quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:43 schreef IPA35 het volgende:
http://rt.com/news/lavrov-syria-press-conference-003/
Hysteria around chemical attack suits those who want military intervention in Syria - Lavrov
Lavrov
Er staat dat Rusland geen oorlog zal voeren over Syrië .... en dat gaan ze natuurlijk ook echt niet doen, die Russen zijn ook niet gek.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat 'we zijn niet bezig een oorlog te plannen'. Dat wil niet zeggen dat Rusland niet ingrijpt als er een bondgenoot wordt aangevallen.
quote:On this day two years ago, Libyan rebels were transferring their government to Tripoli. However, the anniversary is marred by an acute parliamentary crisis, a severe economic slump and the country becoming the main base for Al-Qaeda in the Maghreb.
http://rt.com/news/libya-gaddafi-fall-anniversary-981/quote:The euphoria of the revolution has all but gone now, as Libya finds itself mired in deep political crisis as well as economic turmoil.
“We do not feel the taste of happiness, security and stability,” a resident of Tripoli is cited as saying by Libya Herald, “nor did we have any benefit from the government. People are now feeling insecure and live in fear because of killings that are being witnessed all over Libya.”
The government’s ruling Justice and Construction party, controlled by the Muslim Brotherhood movement, has been facing tough confrontation with the opposition. Fearing the Egypt-style scenario, the president of congress, Nuri Abu Sahmain, had militias allied to the Brotherhood summoned to the capital.
Hoe kom je hier bij? Het zou kunnen hoor. Maar ik vraag me af of dit soort berichten een kern van waarheid hebben, of dat je gist.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef deleriouz het volgende:
Er hangt duidelijk iets in de lucht. Ik denk dat er al een besluit is genomen in Amman, en dat binnen +/- 24h de eerste Tomahawks doel treffen.
Pure speculaas.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij? Het zou kunnen hoor. Maar ik vraag me af of dit soort berichten een kern van waarheid hebben, of dat je gist.
Lijkt me niet zolang die waarnemers daar nog zitten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef deleriouz het volgende:
Er hangt duidelijk iets in de lucht. Ik denk dat er al een besluit is genomen in Amman, en dat binnen +/- 24h de eerste Tomahawks doel treffen.
Ja lekker opslagplaatsen van chemische wapens in puin schieten, dat wordt een feest!quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:51 schreef deleriouz het volgende:
Kan prima hoor. Sarin en VX worden pas na een mengproces bruikbaar voor gebruik, en zodra het mengsel klaar is, moet dit snel gebruikt worden i.v.m. 'degradation'. Wordt dus niet kant en klaar opgeslagen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja lekker opslagplaatsen van Chemische wapens in puin schieten, dat wordt een feest!
Ik heb hier C-SPAN (tv) opstaan, die zenden het 100% zeker uit. Wellicht hebben ze ook een webstream lopen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:04 schreef Polyfemos het volgende:
Linkje voor toespraak van meneer kip kerry?
Dat zullen niet de enige chemische wapens zijn waarover Assad beschikt. Los daarvan zou ik als ik Assad was, het wel weten wanneer er een kruisraket op zo'n opslagplaats terecht komt, dan ontsnapt er natuurlijk sowieso een geweldige gifwolk, wat kun je je tegenstanders beter in hun schoenen schuiven?!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:00 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Sarin en VX worden pas na een mengproces bruikbaar voor gebruik, en zodra het mengsel klaar is, moet dit snel gebruikt worden i.v.m. 'degradation'. Wordt dus niet kant en klaar opgeslagen.
Die VN-inspecteurs zijn natuurlijk gewoon CIA/MI6/Mossad/BND/AIVD/MIT-agenten die potentiële doelwitten in kaart brengen voor de komende bombardementen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hehe... zie het opschrift op die UN wagens...
[ afbeelding ]
Syrië heeft Trojaanse paarden binnen gehaald.
Exact, die stream moet je hebben!quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:06 schreef Polyfemos het volgende:
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/
slechts een spaanse kerel tot nu toe dan, als ik goed zit
Ik zie iets heel andersquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:07 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Exact, die stream moet je hebben!
Ja, Kerry speech wordt ook nog niet uitgezonden. (Zat verkeerd in mijn eerdere post, moet 20:00 NL tijd zijn i.p.v. 19:00)quote:
Gezakt. Ik mis Irak. Op naar de herkansing. Succes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:13 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.washingtonpost(...)of-terrifying-chart/
Geweldig om het Midden-Oosten te begrijpen.
Dan ontploft je computer.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gezakt. Ik mis Irak. Op naar de herkansing. Succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |