Niet te bewijzen? Wat denk jij nou, ik heb die DM toch gewoon waarin je dat zegtquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, in DM? Je bespreekt nu openlijk wat ik vermeend in een DM zou hebben gezegd? Ga toch weg met je zielige betichtingen man, je lijkt wel een kleuter met je gezeur.
Spreek me aan op wat ik heb gezegd op een forum, niet op dingen die je verzint die ik in DM zou hebben gezegd. Niemand heeft daar iets aan en voor beiden partijen is niets te bewijzen. Kappen dus!
Nog niet gezien, die misschien maar eens opzetten dan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dead man down 2 weken terug gezien. vond hem best vet
Echt hequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef xcachet het volgende:
Fokkers die duidelijk niet weten hoe ze moeten reageren als hier een meid langs komt
Thnxquote:
Ik download alleen maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, ik mag hopen allemaal gedownload en niet gekocht
Kijk je ook series?quote:
aanrader wel ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nog niet gezien, die misschien maar eens opzetten dan.
Hoi meidquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef xcachet het volgende:
Fokkers die duidelijk niet weten hoe ze moeten reageren als hier een meid langs komt
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dus geen plek voor jouGa maar regenpakken zoeken.
Wel bij de kindermaatjes kijken he
quote:
Okay, jullie kunnen allebei lekker doorgaan en dan zal ik er ook keihard op ingaan. Even ongelooflijk bot reageren op jullie leven. Of jullie laten het rusten. Het laatste lijkt mij voor iedereen het leukstequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niemand stuurt je weg, je had niet zo dom moeten reageren man.
Ik zei al prima.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okay, jullie kunnen allebei lekker doorgaan en dan zal ik er ook keihard op ingaan. Even ongelooflijk bot reageren op jullie leven. Of jullie laten het rusten. Het laatste lijkt mij voor iedereen het leukste
Jaquote:
Prima, je zal van mij geen last hebben. Dat wens ik andersom net zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okay, jullie kunnen allebei lekker doorgaan en dan zal ik er ook keihard op ingaan. Even ongelooflijk bot reageren op jullie leven. Of jullie laten het rusten. Het laatste lijkt mij voor iedereen het leukste
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet Into the Wild weer eens kijken, goede film, en goede muziek![]()
Ik wil dat later denk ik ook een periode doen, al dan misschien met vriend of vrouw, society ontsnappen en lekker ouderwets vuurtjes maken en jagen.
Maar ik neem wel 100 kg chocolade mee.
Jij komt ook wel eens langs, dan gaan we toch ook niet raar reagerenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef xcachet het volgende:
Nog niet gezien hehequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet Into the Wild weer eens kijken, goede film, en goede muziek![]()
Ik wil dat later denk ik ook een periode doen, al dan misschien met vriend of vrouw, society ontsnappen en lekker ouderwets vuurtjes maken en jagen.
Maar ik neem wel 100 kg chocolade mee.
Moest hardop lachen. En dat kan niet. Want ben op m'n werk. Maar oh my god HAHAHAHA. Sheldonquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heallemaal Sheldon Coopers hier
Nice nice. Ik vond The Walking Dead niet echt leukquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja
"F:\Series\HD_Grimm"
"F:\Series\HD_Homeland"
"F:\Series\HD_Suits"
"F:\Series\HD_The Walking Dead"
"F:\Series\HD_Arrow"
"F:\Series\HD_Breaking Bad"
"F:\Series\HD_Falling Skies"
"F:\Series\HD_Game of Thrones"
Het is volgens mij echt zo dat er veel fokkers precies zo zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest hardop lachen. En dat kan niet. Want ben op m'n werk. Maar oh my god HAHAHAHA. Sheldon
Ik kan er wel van genieten eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. Ik vond The Walking Dead niet echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |