Whaaaa Zoë

Dus tóch zwanger, niet te geloven!!! En WendySenna ook!
Gefeliciteerd dames!!!
@ Tante Soesa: Irritant hè al die symptomen. Ik moest wel lachen om je verhaal

. Ik heb precies hetzelfde als jou hoor.. en kan soms wanhopig van m’n eigen gedrag worden haha. Morgen is je nod, hoe is het met je bruinverlies? Wel een fijn idee dat mocht je ongi worden in ieder geval de medicatie in ieder geval z’n werk doet.
@Labelloo: vervelend dat de huisarts je zo betuttelend toesprak. Als je er toch geen goed gevoel bij blijft houden, dan inderdaad wel actie ondernemen. Hoop dat niet nodig is
@Lijnloos: kan me voorstellen dat je even wacht met proberen.. Weet je al hoe je het gaat aanpakken? Elke ochtend tempen

Nou ja die paar maanden zijn zo voorbij!
@Covie: fijn dat je tijdens de vakantie niet aan zwanger worden gedacht hebt! En uitgerust zijn + slecht weer + veel klussen = wie weet wel een tweede streepje!! Ik duim voor je
@Skoap: hoe is het bij jou?
@Clauwhee: hmmm balen die hoofdpijn.. hopelijk is het geen ongivoorteken!
Poeh ik weet nu niet wat ik er van moet denken.. Morgen is mijn nod en gisteren had ik een beetje bruinverlies bij het afvegen. Dus ik dacht al: dat was het dan. Meestal is bruinverlies het startsein van mijn mentruatie. Het zet dan ook meteen door. Toen ik vanmorgen wakker werd met zo’n zeurderig gevoel gaf ik het op voor deze maand. Heb krampen gehad en alles maar er gebeurt verder niets .. Dit heb ik nog nooit gehad dus nu heb ik weer hoop

Zo gaat het steeds deze maand. Het ene moment ben ik in gedachten de kinderopvang aan het regelen en het andere moment ben ik mijn vruchtbare dagen voor volgende maand aan het berekenen. Vermoeiend
Ik sta in ieder geval strak van de symptomen, mijn tepels en borsten zijn nog steeds erg groot, ik heb nog steeds rugpijn, mijn buik is enorm opgezet, ik ben misselijk en zoals het de hele week het geval is heb ik steken in mijn onderbuik en in mijn zij.
Maar ja wie weet is dit wel weer een hele andere maand dan al die andere. Ik heb dan ook geen test gehaald. Eerst morgenochtend maar afwachten. Er is niks frustrerender dan een test met één streepje