SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Een beetje te leuk, ik ben echt kapotquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen een leuk weekend gehad?
Ik ben weinig online geweest want ik was bij mijn ouders.
Verder wel netjes elke dag gehoepeld en geen rare dingen gegeten.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een beetje te leuk, ik ben echt kapot
Da's waar maar ik merk gewoon dat ik oud wordquote:
Zo herkenbaar! Ben de hele week ziek geweest en zit nu nog te hoesten. Lowlandsquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:49 schreef Lonaa het volgende:
Kwak, dat idee heb ik ook. Verder heeft mijn gezondheid ook wel een tik gehad van het Lowlandsweekend. Regen, in een tent slapen met 7 graden, drank.
Hoest al de hele week maar ben inderdaad ook strontmoe. En misselijk met vlagen. Gisteren had ik ook diarree waar je u tegen zegt.
Naja, ik heb iig iets gesport. Geprobeerd m'n krachttraining wel te doen, maar toen hield t ook echt op. Inmiddels gedouched, wat opgeruimd in huis en voel me iets minder ogpeblazen.
Straks nog de afwas, even wat fruit halen en de hond uitlaten. Verder lekker van het weer genieten denk ik.
Oh, en een nieuwe bril kopen voor 39 euro!
I knowquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Een banaan is natuurlijk geen ontbijt he
En waarom weer een dieet?
Het minder gezonde zat hem vooral in drankjes als cola en weer meer brood eten. Doordat ik elke ochtend yoghurt neem en regelmatig een salade bij de lunch ben ik op gewicht gebleven dus dat heb ik nu wel onder de kniequote:Op maandag 26 augustus 2013 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Maar wat at je tijdens je minder gezonde periode?
En was er niemand die boodschappen voor je kon doen?
Waarom de cup a soup? Daar zit niks voedzaams in... En als je de verse jus nou eens laat en de sinaasappel gewoon opeet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
Net naar de winkel geweest en meteen mijn hele planning overhoop gegooid
O: banaan
L: salade met zalm, verse jus
T: blikje tonijn, cup a soup tomatencrème
D: geen visDenk kip met groenten
Beetje kort door de bocht, deze reactie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom de cup a soup? Daar zit niks voedzaams in... En als je de verse jus nou eens laat en de sinaasappel gewoon opeet?
Cup a soup voedt wel degelijk hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom de cup a soup? Daar zit niks voedzaams in... En als je de verse jus nou eens laat en de sinaasappel gewoon opeet?
Je krijgt veel meer van de voedingsvezels binnen als je de sinaasappel gewoon op eet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cup a soup voedt wel degelijk hoorEn waarom? Omdat ik het lekker vind
Ik zie trouwens niet in waarom verse jus minder goed is dan gewoon een sinaasappel?
Ja ok, maar het is toch niet slechter? En dit is gewoon als drinken bij mijn salade, anders zit ik daar met mijn salade en een sinaasappel ernaastquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer van de voedingsvezels binnen als je de sinaasappel gewoon op eet.
Dan drink je een glas water.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ok, maar het is toch niet slechter? En dit is gewoon als drinken bij mijn salade, anders zit ik daar met mijn salade en een sinaasappel ernaast
Ik drink al de hele dag waterquote:
Dat staat je vrij, natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik drink al de hele dag waterIk vind het ook lekker om even wat anders te drinken bij de lunch
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
^^ En die cup a soup bevat gewoon héél erg veel zout en zooi (3e ingrediënt is suiker) en bevat 75 kcal voor wat vocht met smaak. Maar goed, als iemand dat heel erg lekker vindt moet het kunnen. En een max van 1 glaasje vruchtensap per dag moet ook kunnen. Dat zijn geen dingen waar je dik van geworden bent.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:
Dat is een heel mooie redenering, die ga ik onthouden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:33 schreef Ruby88 het volgende:
Hopelijk lukt dat, L_S! Want volgens mij smaakt je comfortfood lekkerder als je weet dat het niet al te veel schade zal opleveren, omdat je de week ervoor keurig gegeten hebt. (En dan heb je er dus meer aan, aan dat comfortfood.)
Ik ga mezelf nu naar de sportschool sturen.
Wat veel!quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Mooi lijstje L_S! Succes straks.
Wilde vandaag met Jillian beginnen maar aangezien ik vandaag al 3,3 uur sport heb ik het naar morgen verzet
Ja de komende 3 weken duren de buikdanstrainingen 3 uur ipv 1,5 uur.quote:
Maak van de valkuilen een cross country parcoursquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Als je de valkuilen van te voren kent kan je zo goed mogelijk alternatieven bedenken
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maak van de valkuilen een cross country parcours
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maak van de valkuilen een cross country parcours
3,3 uur? Hoeveel is dat?quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Mooi lijstje L_S! Succes straks.
Wilde vandaag met Jillian beginnen maar aangezien ik vandaag al 3,3 uur sport heb ik het naar morgen verzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |