Hotel rido. Ligt tegen valkenburg. Prachtige eigenaar. Hotel waar vaak de nationale selectie kwam.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef Gesloten het volgende:
Weet iemand nog een goed(koop) hotel in omgeving Valkenburg? Wil volgende week een lus rijden van de AGR.
Eerder vertrekken, vind half 10 op dit moment te donker worden, om fijn te rijden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:19 schreef Stansfield het volgende:
Wat doen jullie op dit moment aan bij een avondrondje? Ik heb afgelopen donderdag gefietst met een shirt met korte mouwen en een ondershirt eronder. Maar zo rond half 10 werd het toch wel een stukje kouder. Jasje meenemen? Of armwarmers om? Wat is handig?
Armstukken en als iets kouder wordt tegen donker worden aan neem ik wel eens bodywarmer-windvanger mee wanneer ik na de koers om 20uur nog een uur terug mmoet fietsen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:19 schreef Stansfield het volgende:
Wat doen jullie op dit moment aan bij een avondrondje? Ik heb afgelopen donderdag gefietst met een shirt met korte mouwen en een ondershirt eronder. Maar zo rond half 10 werd het toch wel een stukje kouder. Jasje meenemen? Of armwarmers om? Wat is handig?
Jup Zoals Patroon zegt.. Rido. Die man doet een hoop, om het wielrenners naar de zin te makenquote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef Gesloten het volgende:
Weet iemand nog een goed(koop) hotel in omgeving Valkenburg? Wil volgende week een lus rijden van de AGR.
ja tof man ken ik ff 8 meier van je lene?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=56624
Iets voor jou Kaas?
Als je maar 1 lus wilt rijden, dan kun je beter andere routes dan die van de AGR nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef Gesloten het volgende:
Weet iemand nog een goed(koop) hotel in omgeving Valkenburg? Wil volgende week een lus rijden van de AGR.
Ik heb zo'n handig opvouwbaar windstoppertje bij me als ik denk dat het koud wordt of gaat regenen, kun je in een zakje opvouwen en in je achterzak stoppenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Armstukken en als iets kouder wordt tegen donker worden aan neem ik wel eens bodywarmer-windvanger mee wanneer ik na de koers om 20uur nog een uur terug mmoet fietsen.
Ben ik opzich wel met je eens.. de lussen hebben alle leuke klimmetjes verdeeld. Dus wil je paar leuke klimmetjes meepakken, dan je eigen route rijden. Maarja, dan moet je wel een beetje de weg kennen in zuid limburg.. en das nie voor iedereen weggelegd..quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar 1 lus wilt rijden, dan kun je beter andere routes dan die van de AGR nemen.
Even een kaartje maken en meenemen in het shirtzakje. Zoveel wegen hebben we hier niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:38 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ben ik opzich wel met je eens.. de lussen hebben alle leuke klimmetjes verdeeld. Dus wil je paar leuke klimmetjes meepakken, dan je eigen route rijden. Maarja, dan moet je wel een beetje de weg kennen in zuid limburg.. en das nie voor iedereen weggelegd..
Das waar, electriciteit is tenslotte ook een betrekkelijke nieuwe ontwikkeling in streken als Limburg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even een kaartje maken en meenemen in het shirtzakje. Zoveel wegen hebben we hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
nou, genoeg kleine weggetjes om verdwaald te raken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even een kaartje maken en meenemen in het shirtzakje. Zoveel wegen hebben we hier niet.
ja doei, en gelijk het cachot ingeslingerd worden omdat je geen Limburgs visum hebt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
anders kan je altijd nog de weg vragen aan de veldwachter
De bekende wel ja. Maar dat zijn niet de leukste...quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:46 schreef MCH het volgende:
De bekende klimmen daar vind je ook zo. Als je die niet kan vinden ben je echt wel een kneus met kaartlezen.
20% of meer is nooit leuk maar goed als je voor de eerste keer daar wil fietsen dan wil je die hellingen eerst doen lijkt me. Ik vind ook dat je niet zo moeilijk moet doen over je route. Als je hier en daar ergens inslaat op de rustige weggetjes dan vind je altijd wel wat leuks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De bekende wel ja. Maar dat zijn niet de leukste...
nou, keutenberg, zo langs die campings doorrijden naar achter... Of de Gulperberg (vanuit Gulpen of vanuit Partij..) In mijn ogen niet 1,2,3 te vinden als je daar voor de 1e zou komen.. Maar ok..quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:46 schreef MCH het volgende:
De bekende klimmen daar vind je ook zo. Als je die niet kan vinden ben je echt wel een kneus met kaartlezen.
Nou.. ik vind 20% of meer juist leukquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:50 schreef MCH het volgende:
[..]
20% of meer is nooit leuk maar goed als je voor de eerste keer daar wil fietsen dan wil je die hellingen eerst doen lijkt me. Ik vind ook dat je niet zo moeilijk moet doen over je route. Als je hier en daar ergens inslaat op de rustige weggetjes dan vind je altijd wel wat leuks.
Keutenberg staat aan de doorgaande weg aangegeven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:55 schreef the_critic het volgende:
[..]
nou, keutenberg, zo langs die campings doorrijden naar achter... Of de Gulperberg (vanuit Gulpen of vanuit Partij..) In mijn ogen niet 1,2,3 te vinden als je daar voor de 1e zou komen.. Maar ok..
En als ik ga fietsen, heb ik veelal niet een kaart in mijn shirt gestoken
Ja, voor zo af en toe is het wel leuk maar wat heb je er verder aan? Joepie ik kan een stukje van 100 meter van 20% rijden. Het is voorbij voordat je het doorhebt zeg maar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nou.. ik vind 20% of meer juist leuk
Dat kleine witte bordje zie je niet zo snel hoor, zeker niet als je niet weet dat hij daar ligt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Keutenberg staat aan de doorgaande weg aangegeven.
Ja daar heb je gelijk in inderdaad, maar vind het altijd wel grappig dat mensen afstappen en lopen te hijgen over hun stuur. Terwijl jij dan gewoon doorfietstquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, voor zo af en toe is het wel leuk maar wat heb je er verder aan? Joepie ik kan een stukje van 100 meter van 20% rijden. Het is voorbij voordat je het doorhebt zeg maar.
En toch zijn er heel veel mensen die de Eyserboschweg (gemiddeld de steilste, en ook over 100m het steilste van Zuid-Limburg) niet omhoog komen...quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, voor zo af en toe is het wel leuk maar wat heb je er verder aan? Joepie ik kan een stukje van 100 meter van 20% rijden. Het is voorbij voordat je het doorhebt zeg maar.
Weet ik, die mensen moeten niet janken maar even doortrappen of het zijn vetkleppen en ze moeten wat meer afvallen en sporten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En toch zijn er heel veel mensen die de Eyserboschweg (gemiddeld de steilste, en ook over 100m het steilste van Zuid-Limburg) niet omhoog komen...
Ben je van plan om een weekend te gaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef Gesloten het volgende:
Ik denk dat ik het behoorlijk moeilijk ga krijgen in Zuid-Limburg, gezien ik het ook al moeilijk heb op de Amerongse Berg(Hoewel die steeds beter gaat)
Zit te denken aan woensdag rond 15:00 daar aankomen en `s avonds al een klein stukje te fietsen, donderdag een flink stuk fietsen en vrijdagochtend weer naar huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ben je van plan om een weekend te gaan?
Ik heb vorige week voor het eerst de Keutenberg bedwongen. Die was best leuk!quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:50 schreef MCH het volgende:
[..]
20% of meer is nooit leuk maar goed als je voor de eerste keer daar wil fietsen dan wil je die hellingen eerst doen lijkt me. Ik vind ook dat je niet zo moeilijk moet doen over je route. Als je hier en daar ergens inslaat op de rustige weggetjes dan vind je altijd wel wat leuks.
Merendeel is niet in of bij Veenendaal. Die heuveltjes waren vooral van de Posbank e.o.. De finish is de Amerongseberg. Maar inderdaad de Posbank e.o. is best leuk om te rijden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:32 schreef MCH het volgende:
Ik heb vrijdag nog even die samenvatting van die koers van Thijs in Veenendaal gezien. Die heuveltjes zagen er daar best nog wel leuk uit. Had ik niet verwacht.
Was toch Veenendaalsestraatweg? dat word gewoon amerongseberg benoemd in Veenendaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:36 schreef the_critic het volgende:
finish was niet op amerongenseberg hoorWas de weg vanuit veenendaal naar elst, (naar ingang van de defensieweg )
Maar hier in de buurt (utrechtseheuvelrug) is inderdaad genoeg leuks te fietsen, dan wel op fietsafstand.
Dan bennuh gij zeker nog nooit over de Brabantse Wal gerejen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Merendeel is niet in of bij Veenendaal. Die heuveltjes waren vooral van de Posbank e.o.. De finish is de Amerongseberg. Maar inderdaad de Posbank e.o. is best leuk om te rijden.
Heb daar vroeger gewoond, veel van die heuvels op en af gereden. Tegenwoordig is t zuidwest Brabant, en er is geen heuvel te bekennen hier. Wel openvlaktes met genoeg wind.
Dat is dus gewoon de weg naar Elst, Amrongseberg is bij Overberg omhoog, en fietspaadje door het bos is Prattenburg. Geen verwarring zaaien zunne. En als je in Woensdrecht een keer of tien bij Non Plus Ultra omhoog gereden ben of die keitjes van de andere kant (naam ontschiet me even), dan zeg jij echt niet meer dat West-Braobaant plat is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:06 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Was toch Veenendaalsestraatweg? dat word gewoon amerongseberg benoemd in Veenendaal.
ziet er goed uit!quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Oksel het volgende:
Was even op vakantie..In 2 weken 550km gereden met ruim 10.000 hm's.. o.a. Col d'Izoar, Col de Var & Col de Bonnet. En het mooiste rondje van Europa: Verdon. Klimmen gaat me ook beter af, in dit rondje ging het aardig hard aan de VAM's te zien.
Dat zijn dan niet heel erg bijster slimme mensen.. Is gewoon niet hetzelfde.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:06 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Was toch Veenendaalsestraatweg? dat word gewoon amerongseberg benoemd in Veenendaal.
mooie rondjes Okkie..quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Oksel het volgende:
Was even op vakantie..In 2 weken 550km gereden met ruim 10.000 hm's.. o.a. Col d'Izoar, Col de Var & Col de Bonnet. En het mooiste rondje van Europa: Verdon. Klimmen gaat me ook beter af, in dit rondje ging het aardig hard aan de VAM's te zien.
Leukquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Oksel het volgende:
Was even op vakantie..In 2 weken 550km gereden met ruim 10.000 hm's.. o.a. Col d'Izoar, Col de Var & Col de Bonnet. En het mooiste rondje van Europa: Verdon. Klimmen gaat me ook beter af, in dit rondje ging het aardig hard aan de VAM's te zien.
Welcome back!quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Oksel het volgende:
Was even op vakantie..In 2 weken 550km gereden met ruim 10.000 hm's.. o.a. Col d'Izoar, Col de Var & Col de Bonnet. En het mooiste rondje van Europa: Verdon. Klimmen gaat me ook beter af, in dit rondje ging het aardig hard aan de VAM's te zien.
Ik zei toch al dat je talent had. Gewoon nog ff 10 kg er af trainen, en Patroon durft nooit meer met jou het heuvelland in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Oksel het volgende:
Was even op vakantie..In 2 weken 550km gereden met ruim 10.000 hm's.. o.a. Col d'Izoar, Col de Var & Col de Bonnet. En het mooiste rondje van Europa: Verdon. Klimmen gaat me ook beter af, in dit rondje ging het aardig hard aan de VAM's te zien.
Ach gewoon knallen! Gister voor de 3e keer wat heuvels gefietst (Lus 2 van de AGR) en alles op de 39 voor, 23 achter kunnen fietsen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:30 schreef Gesloten het volgende:
Ik denk dat ik het behoorlijk moeilijk ga krijgen in Zuid-Limburg, gezien ik het ook al moeilijk heb op de Amerongse Berg (Hoewel die steeds beter gaat)
Daar hebben ze wel vals bij gespeeld, want ze hebben er een extra lusje aangeplakt om 100 meter hoogte er bij te pakken. De Stelvio is de hoogste echt col.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Oksel het volgende:
Bonette is trouwens de hoogste col van Europa..
De feitelijke col is rechts op de foto die je postte. De lus eromheen is geen onderdeel meer van de col, maar de Cime de la Bonette.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:03 schreef Oksel het volgende:
Oh.
Nouja, dan gaan we die nog maar eens doen
Kwenie. Zal wel. Was iets van 40 km klimmen.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Col_de_l%27Is%C3%A9ranquote:Col de l'Iséran
De Col de l'Iseran is met zijn 2770 m de hoogste verharde bergpas van de Alpen. De Cime de la Bonette is met 2802 meter wel een stuk hoger, maar dat betreft geen pas.
De Col is genoemd naar het gebied l'Iséran, dat op zijn beurt naar de rivier de Isère genoemd is. Die rivier ontspringt beneden aan deze col in Val-d'Isère.
Zicht op de Mont Pourri en zijn gletsjers vanaf Sainte-Foy-Tarentaise
De pasweg vertrekt vanuit Bourg-Saint-Maurice in de Tarentaise, maar begint pas echt te stijgen juist voor het eerste dorpje Sainte-Foy-Tarentaise. Hier stijgt men direct steil tot men enige rustpauze krijgt aan de oevers van het stuwmeer van Tignes. Hier kan men ook genieten van de majestueuze gletsjers aan de westkant van het dal die hier, zelfs in de zomer, zeer laag komen.
Het tweede deel van de klim begint na het oude en rijke stadje Val-d'Isère. Via vele haarspeldbochten komt men in het skigebied met een mooi uitzicht op het diepe hoog-Tarentaise-dal onderaan. Van Val-d'Isère zijn er voor de wielertoeristen ook per km plaatjes met de hoogten en de stijgingspercentages aangebracht.
De afdaling langs de andere kant slingert door het in de zomer zeer groene zijdal van de Maurienne, dat volledig in het Parc National de la Vanoise ligt. Hier kan men met een beetje geluk vele marmotten en misschien een gems spotten. Het eindpunt van de weg langs de noordkant is Bonneval-sur-Arc, eveneens het eindpunt van de Mauriennevallei.
Ziet er indrukwekkend uit!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Oksel het volgende:
Bonette is trouwens de hoogste col van Europa..
Bij dat rondje (Var op, Var af, Bonnette op, Bonette af, Var op, Var af) ben ik echt helemaal kapot gegaan. Meer kapot dan tijdens de Marmotte. Te weinig voeding
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, die was ik effe vergeten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Col_de_l%27Is%C3%A9ran
Is die Bonette zo ontstaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:21 schreef MCH het volgende:
Ik moest kakken onderweg, niet zo prettig fietsen
quote:
Een crossfiets (of een randonneur) is in de winter altijd handig. Spatborden en dikkere banden erop en je kunt ook bij baggerweer doorrijden. En wordt 't echt winter dan passen er ook nog spikesbanden onder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
Kun je nou aardig veldrijden in de buurt van Amsterdam? Zit te denken of het het waard is om een cyclocrosser te kopen voor de winter. Zag dat er bij Landsmeer een klein rondje was van een paar kilometer en bij Zandvoort iets van een kilometer of 9, maar meer ben ik nog niet tegengekomen.
Zou natuurlijk ook op Kerstvakantie kunnen gaan met de cyclocrosser naar waar het beter toeven is, iemand een idee? België, Duitsland, Zweden?
Tragisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:03 schreef forty-two het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-journalisten.dhtml
Ik dacht hetzelfde toen ik het las. Opzet beetje gelijk als een cyclo. 2500 deelnemers en openbare wegen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tragisch.
Ik zie dat ook wel in de Marmot gebeuren, renners die links rijden op de weg in een onoverzichtelijke bocht in de afzink. Een keer de pech van een tegenligger en je bent er geweest.
Ook bijzonder dat ze koersen op niet afgezette wegen. Verder inderdaad erg tragisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tragisch.
Ik zie dat ook wel in de Marmot gebeuren, renners die links rijden op de weg in een onoverzichtelijke bocht in de afzink. Een keer de pech van een tegenligger en je bent er geweest.
In België en Frankrijk is dat vrij normaal. Koersen voor amateurs zijn daar vaak op deels niet afgezette wegen. Dat noemen ze "circuit ouvert" Er rijdt dan wel een auto voor maar als alles uit elkaar slaat is er niet altijd voor iedere groep een begeleidende motor. Nu is dat ook niet echt nodig want het is rustiger dan hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat ze koersen op niet afgezette wegen. Verder inderdaad erg tragisch.
Da's bij de meeste cyclo's zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat ze koersen op niet afgezette wegen.
Idd.quote:Verder inderdaad erg tragisch.
Klopt. Ik heb wel cyclo's gereden in Frankrijk waar je gedurende 170 km maar een paar auto's tegen komt. In Frankrijk zie je in veel streken werkelijk geen hond meer zodra je de grote stad uit bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In België en Frankrijk is dat vrij normaal. Koersen voor amateurs zijn daar vaak op deels niet afgezette wegen. Dat noemen ze "parcours ouvert" Er rijdt dan wel een auto voor maar als alles uit elkaar slaat is er niet altijd voor iedere groep een begeleidende motor. Nu is dat ook niet echt nodig want het is rustiger dan hier.
Het lijkt me dat de organisatie mensen bij dat soort "wedstrijden" het advies geeft om voorzichtig te "koersen", je kan verwachten dat je ergens een keer een auto tegen komt als je binnenbochten afsnijdt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tragisch.
Ik zie dat ook wel in de Marmot gebeuren, renners die links rijden op de weg in een onoverzichtelijke bocht in de afzink. Een keer de pech van een tegenligger en je bent er geweest.
Niemand die je mist als je niet terugkomt van een rondje fietsenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:29 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de organisatie mensen bij dat soort "wedstrijden" het advies geeft om voorzichtig te "koersen", je kan verwachten dat je ergens een keer een auto tegen komt als je binnenbochten afsnijdt.
Dit is overigens even tragisch en een goede reden om iets mee te nemen waaraan je te identificeren bent.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-in-Wassenaar.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-gaat-sporten.dhtml
jup had hem ook al eerder deze week in krant gezien, en op twitter voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:29 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de organisatie mensen bij dat soort "wedstrijden" het advies geeft om voorzichtig te "koersen", je kan verwachten dat je ergens een keer een auto tegen komt als je binnenbochten afsnijdt.
Dit is overigens even tragisch en een goede reden om iets mee te nemen waaraan je te identificeren bent.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-in-Wassenaar.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-gaat-sporten.dhtml
Daarom hebben ze geen helm, hebben ze niet nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:36 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup had hem ook al eerder deze week in krant gezien, en op twitter voorbij zien komen...
Ik heb bij zakje waar telefoon ingaat een kopie pas zitten, en briefje met telefoonnummers van vriendin en van mijn ouders. Onbegrijpelijk dat mensen van huis gaan, zonder iets van ID. Denken die werkelijk onschendbaar te zijn?!
zelfs met helm op, kun je bij een goede aanrijding komen te overlijden. Daarom juist altijd iets mee, waarmee ze je nabestanden kunnen bereiken wanneer je geen voorrang hebt gekregen van een vrachtwagen ofzo..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:38e schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom hebben ze geen helm, hebben ze niet nodig.
Tsjah, tot je achterop raakt, verkeerde afslag neemt en daar aangereden wordt. Je moet het natuurlijk zelf weten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:39 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nooit iets bij me. Ga eik ook nooit alleen fietsen.
Mn oom is gevallen hoor ik net. Schade aan gezicht & nek.
Weet ik, maar de wielrenners zonder helm zijn vaak de typische wielrenners die altijd in het nieuws komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:53 schreef the_critic het volgende:
[..]
zelfs met helm op, kun je bij een goede aanrijding komen te overlijden. Daarom juist altijd iets mee, waarmee ze je nabestanden kunnen bereiken wanneer je geen voorrang hebt gekregen van een vrachtwagen ofzo..
Gewoon een framesticker op je fiets plakken! ziet er nog stoer uit ook!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon sticker in de binnenkant van je helm en daar je naam + noodnummer opschrijven. Kan je nooit vergeten en je merkt er niks van.
Alleen hopen dat het niet zo'n grote mess is dat ze eerst je hersens eruit moeten schrapen voordat de sticker leesbaar wordt.
Ik ga m'n fiets niet vervuilen met stickers jonguh.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:59 schreef peleetje het volgende:
[..]
Gewoon een framesticker op je fiets plakken! ziet er nog stoer uit ook!
Mijne maakte wel herrie ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:01 schreef ddx het volgende:
Gisteren de fulcrum 3 wielen binnen gekregen en gemonteerd.
Nog best leuk als je dan netjes de handleiding eens goed doorleest (aangezien ik nog nooit casette ed had gemonteerd) en daarin netjes staat dat je met de shimano 9s niets extra's hoeft te monteren.
Alles erop gezet maar die casette zit wel erg los ?
Nog eens beter kijken, staat 11s op de body.
Google aangelingerd en blijkt dat ik een vulring nodig heb.
Wel een zakje gezien maar daar stond toch sram op ?
Open gemaakt en op blaadje wat erin zat stond shimano/sram 9s/10s (omgevouwen waardoor shimano niet zichtbaar was)
Achja leuk vermaak van de avond en weet ik dat iig voor volgende keer
De hub is trouwens erg stil, ik dacht juist gelezen te hebben dat fulcrum erg veel herrie maakt ?
mijne is ook mooi stil.. voor herrie moet je die troep van campa hebben!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:01 schreef ddx het volgende:
Gisteren de fulcrum 3 wielen binnen gekregen en gemonteerd.
Nog best leuk als je dan netjes de handleiding eens goed doorleest (aangezien ik nog nooit casette ed had gemonteerd) en daarin netjes staat dat je met de shimano 9s niets extra's hoeft te monteren.
Alles erop gezet maar die casette zit wel erg los ?
Nog eens beter kijken, staat 11s op de body.
Google aangelingerd en blijkt dat ik een vulring nodig heb.
Wel een zakje gezien maar daar stond toch sram op ?
Open gemaakt en op blaadje wat erin zat stond shimano/sram 9s/10s (omgevouwen waardoor shimano niet zichtbaar was)
Achja leuk vermaak van de avond en weet ik dat iig voor volgende keer
De hub is trouwens erg stil, ik dacht juist gelezen te hebben dat fulcrum erg veel herrie maakt ?
Die Eurussen van mij heb je volgens mij ook niet gehoord tijdens de fietsmeetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:13 schreef the_critic het volgende:
[..]
mijne is ook mooi stil.. voor herrie moet je die troep van campa hebben!
jup maar dan specifiek gemaakt voor de markt die houd van stil ipv RAKKETAKKETAKKETAKKETAKKETAKKE herrie..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn zonda's zijn juist stiller dan mijn racing 3's
Ik neem aan dat je weet dat fulcrum van campagnolo is?
Spreek hem aan ipv ons. Of durf je dat niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:22 schreef Maanvis het volgende:
laatst heb ik weer bijna een wielrenner aangereden in een woonwijk. Ik kwam van rechts maar hij dacht dat ie er nog voorbij kon. 2 maanden geleden precies hetzelfde, wielrenner van links (wel op het platteland) die me geen voorrang gaf.
Let toch eens op het verkeer mensen en houd je aan de voorrangsregels, het zou zonde zijn als je op je fiets overlijdt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Spreek hem aan ipv ons. Of durf je dat niet?
Wij hebben als wielrenners juist de geheime afspraak dat we vooral geen voorrang geven als wel puisterige nerds zien, dus wen er maar aanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:22 schreef Maanvis het volgende:
laatst heb ik weer bijna een wielrenner aangereden in een woonwijk. Ik kwam van rechts maar hij dacht dat ie er nog voorbij kon. 2 maanden geleden precies hetzelfde, wielrenner van links (wel op het platteland) die me geen voorrang gaf.
Let toch eens op het verkeer mensen en houd je aan de voorrangsregels, het zou zonde zijn als je op je fiets overlijdt.
Natuurlijk durf ik dat, maar om halsoverkop achter een wielrenner aan te gaan rijden die veel sneller en wendbaarder is, is ook gevaarlijk voor hem en voor mij. Aangezien ik nu 2x bijna een wielrenner heb doodgereden dacht ik ik meld het hier. Zodat jullie allemaal misschien in je achterhoofd kunnen houden dat je wat beter op moet letten en je aan de voorrangsregles moet houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Spreek hem aan ipv ons. Of durf je dat niet?
Deed ik al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk durf ik dat, maar om halsoverkop achter een wielrenner aan te gaan rijden die veel sneller en wendbaarder is, is ook gevaarlijk voor hem en voor mij. Aangezien ik nu 2x bijna een wielrenner heb doodgereden dacht ik ik meld het hier. Zodat jullie allemaal misschien in je achterhoofd kunnen houden dat je wat beter op moet letten en je aan de voorrangsregles moet houden.
Heel nuttig inderdaad om het hier even te meldenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk durf ik dat, maar om halsoverkop achter een wielrenner aan te gaan rijden die veel sneller en wendbaarder is, is ook gevaarlijk voor hem en voor mij. Aangezien ik nu 2x bijna een wielrenner heb doodgereden dacht ik ik meld het hier. Zodat jullie allemaal misschien in je achterhoofd kunnen houden dat je wat beter op moet letten en je aan de voorrangsregles moet houden.
mooie wielen. Hub is eerst wat stiller door overtallig vet op de palletjes. Nu ik dat heb verwijderd ratelt het wiel als een gek, heerlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:01 schreef ddx het volgende:
Gisteren de fulcrum 3 wielen binnen gekregen en gemonteerd.
Nog best leuk als je dan netjes de handleiding eens goed doorleest (aangezien ik nog nooit casette ed had gemonteerd) en daarin netjes staat dat je met de shimano 9s niets extra's hoeft te monteren.
Alles erop gezet maar die casette zit wel erg los ?
Nog eens beter kijken, staat 11s op de body.
Google aangelingerd en blijkt dat ik een vulring nodig heb.
Wel een zakje gezien maar daar stond toch sram op ?
Open gemaakt en op blaadje wat erin zat stond shimano/sram 9s/10s (omgevouwen waardoor shimano niet zichtbaar was)
Achja leuk vermaak van de avond en weet ik dat iig voor volgende keer
De hub is trouwens erg stil, ik dacht juist gelezen te hebben dat fulcrum erg veel herrie maakt ?
Dit lijkt me juist wel romantisch, helaas ben ik niet geboren op een fiets,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:22 schreef Maanvis het volgende:
het zou zonde zijn als je op je fiets overlijdt.
"Hela, stop eens even"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk durf ik dat, maar om halsoverkop achter een wielrenner aan te gaan rijden die veel sneller en wendbaarder is, is ook gevaarlijk voor hem en voor mij. Aangezien ik nu 2x bijna een wielrenner heb doodgereden dacht ik ik meld het hier. Zodat jullie allemaal misschien in je achterhoofd kunnen houden dat je wat beter op moet letten en je aan de voorrangsregles moet houden.
Romantisch niet, dat is overlijden in de armen van je geliefd.equote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:30 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dit lijkt me juist wel romantisch, helaas ben ik niet geboren op een fiets,
Mhaw, ik ben op zich wel blij dat ik mijn valpartij van vorige week kan navertellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:30 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dit lijkt me juist wel romantisch, helaas ben ik niet geboren op een fiets,
Ik kon het goede woord niet vinden inderdaadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Romantisch niet, dat is overlijden in de armen van je geliefd.e
Heroïsch,dat dan weer wel.
Het was niet generaliserend bedoeld dus sorry als het zo over kwamquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"Hela, stop eens even"
Is dat zo moeilijk?
Ik vind het naar dat je ons generaliseert, juist wij hier in het topic zijn erg voorzichtig en letten op de regels. En dan kom jij ons vertellen dat wij een stel aso's zijn.... Als je ons niet kent, oordeel dan ook niet!
Ja, als je voorrang verleent vind iedereen je een watje en moet je na afloop een extra rondje rijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was niet generaliserend bedoeld dus sorry als het zo over kwam. Staan er bij de wielrenclub sancties op het niet naleven van de verkeersregels of gevaarlijk rijgedrag?
Zou dat helpen tegen individuele wielrenners?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was niet generaliserend bedoeld dus sorry als het zo over kwam. Staan er bij de wielrenclub sancties op het niet naleven van de verkeersregels of gevaarlijk rijgedrag?
Geen idee. Was hij lid van een club dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het was niet generaliserend bedoeld dus sorry als het zo over kwam. Staan er bij de wielrenclub sancties op het niet naleven van de verkeersregels of gevaarlijk rijgedrag?
Geldt het bij automobielclubs eigenlijk ook? Komt namelijk nogal eens voor dat automobilisten me geen voorrang verlenen. Of in één geval dat een busje gewoon vol gas op me afkomt op de verkeerde weghelft waardoor ik de berm in moet sturen om niet dood gereden te wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Was hij lid van een club dan?
Neem aan van wel. Ik bel altijd de ANWB op omdat die veel leden hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geldt het bij automobielclubs eigenlijk ook? Komt namelijk nogal eens voor dat automobilisten me geen voorrang verlenen. Of in één geval dat een busje gewoon vol gas op me afkomt op de verkeerde weghelft waardoor ik de berm in moet sturen om niet dood gereden te worden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem aan van wel. Ik bel altijd de ANWB op omdat die veel leden hebben.
hij had wel een shirtje van een club aan, goed dat je het zegt, als ik nog weet welke club het is zal ik eens bellen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Was hij lid van een club dan?
Met de voorzitter van fietsclub de aso's.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij had wel een shirtje van een club aan, goed dat je het zegt, als ik nog weet welke club het is zal ik eens bellen.
Ah, ik ben benieuwd wat Belkin zegt als je "mijn" club belt...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij had wel een shirtje van een club aan, goed dat je het zegt, als ik nog weet welke club het is zal ik eens bellen.
"We zullen zijn router blokkeren."quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, ik ben benieuwd wat Belkin zegt als je "mijn" club belt...
Vooral leuk bij de retro shirtjes uit de jaren 80!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon de "shirt-sponsor" bellen dat er iemand onverantwoord met hun kleding aan het fietsen is.
Ik zou er geen kaas tussen doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef Patroon het volgende:
Waarmee monteer je beste balhoofdlagers? Montagepasta of vet? Canyon service zegt geen montagepasta want kan in lagers komen. Zij adviseren om kogellager vet tussen frame en lagers te doen. Kaas?
Neem dan wel een goed rijpe Camembert.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:01 schreef Patroon het volgende:
Waarmee monteer je beste balhoofdlagers? Montagepasta of vet? Canyon service zegt geen montagepasta want kan in lagers komen. Zij adviseren om kogellager vet tussen frame en lagers te doen. Kaas?
Is er hier op FOK! toevallig een algemeen autorijders topic waar ik m'n beklag kan doen over alle autorijders die me altijd voor m'n flikker proberen te rijden op plekken waar ik gewoon voorrang heb?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk durf ik dat, maar om halsoverkop achter een wielrenner aan te gaan rijden die veel sneller en wendbaarder is, is ook gevaarlijk voor hem en voor mij. Aangezien ik nu 2x bijna een wielrenner heb doodgereden dacht ik ik meld het hier. Zodat jullie allemaal misschien in je achterhoofd kunnen houden dat je wat beter op moet letten en je aan de voorrangsregles moet houden.
Nee, maar als je in GC een topique opent dan krijg je misschien repliekquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef forty-two het volgende:
[..]
Is er hier op FOK! toevallig een algemeen autorijders topic waar ik m'n beklag kan doen over alle autorijders die me altijd voor m'n flikker proberen te rijden op plekken waar ik gewoon voorrang heb?
Alsjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:58 schreef Oksel het volgende:
Foto?
Ik heb trouwens extreem gesoigneerde benen nu.
SPOILER: kaas z'n giosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, dan sluit ik dat. PTA topics mot ik niet in GCquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, maar als je in GC een topique opent dan krijg je misschien repliek.
Misschien voorkom je ermee dat je iemand doodrijdt!
GC is sowieso een nutteloos forum, waarschijnlijk bestaat het alleen nog maar zodat Heatwave crew kan blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, dan sluit ik dat. PTA topics mot ik niet in GC
Mooi, jij komt er dus vanaf nu niet meer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GC is sowieso een nutteloos forum, waarschijnlijk bestaat het alleen nog maar zodat Heatwave crew kan blijven.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
AlsjeOksel ik zag wel ergens langskomen dat de gios al weer te koop staat op MPSPOILER: kaas z'n giosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Zullen we afspreken dat we er allebei niet meer komen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi, jij komt er dus vanaf nu niet meer?
Ik raad een Bianchi vouwframe aan, die geven tenminste nog een beetje mee...quote:
Ik raad een Matracycle aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:33 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik raad een Bianchi vouwframe aan, die geven tenminste nog een beetje mee...
Als een slimme agent weet hoe een edge 810 werkt kunnen ze bij mij zelfs back to start intikken op de navigatiequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd wel of mijn portomonee of een pasje met mijn naam erop bij me
Grote kans dat je telefoon niks meer doet na een goede val.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb eigenlijk niks mee, maar heb we altijd mijn telefoon mee, zonder wachtwoord, zullen ze daar ook in mijn contactenlijst kijken stel dat er iets gebeurd? En als je je naam in de binnenkant van je helm schrijft vervaagt dat niet na een tijdje van het zweet of valt dat wel mee?
De sticker raakt het hoofd niet, althans bij mijn helm. En is gewoon goed leesbaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb eigenlijk niks mee, maar heb we altijd mijn telefoon mee, zonder wachtwoord, zullen ze daar ook in mijn contactenlijst kijken stel dat er iets gebeurd? En als je je naam in de binnenkant van je helm schrijft vervaagt dat niet na een tijdje van het zweet of valt dat wel mee?
Wettelijk niet. Je bent verplicht je te kunnen identificeren, en in principe is een kopie niet geldig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Gripper het volgende:
Als dat allemaal nog niet genoeg is....
Beiden. Ik durf te wedden dat niemand in dit topic met z'n handjes op het stuur zo hard kan rijden als Yankee.quote:
strak in het velletje ik ben 7 kilo zwaarder bij dezelfde lengtequote:
http://www.dcrainmaker.com/2013/08/display-number-garmin.htmlquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als een slimme agent weet hoe een edge 810 werkt kunnen ze bij mij zelfs back to start intikken op de navigatie![]()
Verder altijd briefje in mn telefoonmapje idd. Kopietje van rijbewijs is ook wel handig. + sticker met I.C.E nummer aan de binnenkant van mn helm. Als dat allemaal nog niet genoeg is....
Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.com/2013/08/display-number-garmin.html
Misschien ook handig voor je?
Goeie, effe instellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.com/2013/08/display-number-garmin.html
Misschien ook handig voor je?
Das wel zwaar voor een SL frame hé? Naja je bent lang ook. Is een Pegoretti big leg emma niks voor je? Geheel custom fit en custom design naar keuze. Wel duur. Ken iemand die er bij de elite klassiekers mee reed. Ook een jurist hier int stad heeft er een die koerst ook.quote:
Je rijbewijs of Id en zorgverzekeringspas is toch wel het minste dat je ALTIJD bij je hoort te hebben. Dat vinden ze bij een ongeval en in het ziekenhuis wel zo prettig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd wel of mijn portomonee of een pasje met mijn naam erop bij me
Opzouten jij! Een wielrenner geef je altijd voorrang PUNT! Die twee seconden dat jij je poot van gaspedaal af moet halen weegt niet op tegen een verknalt gemiddelde. En dit is geen geintje hè! En ja, Buzz remt en wacht altijd voor iedere wielrenner, die er gesoigneerd uitziet en een helm draagt. Dat laatste was een pleonasme geloof ik....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:22 schreef Maanvis het volgende:
laatst heb ik weer bijna een wielrenner aangereden in een woonwijk. Ik kwam van rechts maar hij dacht dat ie er nog voorbij kon. 2 maanden geleden precies hetzelfde, wielrenner van links (wel op het platteland) die me geen voorrang gaf.
Let toch eens op het verkeer mensen en houd je aan de voorrangsregels, het zou zonde zijn als je op je fiets overlijdt.
Oke, maar is het dan ook mogelijk om elke wielrenner een luchthoorn mee te geven zodat als ze onzichtbaar uit een hoek geschoten komen of een auto afsnijden dat deze auto dan op tijd kan stoppen? Zo wordt je gemiddelde niet verneukt door een valpartij met dodelijke afloopquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Opzouten jij! Een wielrenner geef je altijd voorrang PUNT! Die twee seconden dat jij je poot van gaspedaal af moet halen weegt niet op tegen een verknalt gemiddelde. En dit is geen geintje hè! En ja, Buzz remt en wacht altijd voor iedere wielrenner, die er gesoigneerd uitziet en een helm draagt. Dat laatste was een pleonasme geloof ik....
Waarom kijk jij niet beter uit? Je weet toch dat wij rondrijden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, maar is het dan ook mogelijk om elke wielrenner een luchthoorn mee te geven zodat als ze onzichtbaar uit een hoek geschoten komen of een auto afsnijden dat deze auto dan op tijd kan stoppen? Zo wordt je gemiddelde niet verneukt door een valpartij met dodelijke afloop
Ik kijk altijd heel goed uit maar wielrenners komen uit het niets!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom kijk jij niet beter uit? Je weet toch dat wij rondrijden?
Het is een trend: haten op wielrenners.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom kijk jij niet beter uit? Je weet toch dat wij rondrijden?
Ik zou er toch een (vorzichtig) ritje naar Specsavers aan wagen....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kijk altijd heel goed uit maar wielrenners komen uit het niets!
Onderweg uiteraard goed letten op wielrenners!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zou er toch een (vorzichtig) ritje naar Specsavers aan wagen....
Begrijp je het niet? Ik reed die wielrenners bijna dood.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een trend: haten op wielrenners.
En dan ook meteen állemaal he, die niet deugen en asociaal rijden.
Best lullig voor het gros wat wel netjes rijdt.
Echt he. Helemaal als je een marokaanse wielrenner bent zoals ik. In de roze trui. Vooroordelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een trend: haten op wielrenners.
En dan ook meteen állemaal he, die niet deugen en asociaal rijden.
Best lullig voor het gros wat wel netjes rijdt.
Ga eens lekker naar KLB of GC, maar kom hier niet lopen vervelen als je in KPD geband bent omdat je te weinig gepost hebt en alleen maar aan het lurken was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begrijp je het niet? Ik reed die wielrenners bijna dood.
Ik wil voorkomen dat jullie doodgaan door jullie een tip te geven.
Dus het is geen haten maar liefde. Want als ik wielrenners daadwerkeljik haatte had ik deze tip niet gegeven, zodat er over 10 jaar geen enkele levende wielrenner meer over is omdat ze allemaal aangereden zijn door argeloze bestuurders.
Als ik niet bijna 2 wielrenners dood had gereden was ik hier nooit gekomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ga eens lekker naar KLB of GC, maar kom hier niet lopen vervelen als je in KPD geband bent omdat je te weinig gepost hebt en alleen maar aan het lurken was.
Ha argeloze bestuurders, wijst er dus op dat zij niet opletten. Ik zou dit toch maar even in het auto forum droppen! want wij zitten niet fout! het zijn de argeloze bestuurders!! wie zit er dan ook argeloos achter het stuur! ik zeg alle automobilisten die niet zelf op een racefiets zitten direct het rijbewijs inleveren, en pas na de vanaf nu verplichte wekelijks meedraaien in tours door t land (wel gesoigneerd!) mogen ze het weer af komen halen!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begrijp je het niet? Ik reed die wielrenners bijna dood.
Ik wil voorkomen dat jullie doodgaan door jullie een tip te geven.
Dus het is geen haten maar liefde. Want als ik wielrenners daadwerkeljik haatte had ik deze tip niet gegeven, zodat er over 10 jaar geen enkele levende wielrenner meer over is omdat ze allemaal aangereden zijn door argeloze bestuurders.
Tof idee maar totdat je het erdoor hebt zullen er nog vele doden vallen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:31 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Ha argeloze bestuurders, wijst er dus op dat zij niet opletten. Ik zou dit toch maar even in het auto forum droppen! want wij zitten niet fout! het zijn de argeloze bestuurders!! wie zit er dan ook argeloos achter het stuur! ik zeg alle automobilisten die niet zelf op een racefiets zitten direct het rijbewijs inleveren, en pas na de vanaf nu verplichte wekelijks meedraaien in tours door t land (wel gesoigneerd!) mogen ze het weer af komen halen!!
Thanks topper!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://www.dcrainmaker.com/2013/08/display-number-garmin.html
Misschien ook handig voor je?
Kom jij ook in kpd buzz?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
maar kom hier niet lopen vervelen als je in KPD geband bent omdat je te weinig gepost hebt en alleen maar aan het lurken was.
Die gooi ik altijd direct bij afval, zou niet weten waarom je die mee moet gaan nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je rijbewijs of Id en zorgverzekeringspas is toch wel het minste dat je ALTIJD bij je hoort te hebben. Dat vinden ze bij een ongeval en in het ziekenhuis wel zo prettig.
Haha, neuh dus, ik heb nooit een toegang voor KPD aangevraagd, maar een van de posters hier wel. En ik zeg niet wie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kom jij ook in kpd buzz?![]()
Beetje fappen zeker op foto's van knetter als je weer eens op zo'n hotelkamer ver van huis&haard ligt ofnie?
Dan ben je waarschijnlijk een uitzonderingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haha, neuh dus, ik heb nooit een toegang voor KPD aangevraagd, maar een van de posters hier wel. En ik zeg niet wie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Haha ik ookzelfs nog even toen ik 17 was, hopelijk krijg ik nu geen ban kano
Foto's van knetter durf ik alleen door een lasmasker te bekijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kom jij ook in kpd buzz?![]()
Beetje fappen zeker op foto's van knetter als je weer eens op zo'n hotelkamer ver van huis&haard ligt ofnie?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Belkin gaat op Bianchi's rijden vanaf volgend seizoen...
Dan ben ik wel heel benieuwd naar hoe die fietsen er uit gaan zien. Dat groen van Belkin kleurt voor geen meter met dat Celeste..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Belkin gaat op Bianchi's rijden vanaf volgend seizoen...
Ik denk dat het de kleur groen van Belkin gaat worden. Ze gaan in ieder geval op de infinito cv en de Oltr XR.2 rijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel benieuwd naar hoe die fietsen er uit gaan zien. Dat groen van Belkin kleurt voor geen meter met dat Celeste..
Heeft diegene al bekend?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haha, neuh dus, ik heb nooit een toegang voor KPD aangevraagd, maar een van de posters hier wel. En ik zeg niet wie.
Mallorca is het ook niet goed eind dec, of je moet wel heel veel geluk hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:53 schreef MCH het volgende:
Is er een plek op het vasteland in Europa eind december waar ik met lekker weer en wat bergen kan trainen of kom ik dan snel uit op een Canarische Eiland/Mallorca?
Geen idee, GC is wel een aanrader. Ben daar zelf afgelopen jaar geweest rond de jaarwisseling. Was lekker fietsenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:53 schreef MCH het volgende:
Is er een plek op het vasteland in Europa eind december waar ik met lekker weer en wat bergen kan trainen of kom ik dan snel uit op een Canarische Eiland/Mallorca?
Ja diegene is hier al met de billen bloot gegaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heeft diegene al bekend?
Heb je daar eigenlijk wel een fiets kunnen huren of had je echt 3 weken 'rust'?
Is al bekend, Argos-Shimano dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer. Benieuwd of Giant een andere team gaat sponsoren.
Ik denk dat het gewoon mat zwarte Oltre's worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat het de kleur groen van Belkin gaat worden. Ze gaan in ieder geval op de infinito cv en de Oltr XR.2 rijden.
Leuk, ook paar dagen gedaan rond Kampot. Ik vond de Cambodjanen wel een kutvolkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja diegene is hier al met de billen bloot gegaan.
Fiets huren was wel mogelijk maar we hadden deze vakantie wat andere prioriteiten en door het vele reizen en de plekken waar we geweest zijn was fietsen vooraf al geen optie. Dus is het in Cambodja bij 2 dagen een motor huren gebleven.
Denk dat je mij bedoelde, ik heb daar namelijk wel eens gepost onder deze nick...oehh spannondquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja diegene is hier al met de billen bloot gegaan.
Fiets huren was wel mogelijk maar we hadden deze vakantie wat andere prioriteiten en door het vele reizen en de plekken waar we geweest zijn was fietsen vooraf al geen optie. Dus is het in Cambodja bij 2 dagen een motor huren gebleven.
Ik zeg Fuerteventura.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:53 schreef MCH het volgende:
Is er een plek op het vasteland in Europa eind december waar ik met lekker weer en wat bergen kan trainen of kom ik dan snel uit op een Canarische Eiland/Mallorca?
Kan behoorlijk matig zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:34 schreef Patroon het volgende:
In de Grinta van deze maand staat een mooi stuk over Corsica. Ook erg mooi om te fietsen, weet niet hoe het weer daar in december is.
best tof. Rij zaterdag avond een omloop...moet je vooraf opgeven? Hoeveel km?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Oksel het volgende:
A.s. zondag 1300 uur start van die soort van koers inc motoren. In Vriezenveen. Tom, kwam jij knechten? Mensen nog zin? Kaas, grip, patroon? Bbq nadien bij mij.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Oksel het volgende:
A.s. zondag 1300 uur start van die soort van koers inc motoren.
Goed om te lezen dat het beter gaat. Doe in het begin vooral rustig aan en laat je enthousiasme niet de overhand krijgenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:56 schreef KolonelBroodje het volgende:
Goed nieuwsinfuus hoeft niet meer en ik mag weer fietsen, deze week niet nog direct een 100km rit, maar ben blij dat ik weer kan fietsen.
Als ik zo weer thuis ben is het eerste wat ik doe de wielen testen, ik kan niet wachten
Ik ben zondag vrij, en moet zaterdag tot 20:00 werkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Oksel het volgende:
A.s. zondag 1300 uur start van die soort van koers inc motoren. In Vriezenveen. Tom, kwam jij knechten? Mensen nog zin? Kaas, grip, patroon? Bbq nadien bij mij.
Ah, OK. Ik dacht misschien iets met derny's of zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:01 schreef Oksel het volgende:
100km is het trouwens.. motoren zetten kruispunten af.
Is dat wel verstandig net na je operatie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben zondag vrij, en moet zaterdag tot 20:00 werken, is er een mogelijkheid dat ik zaterdag heel laat aan kom?
Of als iemand uit friesland, groningen of drenthe mij wil oppikkenDan moet je de rijkosten maar ff zeggen
Ik ben niet geopereerd vorige week maar heb wel antibiotica (fortum) in infuusvorm gehad tot en met maandagochtend. Ik denk dat het zondag op zich wel weer kan want ik heb nu ook nog nergens last van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig net na je operatie?
zou ik niet doen. Antibiotica krijg je niet zomaar met infuus. De dokter zei toch ook, rustig aan doen? Goed laten herstellen kan je maar 1x doen he . Snap dat je graag wil, maar nu ff de tijd geven heb je straks veel plezier vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ben niet geopereerd vorige week maar heb wel antibiotica (fortum) in infuusvorm gehad tot en met maandagochtend. Ik denk dat het zondag op zich wel weer kan want ik heb nu ook nog nergens last van.
..Maar of het slim is, is een tweede. Daar heb je wel gelijk in inderdaad
Ja ik ga bij nader inzien toch maar een andere keer mee, want heen en terug plus koers is 300km dat is inderdaad wat teveel voor nu. Ik zit namelijk ook nog voor 50% in de ziektewet dus dat komt dan ook niet echt goed over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
zou ik niet doen. Antibiotica krijg je niet zomaar met infuus. De dokter zei toch ook, rustig aan doen? Goed laten herstellen kan je maar 1x doen he . Snap dat je graag wil, maar nu ff de tijd geven heb je straks veel plezier van
Nee jong, zaterdag als het startschot klinkt zit ik al diep in Zwedenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Oksel het volgende:
A.s. zondag 1300 uur start van die soort van koers inc motoren. In Vriezenveen. Tom, kwam jij knechten? Mensen nog zin? Kaas, grip, patroon? Bbq nadien bij mij.
Joh! Maar wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef Wombcat het volgende:
Is het deze?
http://www.twenterandlive.nl/?p=3177
Da's niet echt een koers natuurlijk.
Dat geloof ik best, maar ik ga volgens planning voor de Charly Gaulquote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee jong, zaterdag als het startschot klinkt zit ik al diep in Zweden![]()
Kom na de vakantie misschien ff die tipi bij je ophalen op de terugweg (kom dan toch bij oldenzaal de grens over)
In welke zone train je dan? Of heb je een trainingsprogramma?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
ik, als ik niet met een ander of in een groep rij.
Nee, maar kwam een bekende naam tegen toen ik eens bij toeval dat toegangs-aanvraag topic doorbladerde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Denk dat je mij bedoelde, ik heb daar namelijk wel eens gepost onder deze nick...oehh spannond
WTF, volgens mij ligt ieder normaal mens om die tijd nog op een oor......quote:Op woensdag 28 augustus 2013 04:14 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, stomme koopzondagen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:53 schreef Oksel het volgende:
Eikel! Je zou knechten! Wat moet ik nu?
filmopnames voor een bedrijfsfilm van een grote ned. firma, ze hadden me nodig. Ik ben alweer wakker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 05:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
WTF, volgens mij ligt ieder normaal mens om die tijd nog op een oor......
Ik weet niet of je deze info al een keer hebt gelezen: http://doefiets.nl/training/basisprincipes/hartslagzonesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:00 schreef fetss het volgende:
[..]
In welke zone train je dan? Of heb je een trainingsprogramma?
Ja, twee keer in de week puur op hartslag D1 training. Daarnaast nog een wisselende training of een rondje zonder hartslagmeter om gewoon meer het idee van lekker fietsen en niet zozeer het idee van alleen trainen te hebben.quote:
Bedankt, handige site.. Zal me er eens verder in gaan verdiepenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:36 schreef CFF het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze info al een keer hebt gelezen: http://doefiets.nl/training/basisprincipes/hartslagzones
Verder train je in alle hartslagzones, elke hartslagzone heeft weer zijn eigen doel. Wat wil je bereiken en hoe lang wil je daar over doen? Een doel stellen is heel belangrijk bij het maken van een trainingsschema.
En lees hier de uitwerkingen van de verschillende trainingen: http://doefiets.nl/training/basisprincipes/soorten-trainingen
Als het dit rondje is zitten er wel wat hoogtemeters in, veel meer ga je er hier in de buurt ook niet vinden: http://www.gps-sport.net/(...)outeID=60279&zoom=13quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zit daar nog iets van hoogtemeters in?
Alstu, wat zijn je doelen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:35 schreef fetss het volgende:
[..]
Bedankt, handige site.. Zal me er eens verder in gaan verdiepen
Meh, dan houd ik het zaterdag toch bij deze tocht: http://www.gpsies.com/map(...)FullScreenLeave=truequote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:37 schreef CFF het volgende:
[..]
Als het dit rondje is zitten er wel wat hoogtemeters in, veel meer ga je er hier in de buurt ook niet vinden: http://www.gps-sport.net/(...)outeID=60279&zoom=13
[..]
Alstu, wat zijn je doelen als ik vragen mag?
holterberg, hellendoornseberg, lemelerberg, hooidijk, kuiperberg etc etc genoeg "hoogtemeters" te maken in de nabijheid van Almeloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:37 schreef CFF het volgende:
[..]
Als het dit rondje is zitten er wel wat hoogtemeters in, veel meer ga je er hier in de buurt ook niet vinden: http://www.gps-sport.net/(...)outeID=60279&zoom=13
leuk rondje.. welke tocht is dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meh, dan houd ik het zaterdag toch bij deze tocht: http://www.gpsies.com/map(...)FullScreenLeave=true
http://www.ods-sport.nl/Classic/nl/index.htmlquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:07 schreef the_critic het volgende:
[..]
leuk rondje.. welke tocht is dat?
Klopt, laat ik het dan anders stellen. Zoals ze de route nu hebben gemaakt, door Duitsland heen, hebben ze wel bijna alle hoogtemeters te pakken. Hooidijk en kuiperberg zitten er allebei wel in. Holterbert etc zijn ook genoeg hoogtemeters te maken inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
holterberg, hellendoornseberg, lemelerberg, hooidijk, kuiperberg etc etc genoeg "hoogtemeters" te maken in de nabijheid van Almelo
Ik heb sowieso 1015 hoogtemeters te pakken van de klimmen die ze op de route hebben gemarkeerd. Dat staat dus nog los van alle glooiingen die we hier rijk zijn. Ik schat rond de 1700 hoogtemeters uit te komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:32 schreef CFF het volgende:
[..]
Klopt, laat ik het dan anders stellen. Zoals ze de route nu hebben gemaakt, door Duitsland heen, hebben ze wel bijna alle hoogtemeters te pakken. Hooidijk en kuiperberg zitten er allebei wel in. Holterbert etc zijn ook genoeg hoogtemeters te maken inderdaad.
harder fietsen, uithouding heb ik we.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:37 schreef CFF het volgende:
[..]
Als het dit rondje is zitten er wel wat hoogtemeters in, veel meer ga je er hier in de buurt ook niet vinden: http://www.gps-sport.net/(...)outeID=60279&zoom=13
[..]
Alstu, wat zijn je doelen als ik vragen mag?
Zet die snelheid uit je hoofd. Op hf trainen en op snelheid gaat niet samen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:17 schreef fetss het volgende:
[..]
harder fietsen, uithouding heb ik we.
over een stuk van 70km haal ik nu +/- 28 gem, dat moet naar de 30
Dat ga ik dus even onderzoekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja en met welke hartslag? Je kan best 30 per uur gaan rijden maar als je daardoor met je hartslag tegen de max aan gaat is het ook niet goed voor je.
ik kan wel rustiger trainen, zodat ik na verloop van tijd sneller kanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zet die snelheid uit je hoofd. Op hf trainen en op snelheid gaat niet samen.
ooh voor de route idd wel ja.. dacht dat je gewoon algemeen voor de regio daar bedoeldequote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:32 schreef CFF het volgende:
[..]
Klopt, laat ik het dan anders stellen. Zoals ze de route nu hebben gemaakt, door Duitsland heen, hebben ze wel bijna alle hoogtemeters te pakken. Hooidijk en kuiperberg zitten er allebei wel in. Holterbert etc zijn ook genoeg hoogtemeters te maken inderdaad.
leuke tocht.. viel spass!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.ods-sport.nl/Classic/nl/index.html
ik kom uit Almelo en woon nu in Zeist.. Veel mensen uit die buurt, die hier in Utrecht komen wonen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:16 schreef Gesloten het volgende:
Zou graag meedoen met die tocht in Vriezenveen. Is mijn geboortedorp en er doen veel lui mee die ik ken. Helaas woon ik nu in Utrecht en is er zaterdag een feest op het Domplein, waardoor ik zondag een brakdag heb ingelast.
Dat zal wel lukken, dank je.quote:
En dat doet hij in D1? Of rijdt ie alrijd het snot voor de ogen zoals okkie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef Patroon het volgende:
Gisteren met iemand gefietst die constant 37-38 tegen de wind in fietst...
Als je zijn strava ritjes bekijkt dan rijdt hij altijd 35gem tenzij hij slechte benen heeft, dan 34 gem en dan ook nog over ritjes van 80km, solo![]()
Ga o.a. met hem die ploegentijdrit rijden
Ja is ook wel ff te doen, maar hij reed steeds 39 op kop tegen de wind waar ik 37 op kop reed, maar ik rij dan niet meer in D1. Hij ook niet trouwens, gewoon altijd 1 stand en dat is volle gas..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:27 schreef forty-two het volgende:
[..]
En dat doet hij in D1? Of rijdt ie alrijd het snot voor de ogen zoals okkie?
Voor jou is dat tocht best te doen die snelheid... Veel plezier iig
Op strava zie ik dat hij idd van doorrijden houdt, zijn gemiddelde over dit jaar komt rond de 34 uit... Toch zo'n 5 km harder dan jij en ik gemiddeld rijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja is ook wel ff te doen, maar hij reed steeds 39 op kop tegen de wind waar ik 37 op kop reed, maar ik rij dan niet meer in D1. Hij ook niet trouwens, gewoon altijd 1 stand en dat is volle gas..
Je hebt natuurlijk wel gelijk, hij zal die 35gem niet in D1 halen. Ik rij nooit 80km volle bak, altijd blokken D1/D2 of enkel D1.
Misschien heb ik wel zin in deze 200(?) rit Ivo, mits goed weder. Verder nog evt. animo alhier?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Tussen het foto's van LEL bewerken door zodadelijk maar een stukje door het grensland gaan rijden. Zondag dan de tocht van 29 september checken. Ik merkte een paar weken terug al dat er weer wat stukken van de vennbahn zijn omgebouwd tot fietspad, kan ik de tocht nog mooier maken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja is ook wel ff te doen, maar hij reed steeds 39 op kop tegen de wind waar ik 37 op kop reed, maar ik rij dan niet meer in D1. Hij ook niet trouwens, gewoon altijd 1 stand en dat is volle gas..
Je hebt natuurlijk wel gelijk, hij zal die 35gem niet in D1 halen. Ik rij nooit 80km volle bak, altijd blokken D1/D2 of enkel D1.
en ploegentijdrit moet de sterkere gewoon langere aflossingen doen.. en vanuit jouw bijv 37 heel geleidelijk opbouwen naar de 39. Dus uiteindelijk moet je allemaal even kapot aankomen aan de finish. Is de 1 frisser dan de ander, dan heb je geen goede rit gereden met elkaar..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja is ook wel ff te doen, maar hij reed steeds 39 op kop tegen de wind waar ik 37 op kop reed, maar ik rij dan niet meer in D1. Hij ook niet trouwens, gewoon altijd 1 stand en dat is volle gas..
Je hebt natuurlijk wel gelijk, hij zal die 35gem niet in D1 halen. Ik rij nooit 80km volle bak, altijd blokken D1/D2 of enkel D1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |