SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
moet jij maar eens oplettenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bent van de verkeerde kleur om dat soort dingen waar te kunnen maken
Dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Aron Johansson mag scoren.
Welke prijs jij ook wint, jij zult er niet lang plezier van hebben, want vandaag krijg ik jou te pakken!quote:
17.00 Tottenham-Swansea kijkenquote:
Oja, is goed voor mn manager..quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Aron Johansson mag scoren.
Knap iddquote:
Oh, het was z'n schoen! pijnlijk.quote:
Misschien maakt de kledingfabrikant geen tenten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
Die buik onder dat shirthij kan beter een groter maatje kopen.
KOM OP AZ! KOM OP AZ!quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu doe je niet harder, nu maak je alleen de letters dikgedrukt.
Beter niet! AZ moeten winnen vandaagquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Waarschijnlijk krijgt AZ weer eens rood en verliezen ze...
Ja, en Johannsson 5 keer scoren, of 10... En Esteban de 0 houden!quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Beter niet! AZ moeten winnen vandaag
0-1 vind ik al goedquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en Johannsson 5 keer scoren, of 10... En Esteban de 0 houden!
Word Martens gespaard? Of kan ie weer niet spelen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
Gudelj en Elm eraf voor Ortiz en Overtoom
Zit nog op de bank, zal wel invallen als het lang 0-0 blijft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Word Martens gespaard? Of kan ie weer niet spelen?
Zodra hij er in komt gebeurd er weer altijd wat...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit nog op de bank, zal wel invallen als het lang 0-0 blijft.
Hij kan nog geen hele wedstrijd aan volgens mij en ze zullen wel voorzichtig met hem zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit nog op de bank, zal wel invallen als het lang 0-0 blijft.
Klopt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan nog geen hele wedstrijd aan volgens mij en ze zullen wel voorzichtig met hem zijn.
quote:
Je ziet het vaak na een Europese wedstrijd, maar toch moet Utrecht wel te verslaan zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb het de hele middag al gezegt he, dat dit ging gebeuren..
Waarom niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zit me ook niet mee dit weekend met mijn manager
Okéquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
Vanaf vandaag weer iedere Zondag.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gisteren had ik een topdag, vandaag Groningenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het zit me ook niet mee dit weekend met mijn manager
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er twee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een AZ'er in mijn team.
Ik had vrijdag een topdag met mijn manager. Maar nuquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren had ik een topdag, vandaag Groningen![]()
![]()
GVD...Mickey Mouse competitiequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb het de hele middag al gezegd he, dat dit ging gebeuren..
Weer die kerel met dat ordinaire lange piekhaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vorige week ging je ook al de mist in met hunquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de afgelopen 4 weken nog geen enkele topdag gehad voor mijn managerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een topdag met mijn manager. Maar nu
Jij mag wel veel gaan wisselen jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de afgelopen 4 weken nog geen enkele topdag gehad voor mijn manager
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Weer die kerel met dat ordinaire lange piekhaar.
Laatste 3x FC Utrecht - AZ:quote:
Speelt al 7 jaar voor AZ!quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die gozer weer in de basis komt, ga ik hem in mijn manager zetten.
Van Aron Johansson. Dan is mijn weekend goed.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
Een half uur voor 2 doelpuntjes, moet te doen zijn.
Hopelijk herstellen ze nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste 3x FC Utrecht - AZ:
2012/2013 2-1
2011/2012 3-0
2010/2011 5-1
Dat was vorig jaar ook al erg..quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eigenlijk presten jullie heel matig gezien jullie materiaal.
Doordat ze de beker wonnen was het toch nog een aardig seizoen voor AZ.quote:
Gelukkig wel, was anders echt een saai seizoen geweest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doordat ze de beker wonnen was het toch nog een aardig seizoen voor AZ.
Ach zij redden het Europees wel, in tegenstelling tot die kutclubjes die er nu alweer uit gevlogen zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doordat ze de beker wonnen was het toch nog een aardig seizoen voor AZ.
Dat maakt het juist zo leuk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef _NZT_ het volgende:
Die wisselvalligheid in de Eredivisie is echt lachwekkend
Leuk? Het maakt het heerlijk. Eredivisie is de mooiste competitie van Europa, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. Lekker gaan zitten en weten dat je minstens vier goals per wedstrijd krijgt, aanvallen met z'n allen en verdedigen kennen we niet. Eredivisie.quote:
Het is grappig om te zien, maar kwalitatief diep en diep triest... PEC fucking Zwolle na 4 wedstrijden ongeslagen boven aanquote:
Ach, als je de Eredivisie afzet tegen andere competities is het gênant, maar ik heb veel liever een competitie als de onze waar het ieder weekend leuk is en elk seizoen spannend dan zo'n vooraf uitgemaakte zaak waar twee clubs jaar in jaar uit met tientallen punten voorsprong om de titel strijden en de rest de kruimels mag verdelenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:53 schreef _NZT_ het volgende:
Die wisselvalligheid in de Eredivisie is echt lachwekkend
Ja prachtig toch. Alleen over de grens kunnen we er dan weer geen kut van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk? Het maakt het heerlijk. Eredivisie is de mooiste competitie van Europa, dat kan niet vaak genoeg gezegd worden. Lekker gaan zitten en weten dat je minstens vier goals per wedstrijd krijgt, aanvallen met z'n allen en verdedigen kennen we niet. Eredivisie.
Stervensirritant.quote:
GAE-Grunn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef epicbeardman het volgende:
Welke wedstrijd was het leukste vandaag dan?
Dat is dus een beetje mijn punt...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja prachtig toch. Alleen over de grens kunnen we er dan weer geen kut van.
Dat is juist leukquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het is grappig om te zien, maar kwalitatief diep en diep triest... PEC fucking Zwolle na 4 wedstrijden ongeslagen boven aan
Ik wil wel eens weer een keer lekker naar Ajax of PSV kijken die in de CL ook iets meer doen dan geld ophalen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach, voetbal draait nog steeds om vermaak. En dan zit je in de Eredivisie goed
Das alleen in Spanjequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. Zou toch saai zijn als Ajax op 98 punten eindigt en PSV op 92 en de nummer 3 op 70 punten ofzo.
Ach dan kan ook wel, als ze goed loten. Maar die poule van Ajax vorig jaar was bizar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:00 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weer een keer lekker naar Ajax of PSV kijken die in de CL ook iets meer doen dan geld ophalen.
Of we zijn gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kan ook wel, als ze goed loten. Maar die poule van Ajax vorig jaar was bizar.Nederlandse clubs hebben altijd pech met lotingen.
Nou ja, de wedstrijdvolgorde is natuurlijk leuk voor PEC, maar vorig seizoen wonnen ze ook thuis van Feyenoord, uit bij NEC, thuis van Heracles en thuis van Willem II (die ik ongeveer zo hoog inschat als Cambuur).quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het is grappig om te zien, maar kwalitatief diep en diep triest... PEC fucking Zwolle na 4 wedstrijden ongeslagen boven aan
Ik hoop dit jaar een betere loting, maar het spel zal ook beter moeten, dat is dit seizoen voor een slechte loting nog niet goed genoeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kan ook wel, als ze goed loten. Maar die poule van Ajax vorig jaar was bizar.Nederlandse clubs hebben altijd pech met lotingen.
Vind je het gek als je de begrotingen vergelijkt. Kan je wel gaan zeiken, maar geld is best belangrijk in het voetbal.quote:
Ik hoop dat we een paar wijzigingen gaan doorvoeren in de basis. En dan gewoon een leuke loting. Arsenal, Schalke , Celtic ofzo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar een betere loting, maar het spel zal ook beter moeten, dat is dit seizoen voor een slechte loting nog niet goed genoeg.
Mwah, zat er dik in als je de statistieken zietquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef KingRoland het volgende:
tsja AZkomt wel hard aan.. verliezen tegen FC Utrecht
Wisselvalligheid hè.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef KingRoland het volgende:
tsja AZkomt wel hard aan.. verliezen tegen FC Utrecht
1 jaar ja, maar daar gebeurt het niet altijd en het is juist diep triest als je niemand in de competitie hebt die beter dan de rest is.quote:
Ik gun hem een maaltijdsalade.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Verhoeven gun ik het wel dat hij een keer de 0 houdt, als je er iedere week 5 of 6 uit het netje moet vissen dan is dat best lullig als keeper.
Ik vind het ook beetje pesterig worden van de media eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
Verhoeven gun ik het wel dat hij een keer de 0 houdt, als je er iedere week 5 of 6 uit het netje moet vissen dan is dat best lullig als keeper.
Niet zo'n kant en klare, daar zitten meer callorieën in als in een zak patat!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun hem een maaltijdsalade.
Tellen ze dan de zak ook mee?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo'n kant en klare, daar zitten meer callorieën in als in een zak patat!
Geen idee. Ik heb het wel gezien trouwens, tot volgende weekquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het wel gezien trouwens, tot volgende week
Lekker makkelijk scoren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het ook beetje pesterig worden van de media eigenlijk.
Sterktequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het wel gezien trouwens, tot volgende week
Twentequote:
Over 2 rondes de topper Ajax tegen PEC.quote:
Super Sunday.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over 2 rondes de topper Ajax tegen PEC.
Zo zal Foxie het wel verkopenquote:
Ik niet, poenclubquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee
[..]
Jammer, ik gun City de titel wel.
Ik vind het wel een leuke club hoor. Dat kopen is niet zo mijn ding maar ach. Ik gun het ze meer als Chelsea en die mongool van een Mourinho.quote:
Die gun ik het ook niet, liever United of Arsenal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke club hoor. Dat kopen is niet zo mijn ding maar ach. Ik gun het ze meer als Chelsea en die mongool van een Mourinho.
Liefst Liverpool.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gun ik het ook niet, liever United of Arsenal.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gun ik het ook niet, liever United of Arsenal.
Arsenal of Liverpool ja. Maar Arsenal koopt niet en Liverpool koopt alleen maar middelmaat.quote:
Liverpool heb ik ook niks tegen, alleen hebben ze wel een ongelofelijk slecht aankoopbeleid, ik zie ze niet snel meer kampioen worden.quote:
1990 was de laatste keerquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Liverpool heb ik ook niks tegen, alleen hebben ze wel een ongelofelijk slecht aankoopbeleid, ik zie ze niet snel meer kampioen worden.
Het Feyenoord van Engeland.quote:
Schrijnend ja.quote:
Maar wel een veel mooiere club.quote:
Heb hem nog in mijn FOK team.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Marco van Basten heeft een 4-4-2 formatie
Nordfeldt; v. Anholt, Otigba, Kruijswijk, Dijks; Kums, Eikrem, van den Berg, Ziyech; Slagveer, v. La Parra
Ah, misschien dat hij tegen FC Groningen weer terug is. Wilde geen risico lopen en ik heb hem eruitgehaald.quote:
En Van Rhoon is er niet bij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Twan faaltWas cardiff, niet Crystal Palace
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:37 schreef hafcfan het volgende:
Nou ik ga maar eens naar het stadion. Vul maar een 1 in. Wij winnen 100% zeker.
Missen ze toch de afmaker Finnbogason. Ruimtes genoeg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Mogelijkheden voor Heerenveen hoor.
Ik ook. Maar ook een Twente aanvaller.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
Heerenveen moet de 0 houden, ik heb nu een Heerenveen verdediger.
Dat lijkt me onmogelijk, al is het wel verschrikkelijk saai.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Twente speelt saaier dan Reitsma zijn stemgeluid.
Doe maar gewoon een hattrick van Promes.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb nu 3 Feyenoorders in mijn team
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb nu 3 Feyenoorders in mijn team
beetje zoals jouw leven dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is zo ontiegelijk saai. Straks maar eens kijken wat de Eagles gaan doen in Waalwijk.
Of 1-0 in de 90 +3 minuut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Cavaliers het volgende:
Twente zal zo wel een penalty krijgen.
Alle buitenlanders zowat op de bankquote:
Als hij weer in de basis staat ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Die koop ik over 2 weken maar eens.
Jozefzoon voor Park en het klopt 100%quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alle buitenlanders zowat op de bank_
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe die Djordjevic er maar in vlak na rust. Casta gaat vandaag niet scoren.
En bij PSV?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Pascal Kampergod geeft commentaar bij RKC - Go Ahead
Doe niet zo kattig man. Ik stel maar een vraag.quote:
Die Reitsema is echt een kutcommentator.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
''Ebecilio... Nee, niks Ebecilio. Kùms. Of eh, Eikram''tijd voor pensioen
Ja, of via een normale goal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wachten op 1-0 Twente via een blunder of pingel.
Jouw UI maakt al jouw comments leuker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |