quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
***************WARNING********************
HET VOLGENDE EVENT IS WOENSDAG 28 AUGUSTUS
http://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-condit-kampmann2
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee express niet meegedaan omdat ik er geen tijd voor had en je van Hooi er maar drie mag missen.
Crap, doordeweeks sucks. Tnx voor de headsup!quote:
Dana White doet geen moer. Silva boekt gewoon die fight en Rory heeft niks te willen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Kan iemand me even een plausibel scenario schetsen voor Rory MacDonald? Die wilde toch never tegen GSP knokken? Maar hij is #3 of #4 contender ofzo... Wat doet Dana White dan?
GSP verliest van Ben Askren, nadat Dana hem heeft binnen gehengeld en Rory wint van Ben. Zoiets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Kan iemand me even een plausibel scenario schetsen voor Rory MacDonald? Die wilde toch never tegen GSP knokken? Maar hij is #3 of #4 contender ofzo... Wat doet Dana White dan?
Dan krijgen we natuurlijk eerst een GSP vs Askren 2 die GSP met een beter gameplan van Greg Jackson gaat winnen. Daarna krijgen we GSP vs Askren 3 en dan is het 2015...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:09 schreef Happel het volgende:
GSP verliest van Ben Askren, nadat Dana hem heeft binnen gehengeld en Rory wint van Ben. Zoiets?
Geo was je al voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef Happel het volgende:
Zal ik maar vast starten:
[ afbeelding ]
Ik ga meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Fyodor het volgende:
Carlos Condit vs. Martin Kampmann
Donald Cerrone vs. Rafael dos Anjos
Kelvin Gastelum vs. Brian Melancon
Court McGee vs. Robert Whittaker
Takeya Mizugaki vs. Erik Perez
Brad Tavares vs. Robert McDaniel
Johny Hendricks heeft binnenkort een nieuwe riem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:07 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dana White doet geen moer. Silva boekt gewoon die fight en Rory heeft niks te willen.
Of hij blijft gewoon lekker blessures faken.
Bonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Fyodor het volgende:
Vier underdogs. U doet een greep naar de macht?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:25 schreef Beach het volgende:
Kampmann
Cerrone
Melancon
Whittaker
Mizugaki
McDaniel
In de octagon doet hij ook niet anders. Ik vind dat zo'n gruwelijk irritant ventje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:00 schreef superniger het volgende:
Wanneer gaat Domenic Cruz weer vechten?. Die gast is al 2 jaar iedereen aan het ducken met zijn fake blessures
Dat is onzin hij gebruikt zijn lengte gewoon ontzettend goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In de octagon doet hij ook niet anders. Ik vind dat zo'n gruwelijk irritant ventje.
Ik geloof dat zijn return in begin 2014 verwacht wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:00 schreef superniger het volgende:
Wanneer gaat Domenic Cruz weer vechten?. Die gast is al 2 jaar iedereen aan het ducken met zijn fake blessures
Ik ga meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef n00cL30n het volgende:
Misschien wel live kijken vanavondquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:02 schreef THEFXR het volgende:
UFC Fight Night condit vs kampmann Wed. Aug. 28
timetable:
23.00 uur facebooks
00.00 uur prelims
02.00 uur main card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:35 schreef THEFXR het volgende:
No fukkin way brahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
twitter:MikeChiappetta twitterde op woensdag 28-08-2013 om 21:29:04Bellator confirmed they signed former UFC heavyweight Cheick Kongo. He will debut for them in September. reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vier underdogs. U doet een greep naar de macht?
quote:Carlos Condit vs. Martin Kampmann
No brainer, REVENGE WILL BE SWEET!
Echt een prima fight om te kijken waar beide heren nou eigenlijk staan in de divisie.
Ik schat Cerrone net wat hoger in dan dos Anjos, maar Rafael is geen fijne match-up voor Cowboy!
Melancon's UFC debut kon niet beter zijn verlopen, maar ik ken ze eigenlijk veel te weinig.
Ik mag Kelvin wel, lijkt een hoop talent te hebben en laten we hopen dat hij zich rustig aan omhoog kan werken.
Court heeft een awesome jaw, maar Whittaker is way too much voor hem. Wellicht een (T)KO.
Wat een match-up, ugh!
Tavares heeft nu zeker 5 decision op rij gewonnen/verloren. Hoog tijd voor een FINISH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |