer drie. Gisteren weer ongesteld geworden dus op naar ronde drie!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:50:43 #44
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101233640
Welkom, milka! Hopelijk is het snel raak voor een derde!

Echt super, Zoe! We gingen vorige cyclus nog zo gelijk op, en nu ben je gewoon zwanger!

Lijnloos, ook on hold nu dus... Wij schuiven het nog een klein beetje verder op. Pas vanaf februari-maart gaan we weer een poging wagen. Als dat goed gaat tenminste... We zijn na al die jaren zonder toch wat laks geworden in de voorbehoedsmiddelen *schaam*
pi_101236364
Welkom milka!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:15:25 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_101240706
Jeetje dames, ik ben er even niet en meteen is er bijna teveel om op te reageren :o

Allereerst Zoe en WendySenna gefeliciteerd!! *O*
Inderdaad heel bijzonder dat het stand heeft gehouden met je hoge koorts Zoe O+

Dan lijnloos, ik snap heel goed dat je even stopt met proberen, maar man wat lijkt me dat een moeilijke beslissing als je er toch al een tijdje mee bezig was -O-

Verder ga ik me hier even een beetje afwezig houden... alle zwangeren (waaronder nu ook nog weer een jeugdvriendinnetje) hakken er toch wel een beetje in hier, nu ik gewoon weer ongesteld ben geworden :{
Blijf wel spieken hoor, maar niet meer echt meeschrijven denk ik.
pi_101246463
LB wat kan ik me dat goed voorstellen zeg, dat dat pijn doet met allemaal zwangeren in de omgeving! :*
Het is ook gewoon niet eerlijk dat het niet voor iedereen even makkelijk is om zwanger te worden! :*
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:26:09 #48
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_101246516
LadyBlack, ik kan het me goed voorstellen, dat je even afstand neemt. :*

Welkom Milka!

WendySenna, nog van harte!

En, Winka, hoe staat het ervoor vanochtend? Frustrerend he dat je zo heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en wanhoop :*

Frummel ook even on hold :*. Wie weet gebeurt het nu door jullie laksheid :P spontaan!

Bij mij is het wel duidelijk denk ik. Ik heb veel bruinverlies en last van lage rugpijn. Ook m'n darmen zijn alweer lekker overstuur dus ik zal ieder moment ongesteld worden. Helaas! De medicijnen zijn alweer in huis voor de volgende ronde :).
pi_101246627
Jammer Tante Soesa!

Lady Black: :*

Hier vanochtend bruinverlies. En het gevoel alsof het allemaal wat opgezwollen is daar binnen. Ik weet nog steeds niet goed wat ik er nu mee moet.. Mn nod is pas vrijdag, dan zou mn ongi wel heel vroeg zijn al als het nu al door komt zetten.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:57:34 #50
279894 winka
There is no place like home..
pi_101247729
Kan me voorstellen dat je een beetje afstand gaat nemen LB.. Het is enorm frustrerend om iedereen om je heen zwanger te zien worden. En las het bij jou dan (nog) niet lukt.. Ik hoop in ieder geval dat je gauw meer te weten komt waar het tot nu toe aan gelegen heeft :*

Tsja bruinverlies kan van alles zijn Marjolijntje, irritant zeg! Als je nu ongesteld zou worden, hoe lang jouw cyclus?

Jammer dat je ongi bent geworden TanteSoesa ! Op naar de volgende ronde :s)

Bij mij luidde bruinverlies (hoe weinig ook) mijn ongesteldheid in :( Vannacht begon de ellende uit het niets. Ben aan de ene kant ook wel opgelucht, lichamelijk gezien dan. Ik was enorm opgeblazen en ja je bent er dan toch de hele tijd mee bezig vanwege alle symptomen. Heb alles nu opgeschreven voor de volgende keer, alles liep anders dan de voorgaande maanden.

Ik heb weer een cyclus van 28 dagen, dus dat is goed nieuws :)
Mag mijn nod op 25 september?

Bedankt voor het meeleven dames ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')