Dat wel jaquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:52 schreef Kyara het volgende:
Lief!
En ze heeft echt nog van die babyspek armpjes![]()
Eerder een stapje verder weer naar kleuterquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:18 schreef Jipster het volgende:
Tante Soesa die foto!![]()
Sonnetje, die van jou wordt dan een echt peutertje, dan gaan die lijfjes volgens mij echt veranderen!
Jaaa kleuter! Haha dat bedoelde ik ook, wilde schoolgaand kind zeggen, maar dacht er moet nog iets tussen zitten, en wist niet meer wat..quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Eerder een stapje verder weer naar kleuter
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:09 schreef Jipster het volgende:
[..]
Jaaa kleuter! Haha dat bedoelde ik ook, wilde schoolgaand kind zeggen, maar dacht er moet nog iets tussen zitten, en wist niet meer wat..blame it on the hormones?!
Chris was tot 1,5 ook echt stevig. Zat ergens richting de +2 lijn. Lengte op de +1. Hij ging met anderhalf lopen, na een half jaar achter de blokkenkar of aan de hand. Met 2 jaar zag je de lijn iets inzakken, en met 3 jaar zat hij bijna in het midden. Nu zit hij alweer 3 jaar precies in het midden van de curves. Zonder handje kunnen ze veel minder ver. Als ze eenmaal los lopen, maken ze zoveel meer meters.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:44 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik weet ook niet hoe dat hier zal gaan als M echt gaat lopen. Hoewel het voor het verbruiken van energie niet zoveel uit zal maken of je nu aan de hand of los loopt denk ik
Alleen maar gezegd dat hij moest gaan slapenquote:
Ja, maar het was als reactie op Soesa en ik heb niet de indruk dat die al de avondvierdaagse looptquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris was tot 1,5 ook echt stevig. Zat ergens richting de +2 lijn. Lengte op de +1. Hij ging met anderhalf lopen, na een half jaar achter de blokkenkar of aan de hand. Met 2 jaar zag je de lijn iets inzakken, en met 3 jaar zat hij bijna in het midden. Nu zit hij alweer 3 jaar precies in het midden van de curves. Zonder handje kunnen ze veel minder ver. Als ze eenmaal los lopen, maken ze zoveel meer meters.
Nee, zeker nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, maar het was als reactie op Soesa en ik heb niet de indruk dat die al de avondvierdaagse loopt
Ik verwacht M trouwens ook op de middenlijn. Wij zijn allebei ook niet heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |