Misschien omdat ik hier vaak kom en de sheldon's wel uit gehosseld zijn bij mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij komt ook wel eens langs, dan gaan we toch ook niet raar reageren
Misschien is het alleen voor mooie meisjes
Van mij is er niet 1 post te vinden over jou waar jij niet heb gepost. Andersom was dat wel het geval.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima, je zal van mij geen last hebben. Dat wens ik andersom net zo.
Ik heb wel al bijna vijf maanden geen lichamelijk contact meer met 'n meid gehadquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is volgens mij echt zo dat er veel fokkers precies zo zijn
Hou niet zo van zombiesquote:
Alles mooi in HD ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja
"F:\Series\HD_Grimm"
"F:\Series\HD_Homeland"
"F:\Series\HD_Suits"
"F:\Series\HD_The Walking Dead"
"F:\Series\HD_Arrow"
"F:\Series\HD_Breaking Bad"
"F:\Series\HD_Falling Skies"
"F:\Series\HD_Game of Thrones"
Ik zei prima. Ik laat het hier ook bij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van mij is er niet 1 post te vinden over jou waar jij niet heb gepost. Andersom was dat wel het geval.
Je maakt je dus druk om niets. Ik laat het hierbij.
5 maandenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb wel al bijna vijf maanden geen lichamelijk contact meer met 'n meid gehad![]()
Laatste keer was 1 April 2013 met m'n ex héquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 maandenrot op man niet huilen, ik al 1,5 jaar niet ofzo
Allemaal behavle falling skyquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles mooi in HD ook
Waar download je?
ik winquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is volgens mij echt zo dat er veel fokkers precies zo zijn
Maar lijkt me ook mooi inderdaad.quote:
Alles HD ja, ik zoek met NZBEE en spotnet en een paar private indexers. Ik download het met newsleecher.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles mooi in HD ook
Waar download je?
Ik nooitquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer FTD World eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alles HD ja, ik zoek met NZBEE en spotnet en een paar private indexers. Ik download het met newsleecher.
Suits, homeland en falling skies ook in HD hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Allemaal behavle falling sky
homeland
en suits
Eddie Vedderquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar lijkt me ook mooi inderdaad.
Society, you crazy breed. I hope you`re not lonely without me
Het is echt raar, soms heb ik er behoefte aan en soms denk ik van, naja fuck het ook maar allemaal ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laatste keer was 1 April 2013 met m'n ex hékutwief.
Toen had ik er twee maanden geen behoefte aan. Nja, nu al wel een tijdje, maar als je niet uitgaat/nergens komt...
In Portugal dan maar.
Herkenbaar man. Heb ik ook wel. Mja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt raar, soms heb ik er behoefte aan en soms denk ik van, naja fuck het ook maar allemaal ook
Ik moet dat echt eens gaan opzoeken, ik gebruik gewoon nog piratebay en torrentsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alles HD ja, ik zoek met NZBEE en spotnet en een paar private indexers. Ik download het met newsleecher.
Anders toch maar naar Pattayaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaar man. Heb ik ook wel. Mja.
In Fissabon maar uitgaan of zo dan
Is heel simpel..quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet dat echt eens gaan opzoeken, ik gebruik gewoon nog piratebay en torrents
Hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders toch maar naar Pattaya
nee grapje
Anders gewoon in thailand wat leuke vrouwtjes (met aanhangsel) bevredigenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt raar, soms heb ik er behoefte aan en soms denk ik van, naja fuck het ook maar allemaal ook
Ik ga naar Thailandquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Anders gewoon in thailand wat leuke vrouwtjes (met aanhangsel) bevredigen
Shanghai Suprise!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Anders gewoon in thailand wat leuke vrouwtjes (met aanhangsel) bevredigen
Ik zie welquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha
Gewoon glad kapseltje hosselen enz
Wanneer ben je er?quote:
Hm, dan ben ik net weg waarschijnlijkquote:
Einde regenseizoenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, dan ben ik net weg waarschijnlijkHoezo ga je november?
Met al die spelfouten van je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie welHeb ook wel behoefte aan rust, in m`n eentje in een hangmat op een onbewoonbaar eiland, beetje chillen, beetje schrijven
Merk je niet heel veel van hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |