als je met een zandprinter in alleen maar de zon een huis kan bouwen, los je een wereldprobleem opquote:Op zondag 1 september 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
Heel inventief, maar ik kan me nog niet zoveel bij de praktische toepassing indenken.
Oh ja, dat denk ik ook. Maar jammer genoeg heeft hij het idee losgelaten, dus ik vraag me af of het nog verder wordt ontwikkeld.quote:Op zondag 1 september 2013 21:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je met een zandprinter in alleen maar de zon een huis kan bouwen, los je een wereldprobleem op
quote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef waxmask het volgende:
Die gast klinkt als Handyman. Of had ik dat beter niet kunnen toegeven dat ik die stem ken?
Toch mooi, de geschiedenis ingaan als 'antirookmagiėr'.quote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef golfer het volgende:
Dat Engels van Robert Jasper Grootveld.
Ik vond het destijds altijd wel leuk om te zien, die 'happenings'...quote:Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef Reya het volgende:
Toch mooi, de geschiedenis ingaan als 'antirookmagiėr'.
In het Cubaanse onderwijs wordt het natuurlijk nog steeds gepresenteerd als een groot succes.quote:Op zondag 1 september 2013 21:12 schreef waxmask het volgende:
Zelfs in Cuba werden we door locals aangesproken op het Witte Fietsen plan. Ze dachten dat dat nog steeds actief was, niet wetende dat al na 3 dagen 90% al gejat was en overgespoten.
Dat zou goed kunnen ja. Had ook niet verwacht dat je als Nederlander daar zo welkom was omdat wij ooit die oude stadsbussen kado hebben gedaan. Soms staan daar ook nog gewoon de plaatsnamen en haltes van Nederland op.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef Reya het volgende:
[..]
In het Cubaanse onderwijs wordt het natuurlijk nog steeds gepresenteerd als een groot succes.
Strijp-S joh.quote:
In steden als Kopenhagen werkt het prima zover ik weetquote:Op zondag 1 september 2013 21:15 schreef luxerobots het volgende:
De leenfietsen werken gewoon niet, nu natuurlijk ook niet, zo'n chip wordt er ook uitgesloopt.
Aan de andere kabt, wellicht weet hij daarmee wel wat te bereiken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik trek dat tech echt niet.
Het is een halve techneut die goed de markt weet te raken met halve kunst en marketing.
Is iig het oude Philips-terrein in de wijk strijp. Dat moet een cultureel verantwoord hoogstandje worden. Maar delen zien er wel leuk uit, sommige dingen zijn echter compleet gefaaldquote:
Strijp S ja, oud Philips fabrieksgebied dat helemaal omgebouwd is met soms nog een vleugje industrieel wat er over gebleven is. Best mooi geworden, al schijnt het lastig te zijn de woningen aan de man te brengen. Dan kiezen de mensen in de buurt al snel voor Brandevoort waar een vestingsstadje is gevormd. (Waar ons huis in februari klaar is).quote:
Kan best leuk worden, te oordelen naar wat ik er zo vluchtig van zag.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is iig het oude Philips-terrein in de wijk strijp. Dat moet een cultureel verantwoord hoogstandje worden. Maar delen zien er wel leuk uit, sommige dingen zijn echter compleet gefaald
Da's in Helmond ja. Maar dat concept is zo uitgemolken, je hebt het ook in de Vathorst en Vleuterweide te Leidsche Rijnquote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Strijp S ja, oud Philips fabrieksgebied dat helemaal omgebouwd is met soms nog een vleugje industrieel wat er over gebleven is. Best mooi geworden, al schijnt het lastig te zijn de woningen aan de man te brengen. Dan kiezen de mensen in de buurt al snel voor Brandevoort waar een vestingsstadje is gevormd. (Waar ons huis in februari klaar is).
Zo hee, Eindhoven is voortvarend bezig. Jammer dat die woningen niet goed lopen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Strijp S ja, oud Philips fabrieksgebied dat helemaal omgebouwd is met soms nog een vleugje industrieel wat er over gebleven is. Best mooi geworden, al schijnt het lastig te zijn de woningen aan de man te brengen. Dan kiezen de mensen in de buurt al snel voor Brandevoort waar een vestingsstadje is gevormd. (Waar ons huis in februari klaar is).
Ja het gedeelte aan het spoor, klokgebouw loopt wel, maar met de woningen en lofts achterin gaat het wat moeizaam.quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan best leuk worden, te oordelen naar wat ik er zo vluchtig van zag.
Ook daar verdwijnen er een hoop. Of ze staan gewoon bij mensen thuis, of ze richting Oost-Europa vertrokken. Dat wil niet zeggen dat het een slecht idee is dat nooit zal werken, maar meer als een idee dat continu verbeterd kan en moet worden. Ik weet overigens niet hoe het er nu is, maar 3 jaar geleden was ik blij dat ik m'n eigen fiets bij me had, want die fietsen daar heb ik zelden gespot.quote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef Bravebart het volgende:
In steden als Kopenhagen werkt het prima zover ik weet
Oh zeker. Maar dat 'de wereld verandert' verhaal ken ik nu wel. Op de TU/e is dat ongeveer de basis van waaruit je begint. De visionaire ondertoon van zijn verhaal is een beetje overtrokken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kabt, wellicht weet hij daarmee wel wat te bereiken.
Weird, ik was er 4 jaar geleden en toen werd je er dood mee gegooidquote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook daar verdwijnen er een hoop. Of ze staan gewoon bij mensen thuis, of ze richting Oost-Europa vertrokken. Dat wil niet zeggen dat het een slecht idee is dat nooit zal werken, maar meer als een idee dat continu verbeterd kan en moet worden. Ik weet overigens niet hoe het er nu is, maar 3 jaar geleden was ik blij dat ik m'n eigen fiets bij me had, want die fietsen daar heb ik zelden gespot.
Helmond is er op vooruit gegaan hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's in Helmond ja. Maar dat concept is zo uitgemolken, je hebt het ook in de Vathorst en Vleuterweide te Leidsche Rijn
Is al erg leuk. Lekker eten, creatieve bedrijven, veel culturele activiteiten. Maar te hipster voor de gemiddelde FOK!ker, ben ik bang.quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Disana het volgende:
Kan best leuk worden, te oordelen naar wat ik er zo vluchtig van zag.
Klinkt goed. Ik zal er morgen eens beter naar kijken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is al erg leuk. Lekker eten, creatieve bedrijven, veel culturele activiteiten. Maar te hipster voor de gemiddelde FOK!ker, ben ik bang.
Ik had meer een nagesyncte Cesar whisperer in me hoofd...quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
Als ik naar hem kijk moet ik een beetje aan Steve denken
Ik heb geen flauw idee waar het naartoe gaat.quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
Als ik naar hem kijk moet ik een beetje aan Steve denken
Lol Steve Buscemiquote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had meer een nagesyncte Cesar whisperer in me hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |