dat denk ik ook, hij houdt nu al mijn aandacht vast.quote:
Waarom vind je hem eng?quote:
Dat gevoel heb ik ook. Kunstenaars zijn oor mij altijd al de beste Zomergasten.quote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
dat denk ik ook, hij houdt nu al mijn aandacht vast.
Hij neemt je idd gelijk voor je in. Mooi. En weg vooroordelen van wazige kunstenars.quote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Disana het volgende:
Net als Johan Simons heeft ook deze kunstenaar totaal geen kapsones. Fijn om naar te luisteren.
Leuke verteller, maar hij lijkt op Percy uit The Green Milequote:
Hoezo zeldzaamquote:Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef truthortruth het volgende:
Mooi zo'n figuur waarbij intellect en vormgeving samenkomen, zeldzaam.
Ja ik ook. Beetje jammer dat Wilfriet weer meteen moet refereren aan kwallen op het strand...quote:Op zondag 1 september 2013 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Kwallen zijn zo tof. Ik deel deze interesse met hem.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef speknek het volgende:
Top zover.
Alleen moet ik eigenlijk werken.
Nouja, als docent industrieel ontwerp is dit eigenlijk ook werk.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Hij praat makkelijk, is ontspannen en absoluut niet pretentieus. Wat een verademing.
En je kan je studenten dan ook weer 3 uur deze uitzending terug laten kijken terwijl jij lekker Wordfeud.quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef speknek het volgende:
Top zover.
Alleen moet ik eigenlijk werken.
Nouja, als docent industrieel ontwerp is dit eigenlijk ook werk.
Wel vakerquote:Op zondag 1 september 2013 20:39 schreef alors het volgende:
Hij is hiermee een keer bij DWDD geweest of niet?
Oe goed idee!quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
En je kan je studenten dan ook weer 3 uur deze uitzending terug laten kijken terwijl jij lekker Wordfeud.
Creatief denken!quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
En je kan je studenten dan ook weer 3 uur deze uitzending terug laten kijken terwijl jij lekker Wordfeud.
Heel slim menneke is het.quote:
Goeie mond. Ook qua wat er uit vloeit.quote:
Ja. Iemand die enthousiasmeert en inspireert.quote:Op zondag 1 september 2013 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie mond. Ook qua wat er uit vloeit.
Oja, daar ken ik 'em van.quote:Op zondag 1 september 2013 20:39 schreef alors het volgende:
Hij is hiermee een keer bij DWDD geweest of niet?
Moest ik ook meteen aan denken, The Blob. En het kleine broertje aan de andere kant, richting CS.quote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt alsof dit gebouw in Eindhoven daarop gebaseerd is.
Hij denkt in tech.quote:Op zondag 1 september 2013 21:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom spreekt hij techniek uit als tech?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |