Herkenbaar man. Heb ik ook wel. Mja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt raar, soms heb ik er behoefte aan en soms denk ik van, naja fuck het ook maar allemaal ook
Ik moet dat echt eens gaan opzoeken, ik gebruik gewoon nog piratebay en torrentsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alles HD ja, ik zoek met NZBEE en spotnet en een paar private indexers. Ik download het met newsleecher.
Anders toch maar naar Pattayaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaar man. Heb ik ook wel. Mja.
In Fissabon maar uitgaan of zo dan
Is heel simpel..quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet dat echt eens gaan opzoeken, ik gebruik gewoon nog piratebay en torrents
Hahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders toch maar naar Pattaya
nee grapje
Anders gewoon in thailand wat leuke vrouwtjes (met aanhangsel) bevredigenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt raar, soms heb ik er behoefte aan en soms denk ik van, naja fuck het ook maar allemaal ook
Ik ga naar Thailandquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Anders gewoon in thailand wat leuke vrouwtjes (met aanhangsel) bevredigen
Shanghai Suprise!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Anders gewoon in thailand wat leuke vrouwtjes (met aanhangsel) bevredigen
Ik zie welquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha
Gewoon glad kapseltje hosselen enz
Wanneer ben je er?quote:
Hm, dan ben ik net weg waarschijnlijkquote:
Einde regenseizoenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, dan ben ik net weg waarschijnlijkHoezo ga je november?
Met al die spelfouten van je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie welHeb ook wel behoefte aan rust, in m`n eentje in een hangmat op een onbewoonbaar eiland, beetje chillen, beetje schrijven
Merk je niet heel veel van hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |