Jammer, net te laatquote:
900 watt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 10 minuten op 900 graden, en dan kijken hoe het eruit ziet #Omdathetkan
Nee ik fuck jequote:
Ik heb net beloofd er niet meer op in te gaan dus ik hou mijn mondquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouwww.
maar wel vermakelijk, altijd dezelfde personen.
Maak vuurtje in de tuin dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel apparaat dat de 900 graden haalt
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat elke backpacker een hippie met dreadlocks isquote:
kuthippiequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat elke backpacker een hippie met dreadlocks is![]()
en niet weten dat backpackers gewoon reizigers zijn die rondtrekken ipv op dezelfde plaats blijven
Backpackers douchen en scheren zich gewoon hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat elke backpacker een hippie met dreadlocks is![]()
en niet weten dat backpackers gewoon reizigers zijn die rondtrekken ipv op dezelfde plaats blijven
Backpakken kan best leuk zijn ben heel nederland doorgereisd slapen op hooizolders enzovoortquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een beetje moderne backpackers verblijven nog in hotels ook, Like mequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Backpackers douchen en scheren zich gewoon hooren bijna geen 1 heb shitlocks.
En boven dat, dreadlocks hoeven ook niet per se vies te zijn!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nephippiequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een beetje moderne backpackers verblijven nog in hotels ook, Like me
Daarom ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En een beetje moderne backpackers verblijven nog in hotels ook, Like me
Ik wil later backpacken, maar 1x in de 3 dagen douchen is wel genoeg toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Backpackers douchen en scheren zich gewoon hooren bijna geen 1 heb shitlocks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |