MJ deed het in '79....quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar de special effects waren voor die tijd neusje van de Zalm....
style council, toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
My Ever Changing Moods van (de band van) Paul Weller
primary colours, met john travoltaquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat is de keuzefilm trouwens? Toch niet een politieke docu ofzo toch?
Wild Wood is wel een aardig album.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, paul weller.
Dat vind ik zo'n lul.
Het blijft een lul.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft een lul.
Varg Vikerness heeft ook goede muziek gemaakt.
Niet waar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Varg Vikerness heeft ook goede muziek gemaakt.
Jammer, was wel benieuwd wat ie nou echt zelf leuke films vindtquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
primary colours, met john travolta
Ah, we hebben een hater van de cult.quote:
Nee hoor. Eerste keer dat ik het einde haal dit seizoen (Hans Teeuwen niet gezien)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik ben schijnbaar de enige die dit een goede uitzending vond
Prima uitzending imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Eerste keer dat ik het einde haal dit seizoen (Hans Teeuwen niet gezien)
quote:
Ik vond het een moeizame bevalling.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Wel te veel over de vormquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Vrij saai. Niet slecht maar ook niet hoogstaand. Maar het blijft natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Ik vond het ook leuk, niet per se heel diepgaand, maar zeker wel interessant en vermakelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef TNA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |