abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:42:05 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130470339
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130470420
Jeej, zonder tom kai ;)
Spoilers!
pi_130470466
Kwak, dat idee heb ik ook. Verder heeft mijn gezondheid ook wel een tik gehad van het Lowlandsweekend. Regen, in een tent slapen met 7 graden, drank.

Hoest al de hele week maar ben inderdaad ook strontmoe. En misselijk met vlagen. Gisteren had ik ook diarree waar je u tegen zegt.

Naja, ik heb iig iets gesport. Geprobeerd m'n krachttraining wel te doen, maar toen hield t ook echt op. Inmiddels gedouched, wat opgeruimd in huis en voel me iets minder ogpeblazen.

Straks nog de afwas, even wat fruit halen en de hond uitlaten. Verder lekker van het weer genieten denk ik.

Oh, en een nieuwe bril kopen voor 39 euro!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130470743
:W

Iedereen een leuk weekend gehad?
Ik ben weinig online geweest want ik was bij mijn ouders.

Verder wel netjes elke dag gehoepeld en geen rare dingen gegeten.
pi_130470845
Dankjewel Qwea!
Kwak
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:15:25 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130470963
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:09 schreef kwakz0r het volgende:
Dankjewel Qwea!
NP :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130470986
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:04 schreef Sarabi het volgende:
:W

Iedereen een leuk weekend gehad?
Ik ben weinig online geweest want ik was bij mijn ouders.

Verder wel netjes elke dag gehoepeld en geen rare dingen gegeten.
Een beetje te leuk, ik ben echt kapot :')
Spoilers!
pi_130471038
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een beetje te leuk, ik ben echt kapot :')
:D moet soms kunnen toch
pi_130471157
Vanavond trouwens buikdanstraining van 7 tot 10 (ipv van kwart voor 9 tot 10). Spannend :D ben benieuwd hoe zwaar het gaat zijn.
pi_130471522
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D moet soms kunnen toch
Da's waar maar ik merk gewoon dat ik oud word :') Het was niet eens extreem hoor, alleen een beetje te weinig tijd om bij te komen.

3 Uur training :D Da's best heel lang!
Spoilers!
pi_130471907
Ja voorbereidingen op ons optreden.
Ik dans maar 2 van de 6 dansen dus kan ook af en toe uitrusten :)
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 10:59:10 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130471946
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:49 schreef Lonaa het volgende:
Kwak, dat idee heb ik ook. Verder heeft mijn gezondheid ook wel een tik gehad van het Lowlandsweekend. Regen, in een tent slapen met 7 graden, drank.

Hoest al de hele week maar ben inderdaad ook strontmoe. En misselijk met vlagen. Gisteren had ik ook diarree waar je u tegen zegt.

Naja, ik heb iig iets gesport. Geprobeerd m'n krachttraining wel te doen, maar toen hield t ook echt op. Inmiddels gedouched, wat opgeruimd in huis en voel me iets minder ogpeblazen.

Straks nog de afwas, even wat fruit halen en de hond uitlaten. Verder lekker van het weer genieten denk ik.

Oh, en een nieuwe bril kopen voor 39 euro!
Zo herkenbaar! Ben de hele week ziek geweest en zit nu nog te hoesten. Lowlands O+ :')

Heb hier een tijdje niet gepost omdat ik even wat minder gezond aan het doen was :@ Wonder boven wonder geen gram aangekomen :o Maar aangezien ik nog wel wat kilo's kwijt wil vanaf vandaag weer aan het 17 dagen dieet. Dat betekent dus geen brood, aardappelen, rijst en pasta en alleen water en thee. Voor de rest mag vrijwel alles ;) Planning voor vandaag is wat schraal omdat ik geen boodschappen heb kunnen doen vorige week door ziekte :')

O: banaan
L: Salade met kip, jus met frambozendrankje
T: blikje tonijn, cup a soup tomaat
D: nog geen idee, misschien groentesoep of courgettesoep met zalm
T: fruit!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_130471979
Ik ben ook nog steeds hoesterig en snotterig van Lowlands. :(
pi_130472001
Een banaan is natuurlijk geen ontbijt he ;)

En waarom weer een dieet?
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 11:07:21 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130472116
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:01 schreef Sarabi het volgende:
Een banaan is natuurlijk geen ontbijt he ;)

En waarom weer een dieet?
I know ;) Maar zoals ik al zei niks in huis want heb een week geen boodschappen gehaald :@

Vorige keer ben ik 5 kilo afgevallen en daarna mooi op gewicht gebleven. Ik wil er eigenlijk nog 5 kilo af, dan weeg ik 70 en dat zou perfect zijn :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_130472180
Maar wat at je tijdens je minder gezonde periode?
En was er niemand die boodschappen voor je kon doen?
pi_130472187
O: Smoothie met yoghurt, bladspinazie, een banaan en een lepeltje lijnzaad
T: Appel
L: Twee volkoren boterhammen met kipfilet en een halve avocado, een boterham met aardbeien
T: Wat aardbeien
D: Pastakussentjes, bladspinazie, de andere helft van de avocado en een tomaat
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 11:14:05 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130472257
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Maar wat at je tijdens je minder gezonde periode?
En was er niemand die boodschappen voor je kon doen?
Het minder gezonde zat hem vooral in drankjes als cola en weer meer brood eten. Doordat ik elke ochtend yoghurt neem en regelmatig een salade bij de lunch ben ik op gewicht gebleven dus dat heb ik nu wel onder de knie :) Nu alleen nog wat kilo's eraf zodat ik op mijn streefgewicht kom.

Vriend heeft wel boodschappen gehaald zodat we gewoon avondeten hebben gehad de hele week maar net die extra gezonde dingen waren er niet, en hij was de yoghurt vergeten ;) Vanavond ga ik volop groente, fruit, vis en kip inslaan zodat we er weer tegenaan kunnen.
pi_130472731
Lijstje:
O: 2 spelt. 1 leverkaas, 1 smeerkaas. Roggebrood met kaas. Koffie.
S: Krachttraining, maar een beetje slapjes.
T: Plakje kaas
L: Salade met allerlei groentes die op moeten. En een eiwitbron.
T: Druifjes
D: Zalmfilet met aardappels en spinazie.
T: Blauwe bessen.

Zoiets moet het worden. :)
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 12:36:24 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130474226
Net naar de winkel geweest en meteen mijn hele planning overhoop gegooid _O-

L: salade met zalm, verse jus
T: blikje tonijn, cup a soup tomatencrème
D: geen vis :D Denk kip met groenten
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:38:42 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130474287
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
Net naar de winkel geweest en meteen mijn hele planning overhoop gegooid _O-

L: salade met zalm, verse jus
T: blikje tonijn, cup a soup tomatencrème
D: geen vis :D Denk kip met groenten
Waarom de cup a soup? Daar zit niks voedzaams in... En als je de verse jus nou eens laat en de sinaasappel gewoon opeet?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130474339
Mijn salade is lekker. :9

Handje gemengde sla, halve komkommer, 10 kleine tomaatjes, een aantal geschaafde radijsjes, alfalfa, overjarige kaas en overheerlijke vijgenbalsamico azijn.
:9~
pi_130474360
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom de cup a soup? Daar zit niks voedzaams in... En als je de verse jus nou eens laat en de sinaasappel gewoon opeet?
Beetje kort door de bocht, deze reactie.
  Moderator maandag 26 augustus 2013 @ 12:42:57 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_130474418
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Cup a soup voedt wel degelijk hoor :D En waarom? Omdat ik het lekker vind ;)

Ik zie trouwens niet in waarom verse jus minder goed is dan gewoon een sinaasappel? :?
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:53:10 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130474705
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Cup a soup voedt wel degelijk hoor :D En waarom? Omdat ik het lekker vind ;)

Ik zie trouwens niet in waarom verse jus minder goed is dan gewoon een sinaasappel? :?
Je krijgt veel meer van de voedingsvezels binnen als je de sinaasappel gewoon op eet. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')