Ik deel deze ervaring. Zijn bij ons vooral LDC karren, met kleine colli's die lastig te lossen zijn of zelfs instorten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef Questionmarks het volgende:
Gister klacht ingediend over het slecht en top zwaar stapelen in DC's, waren 2 containers ingestort bij het lossen en een paar 40 cm boven de container gestapeld. Gebeurt te vaak....
Er werken echt enorm veel Polen daar op de DC's.
LDC. Jep kregen wij ook, hadden de pakbonnummers er bij vermeld. We kregen ook namen van de mensen die hadden gestapeld toegestuurd, kunnen wij helaas niets mee..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:53 schreef UncleSam het volgende:
"Wij geven het door aan de desbetreffende afdeling."
Maken we ook regelmatig mee. Welk DC?
Nationaliteit maakt inderdaad niet uit. We kregen namen toegestuurd van Poolse lui die ik even ging opzoeken op facebook. Diegene had allemaal vrienden met "werkt bij AH distributie", allemaal Pools.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef SausDip het volgende:
[..]
Ik deel deze ervaring. Zijn bij ons vooral LDC karren, met kleine colli's die lastig te lossen zijn of zelfs instorten.
Dat er veel Polen werken klopt, en als je wil insinueren dat zij slecht stapelen, klopt ook, maar ik heb het ook heel vaak bij containers die door Nederlanders gestapeld zijn. Denk niet dat nationaliteit hier iets mee te maken heeft.
quote:
Oh, ik dacht op de bordjes C1000 te lezenquote:
Dan mogen ze die ook gelijk laten staan voor de klantenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:25 schreef Froop het volgende:
Zo weet je in elk geval dat je genoeg voorraad hebt. Hebben ze dit gevuld met behulp van een ladder ofzo?
Gewoon van onderen pakken, als je het zo debiel neerzetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan mogen ze die ook gelijk laten staan voor de klanten
Yep.. Ook uit Zwolle altijd standaard een container met onderop afbakbrood en daarop potten jam, pindakaas en soep. Hoe vaak die al van de klep gekieperd zijn..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef Questionmarks het volgende:
Gister klacht ingediend over het slecht en top zwaar stapelen in DC's, waren 2 containers ingestort bij het lossen en een paar 40 cm boven de container gestapeld. Gebeurt te vaak....
Bij de vraag 'weet u het zeker?' zit je al aan de minkant van de marge, denk ik..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:28 schreef ikbenschipper het volgende:
Lokale prijzen kunnen we zetten. Ze hebben de keuze een 5 tal jaar geleden gemaakt om de informatie niet meer in de winkel te leggen. Blijkbaar was de gevoeligheid + het belang onvoldoende.
Die melding krijg je al bij 1 cent dus.... Dat is natuurlijk totaal geen maatstaf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij de vraag 'weet u het zeker?' zit je al aan de minkant van de marge, denk ik..
Artikelen die een min-marge hebben zijn producten die je wel moet verkopen omdat het basisbehoefte zijn voor klanten.quote:Het laatste wat je wil zijn zaken die artikelen met minmarge gaan saneren, of wel prijsverhogingen doorvoeren, maar niet de verlagingen. Zo houd je de winkels uniform qua prijsbeleid en winkelbeeld.
Aan de signing te zien is het de DekaMarkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:13 schreef d4v1d het volgende:
Ondertussen in de C1000
[ afbeelding ]__
Als je al gebeld bent voor een sollicitatiegesprek moet je echt een dikke tokkie zijn om niet aangenomen te wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef msacras het volgende:
Ha allen, ik ga binnenkort solliciteren bij de AH voor caissière, iemand die nog tips heeft? Dingen die ik echt wel/niet moet doen tijdens het gesprek?
Ik ben nog niet gebeld hoor, maar ik weet wel dat ze bij deze vestiging zeer dringend mensen zoeken, en aangezien ik een normaal persoon ben met 1,5 jaar werkervaring (in de horeca, maar toch) neem ik aan dat ik wel word gebeld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je al gebeld bent voor een sollicitatiegesprek moet je echt een dikke tokkie zijn om niet aangenomen te worden
Gewoon jezelf zijn enzo.
Moet wel lukken danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebeld hoor, maar ik weet wel dat ze bij deze vestiging zeer dringend mensen zoeken, en aangezien ik een normaal persoon ben met 1,5 jaar werkervaring (in de horeca, maar toch) neem ik aan dat ik wel word gebeld.![]()
Ik ben overigens wel eens afgewezen bij de AH, maar dat kwam omdat ik maar heel weinig beschikbaar was en daar hadden ze niet zo veel aan
Ik ben benieuwd. Ik ben nu bezig met een ontslagmail schrijven naar m'n huidige werkgever, morgen bij de AH langs.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet wel lukken dan![]()
Ik was ook eens afgewezen, achteraf ook wel logisch aangezien ik net 14 was
Nog niet ontslag nemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ben nu bezig met een ontslagmail schrijven naar m'n huidige werkgever, morgen bij de AH langs.
Zelfde bij mij, ik was toen ook echt net 15, dus ja.
En wat als je niet bij de AH wordt aangenomen? Die kans is er.. En dan heb je al ontslag genomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik ben nu bezig met een ontslagmail schrijven naar m'n huidige werkgever, morgen bij de AH langs.
Zelfde bij mij, ik was toen ook echt net 15, dus ja.
Ik ga er sowieso weg, ongeacht of ik bij de AH wordt aangenomen of niet. Ik ben nog liever werkloos dan dat ik daar blijf werken.quote:
Wat is er gebeurd na onze date waarin je vol lof sprak over je werk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso weg, ongeacht of ik bij de AH wordt aangenomen of niet. Ik ben nog liever werkloos dan dat ik daar blijf werken.
Het ging al een tijdje niet lekker hoor, de locatie waar ik het liefste werkte was gesloten, de nieuwe locatie was niet zo chill. Werkgever zat te zeiken over alles, tot aan kleine dingetjes als "je hebt geen nieuwe vuilniszak in de emmer gedaan". Ik verdien er extreem weinig (4 euro bruto, netto volgensmij precies het minimumloon, 3,70 ofzo). En nu ben ik er ook nog van beschuldigd dat ik geld heb gestolen uit de kluis, wat echt niet zo is. Ze hebben er ook helemaal geen onderbouwing voor, want ik heb op die dag helemaal niet gewerkt. Maakt ook niet uit, ze komen er wel achter dat ik het niet was, maar ik heb geen zin in zo'n werkgever.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd na onze date waarin je vol lof sprak over je werk?
Valt bij ons vies tegen. Percentage dat eruit geknikkerd wordt na eerste gesprek is hoog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je al gebeld bent voor een sollicitatiegesprek moet je echt een dikke tokkie zijn om niet aangenomen te worden
Gewoon jezelf zijn enzo.
Als je een hoog aanbod hebt, dan kan je ook wat kieskeuriger zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Valt bij ons vies tegen. Percentage dat eruit geknikkerd wordt na eerste gesprek is hoog.
Ze halen liever iemand uit de winkel dan iemand die ze niet aanstaat bij ons..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als je een hoog aanbod hebt, dan kan je ook wat kieskeuriger zijn
Dat vinden ze in de winkel leuk dan......quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ze halen liever iemand uit de winkel dan iemand die ze niet aanstaat bij ons..
Worden niet permanent doorgeschoven, maar gewoon de dan aanwezigen in de plek van een caissière of eentje meer inroosteren (kan altijd wel, ons rooster is 4-5 A4'tjes op de zijkant) tot er een nieuwe is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat vinden ze in de winkel leuk dan......
Enige waar wij echt uit de winkel proberen te putten is Verkoop.
Verkoopklaar naar Verkoopafhandeling vaak op verzoek (of als we ze op verkoopklaar niet echt zien zitten maar het voor kassa wel iets kan zijn).
Ohw zo kwam het over.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Worden niet permanent doorgeschoven, maar gewoon de dan aanwezigen in de plek van een caissière of eentje meer inroosteren (kan altijd wel, ons rooster is 4-5 A4'tjes op de zijkant) tot er een nieuwe is.
Neuh, dan stapt die vuller er ook per direct uit en dat willen ze niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ohw zo kwam het over.
Beetje van ik wil die die en die vuller van je nu naar kassa hebben....
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben hier dat er best een duur prijskaartje hangt met alle regelingen/kosten die je hebt als je iemand in z'n proefperiode eruit trapt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef OudeBok het volgende:
Neuh, d
[..]
Neuh, dan stapt die vuller er ook per direct uit en dat willen ze niet.
Merk wel dat het verloop bij ons extreem hoog ligt. Er komen er ZO veel niet door de proeftijd heen, niet normaal zeg.
Verloop is niet helemaal de juiste term misschien, maar ik bedoel dus het komen en gaan van nieuw personeel.
Afgezet tegen het aantal uren dat zo iemand uiteindelijk werkt, klopt dat inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben hier dat er best een duur prijskaartje hangt met alle regelingen/kosten die je hebt als je iemand in z'n proefperiode eruit trapt.
Vreemd, ik kan bij ons toch meestal wel 20-30 cent per euro van de prijs afhalen voordat dasa begint te piepen. Misschien ook filiaal afhankelijk of zo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:32 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die melding krijg je al bij 1 cent dus.... Dat is natuurlijk totaal geen maatstaf.
Er ontbreken wel eens soesjes in de verpakking. Dan zitten er in plaats van 11 maar 9 in en is de verpakking gescheurd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef Emm16 het volgende:
Er wordt bij ons de laatste tijd veel van die Davitamon vitamines potjes gestolen. Ze worden uit de verpakking gehaald en daarna wordt de verpakking terug gelegd in de schap.
Of hebben jullie ook weleens dat er producten worden geleverd zonder inhoud? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Haha we bestaan al een tijdje, wanr we zijn inmiddels bij topic 132quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef Clauwvd het volgende:
He! Wat leuk zeg, dit! Medw. topic AH: present!
Dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef Clauwvd het volgende:
Je mag 3 contracten krijgen, dus eerste contract + 2 verlengingen, met een max. van 3 jaar. Daarna krijg je wel/geen OT.
Hoiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:58 schreef Clauwvd het volgende:
He! Wat leuk zeg, dit! Medw. topic AH: present!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |