Ik heb al een titel:quote:
Singapore, Maleisie en Thailandquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al een titel:
msn-taal voor dummies
Pattayaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Trek je door? Of bepaalde plaatsen in Thailand?
Trek je door in de bordelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Thailand zal vooral de zuidelijk eilanden, Bangkok, Kanchaburi en Chiang Mai (lijkt me echt ge-wel-dig daar) zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik ga bangkok > chiang mai.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thailand zal vooral de zuidelijk eilanden, Bangkok, Kanchaburi en Chiang Mai (lijkt me echt ge-wel-dig daar) zijn
Gewoon erg domme uitspraak. Maar ik ga er niet op in. Vorige keer ook al gedaanquote:
hoelang is een chineesquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
hoe lang moet bami in de magnetron?
Dude, bami in de magnetron is ranzigquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
geen flauw ideequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Geen zin in. ik eet het toch wel want yolo en hongerquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude, bami in de magnetron is ranzigBak het gewoon op
Schrijvenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie welHeb ook wel behoefte aan rust, in m`n eentje in een hangmat op een onbewoonbaar eiland, beetje chillen, beetje schrijven
over 4 minuten is me pizza klaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen zin in. ik eet het toch wel want yolo en honger
Gewoon 10 minuten op 900 graden, en dan kijken hoe het eruit ziet #Omdathetkanquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen zin in. ik eet het toch wel want yolo en honger
Jammer, net te laatquote:
900 watt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 10 minuten op 900 graden, en dan kijken hoe het eruit ziet #Omdathetkan
Nee ik fuck jequote:
Ik heb net beloofd er niet meer op in te gaan dus ik hou mijn mondquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouwww.
maar wel vermakelijk, altijd dezelfde personen.
Maak vuurtje in de tuin dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel apparaat dat de 900 graden haalt
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat elke backpacker een hippie met dreadlocks isquote:
kuthippiequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat elke backpacker een hippie met dreadlocks is![]()
en niet weten dat backpackers gewoon reizigers zijn die rondtrekken ipv op dezelfde plaats blijven
Backpackers douchen en scheren zich gewoon hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat elke backpacker een hippie met dreadlocks is![]()
en niet weten dat backpackers gewoon reizigers zijn die rondtrekken ipv op dezelfde plaats blijven
Backpakken kan best leuk zijn ben heel nederland doorgereisd slapen op hooizolders enzovoortquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een beetje moderne backpackers verblijven nog in hotels ook, Like mequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Backpackers douchen en scheren zich gewoon hooren bijna geen 1 heb shitlocks.
En boven dat, dreadlocks hoeven ook niet per se vies te zijn!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nephippiequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een beetje moderne backpackers verblijven nog in hotels ook, Like me
Daarom ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een beetje moderne backpackers verblijven nog in hotels ook, Like me
Ik wil later backpacken, maar 1x in de 3 dagen douchen is wel genoeg toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Backpackers douchen en scheren zich gewoon hooren bijna geen 1 heb shitlocks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |