Misschien omdat ik hier vaak kom en de sheldon's wel uit gehosseld zijn bij mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij komt ook wel eens langs, dan gaan we toch ook niet raar reageren
Misschien is het alleen voor mooie meisjes
Van mij is er niet 1 post te vinden over jou waar jij niet heb gepost. Andersom was dat wel het geval.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima, je zal van mij geen last hebben. Dat wens ik andersom net zo.
Ik heb wel al bijna vijf maanden geen lichamelijk contact meer met 'n meid gehadquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is volgens mij echt zo dat er veel fokkers precies zo zijn
Hou niet zo van zombiesquote:
Alles mooi in HD ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja
"F:\Series\HD_Grimm"
"F:\Series\HD_Homeland"
"F:\Series\HD_Suits"
"F:\Series\HD_The Walking Dead"
"F:\Series\HD_Arrow"
"F:\Series\HD_Breaking Bad"
"F:\Series\HD_Falling Skies"
"F:\Series\HD_Game of Thrones"
Ik zei prima. Ik laat het hier ook bij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van mij is er niet 1 post te vinden over jou waar jij niet heb gepost. Andersom was dat wel het geval.
Je maakt je dus druk om niets. Ik laat het hierbij.
5 maandenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb wel al bijna vijf maanden geen lichamelijk contact meer met 'n meid gehad![]()
Laatste keer was 1 April 2013 met m'n ex héquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 maandenrot op man niet huilen, ik al 1,5 jaar niet ofzo
Allemaal behavle falling skyquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles mooi in HD ook
Waar download je?
ik winquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is volgens mij echt zo dat er veel fokkers precies zo zijn
Maar lijkt me ook mooi inderdaad.quote:
Alles HD ja, ik zoek met NZBEE en spotnet en een paar private indexers. Ik download het met newsleecher.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles mooi in HD ook
Waar download je?
Ik nooitquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer FTD World eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alles HD ja, ik zoek met NZBEE en spotnet en een paar private indexers. Ik download het met newsleecher.
Suits, homeland en falling skies ook in HD hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Allemaal behavle falling sky
homeland
en suits
Eddie Vedderquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar lijkt me ook mooi inderdaad.
Society, you crazy breed. I hope you`re not lonely without me
Het is echt raar, soms heb ik er behoefte aan en soms denk ik van, naja fuck het ook maar allemaal ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laatste keer was 1 April 2013 met m'n ex hékutwief.
Toen had ik er twee maanden geen behoefte aan. Nja, nu al wel een tijdje, maar als je niet uitgaat/nergens komt...
In Portugal dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |