SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 26-08-2013 19:43:31 ]![]()
Thanks voor de tip. Gokte al dat zoiets beter zou zijn.
Blijf het alleen heel lastig vinden om een fijn, lager, tempo te vinden.
Eens puur op hartslag kijken en lopen, met een echte grens waarde. Dan later kijk ik wel naar het tempo.
Beter om ook een zone te vinden? Dus continu tussen 150-165 lopen?All management is Strategic Management.![]()
Ik zou een tijdje alleen registreren wat je hart doet en gewoon lekker lopen.. Daarna eens verder kijken hoe je wat aanpassingen kan doen en welke tempo's je kunt lopen bij een bepaalde hartslag..
Mijn hartslag bijv. is al 150 als ik m'n veters strik
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yup, zoals ik ook al zei: het ligt ook aan het weer, hoe goed je (de afgelopen week) geslapen hebt, stijgingen/dalingen, etc. Maar 195 is wel vrij hoog.. dus ach.. houd het een beetje bij, kijk of het verbetert en als je al een keer wat op wat hartslag wilt kijken zou ik zeker niet meteen 140 pakken: als ik zelf flink doorstap zit ik daar al zowat op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:16 schreef E.T. het volgende:
Ik zou een tijdje alleen registreren wat je hart doet en gewoon lekker lopen.. Daarna eens verder kijken hoe je wat aanpassingen kan doen en welke tempo's je kunt lopen bij een bepaalde hartslag..
Mijn hartslag bijv. is al 150 als ik m'n veters strikJa doei.![]()
Goede tips. Dank daarvoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, zoals ik ook al zei: het ligt ook aan het weer, hoe goed je (de afgelopen week) geslapen hebt, stijgingen/dalingen, etc. Maar 195 is wel vrij hoog.. dus ach.. houd het een beetje bij, kijk of het verbetert en als je al een keer wat op wat hartslag wilt kijken zou ik zeker niet meteen 140 pakken: als ik zelf flink doorstap zit ik daar al zowat op.
Zal dit weekje registreren en in de gaten houden. Volgende week lekker op vakantie :-)
6 oktober eerste wedstrijdje. Ben benieuwd wat ik dan kan lopen op de 5kmAll management is Strategic Management.![]()
hier een blei ei, wat eigenlijk een trainingsrondje had moeten worden ging beter dan gehoopt.
om 11 uur richting Hem gereden voor de Hemmer Omloop
Ingeschreven en een rondje door de tennishal gelopen en toen even warm lopen., dat beloofde niet veel goeds want ik voelde wat kramp in mijn rechter kuit, iets waar ik nooit last van heb..."geen paniek, gewoon hopen dat het onderweg weg gaat"
Na het warm lopen nog even naar de WC en toen langzaam richting de start.
Precies om 12 uur van start en alleen de eerste 100 meter was een beetje dringen met z'n allen maar daarna alle ruimte in de brede straten van het dorp en de eerste kilometer ging sneller dan geplanned in 4.41
Maar alles voelde prima, geen last van mijn kuit (al besefte ik dat later pas) en ik had een lekker ritme te pakken dus gewoon lekker zo door gaan.
Na 2 kilometer kregen we een open stuk met tegenwind en hier vormde zich een mooi groepje wat lekker door liep op een tempo van rond de 4.50-4.52, prima, ik voelde me goed dus gewoon lekker mee in de vaart der volkeren.
Na de tegenwind weer het dorp in en op naar de volgende ronde, eentje achter de rug, nog twee te gaan.
Elke 700-750 meter stond een sponspost en hier heb ik vanaf het tweede rondje elke keer dankbaar gebruik van gemaakt om af te koelen want het was behoorlijk benauwd..
Het tweede rondje ging iets zwaarder, ik moest lossen uit het groepje maar wist de kilometertijd onbewust nog steeds strak rond de 4.51 te houden, met uitzondering van km 6 waarbij het naar de 4.55 zakte., maar nog steeds een goed gevoel in de benen...niets te verliezen, het was tenslotte bedoelt als een trainingsrondje
De laatste ronde, onder tussen ingehaald door de koplopers uit de Hoorn van Afrika , maar opeens lag de lastige zesde kilometer achter me en kreeg ik weer energie..
Nog steeds voelde het goed en begonnen er voor mij diverse lopers langzamer te lopen, een mooie gelegenheid om hun als haas te gebruiken en er langzaam naar toe te lopen.
In kilometer 8 lukte het me om op deze manier zo'n 8 lopers in te halen en mij het bordje met "nog 1 km te gaan" voelde ik me zo goed dat ik kon versnellen om nog naar een paar voorgangers toe te lopen met als resultaat dat mijn laatste kilometer de snelste was in 4.41 en er een eindtijd van 48.20 op de klok stond.
Hoewel anderhalve minuut boven mijn PB voelde dit fantastisch, ik kan mij niet herinneren wanneer ik zo constant op de 10km heb gelopen
Door het trailen en de LDL had ik een beetje het gevoel dat ik traag werd maar vandaag voelde prima!
Kortom, dik tevreden en ook nog iets wat me niet zo vaak overkomt, een medaille
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Swets, mag ik in de OP bij de Schollenbosloop?
6 oktober 2013 - Schollenbosloop (Capelle a/d IJssel)
• clumsy_clown - 5km
It ain't much, maar dit gaat dan hopelijk wél m'n eerste evenement zijn.![]()
Done.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Swets, mag ik in de OP bij de Schollenbosloop?
6 oktober 2013 - Schollenbosloop (Capelle a/d IJssel)
• clumsy_clown - 5km
It ain't much, maar dit gaat dan hopelijk wél m'n eerste evenement zijn.
E.T. en ik lopen er waarschijnlijk ook![]()
Wat een leuke medaille RD!! Die verdient een ereplaatsje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een blei ei, wat eigenlijk een trainingsrondje had moeten worden ging beter dan gehoopt.
Ingeschreven en een rondje door de tennishal gelopen en toen even warm lopen., dat beloofde niet veel goeds want ik voelde wat kramp in mijn rechter kuit, iets waar ik nooit last van heb..."geen paniek, gewoon hopen dat het onderweg weg gaat"
Precies om 12 uur van start en alleen de eerste 100 meter was een beetje dringen met z'n allen maar daarna alle ruimte in de brede straten van het dorp en de eerste kilometer ging sneller dan geplanned in 4.41
Maar alles voelde prima, geen last van mijn kuit (al besefte ik dat later pas) en ik had een lekker ritme te pakken dus gewoon lekker zo door gaan.
Na 2 kilometer kregen we een open stuk met tegenwind en hier vormde zich een mooi groepje wat lekker door liep op een tempo van rond de 4.50-4.52, prima, ik voelde me goed dus gewoon lekker mee in de vaart der volkeren.
Na de tegenwind weer het dorp in en op naar de volgende ronde, eentje achter de rug, nog twee te gaan.
Elke 700-750 meter stond een sponspost en hier heb ik vanaf het tweede rondje elke keer dankbaar gebruik van gemaakt om af te koelen want het was behoorlijk benauwd..
Het tweede rondje ging iets zwaarder, ik moest lossen uit het groepje maar wist de kilometertijd onbewust nog steeds strak rond de 4.51 te houden, met uitzondering van km 6 waarbij het naar de 4.55 zakte., maar nog steeds een goed gevoel in de benen...niets te verliezen, het was tenslotte bedoelt als een trainingsrondje
De laatste ronde, onder tussen ingehaald door de koplopers uit de Hoorn van Afrika , maar opeens lag de lastige zesde kilometer achter me en kreeg ik weer energie..
Nog steeds voelde het goed en begonnen er voor mij diverse lopers langzamer te lopen, een mooie gelegenheid om hun als haas te gebruiken en er langzaam naar toe te lopen.
In kilometer 8 lukte het me om op deze manier zo'n 8 lopers in te halen en mij het bordje met "nog 1 km te gaan" voelde ik me zo goed dat ik kon versnellen om nog naar een paar voorgangers toe te lopen met als resultaat dat mijn laatste kilometer de snelste was in 4.41 en er een eindtijd van 48.20 op de klok stond.
Hoewel anderhalve minuut boven mijn PB voelde dit fantastisch, ik kan mij niet herinneren wanneer ik zo constant op de 10km heb gelopen
Door het trailen en de LDL had ik een beetje het gevoel dat ik traag werd maar vandaag voelde prima!
[ afbeelding ]leuke medaille ook
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toffe medaille!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goed gelopen! En eindelijk weer eens een medaille!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik de uitslagen zo zie was er ook wel een mooi deelnemersveld. Mooi aantal deelnemers en een hoop sterke lopers.![]()
Mooie medailles geven ze in Hem weg!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
En eindelijk over de helft van mijn challenge.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lekker bezig rd en SEMTEX
Ik ga vanavond toch ook nog maar ff een rondje loslopen. Omdat het kan
F means you're fucked![]()
gefeliciteerd, Blei eiquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mag ik bij:quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Done.
E.T. en ik lopen er waarschijnlijk ook
24 November 2013 - tisvoorniks (Geldrop)
Ik loop de 6km
bvd![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jero, was dat met Uilekiek? Ik zag zn tweet voorbijkomen. Toffe actie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaaf Sjaap! Ziet er erg mooi uit daar en leuk dat je ook aan het trailen geslagen bent!![]()
Verder allemaal mooie verhalen weer! Gogo goed dat het weer lekker loopt! Gup een ontzettend leuk verslag! En goede prestaties van de restWeer een mooi loopweekend dus!
![]()
Die app voor Google Glass ziet er wel enorm goed uit trouwens, lijkt me echt gaaf om een keer te proberen.
Ik zou dit weekend een 20km meelopen met een trailrunner die ik ken van Facebook. Die loopt dit weekend in aanloop op de TDG, 6x 20km in 48 uur. Eigenlijk zou ik gisteren al meelopen maar is er toen niet van gekomen. Vanochtend wel, al was ik iets te laat wakker en moest ik dus meteen vanuit bed de auto in. Wel nog een banaantje en een glas cola gedronken trouwens.![]()
Maar we hebben in ieder geval lekker gelopen, mooi rustig tempo en voor mij was het een heerlijk langzaam duurloopje. Het was echt gezellig en heb veel mooie verhalen gehoord en tips gekregen. Maar ik kon merken dat hij er op het eind echt helemaal doorheen zat, maar dat is niet zo gek natuurlijk. Daarna ging die even snel weer slapen en dan om 4 uur de laatste 20km. Respect
. Ik ga dat echt even volgen over 2 weken, 330km lopen, pfff wat een gekkenhuis!
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/235988579/2368823Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Heuy ik ben denk ik op schema, vorige week zondag dus 30 minuten, dinsdag 35 en de nieuwe week net weer begonnen met 35 minuten. Had echt geen zin en had een enorme kater van gister, ook niet echt veel gegeten vandaag dus vond het wel lekker dat ik toch de 35 nog aantikte (met twee minuutjes wandelen tussendoor
cheater). Ben benieuwd of ik echt 10km doe over 9 weken
.
![]()
Och en de blauwe variant is zoveel mooier de de roze, en super veel korting op de site in België. Gezien mijn ouders binnen 3 weken komen zou ik hem wel zo bestellen...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik heb net 13,5km gelopen in 1:38. Een hele grote roofvogel op een boomstronk een stuk muis zien eten. Een vos gezien, konijntjes, veel fietsers en wandelaars, strand, zee, duinen. En een stukje verdwaald. En getrailed en geroadrocked.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Duurloopje van net
Distance: 16.01 km
Time: 1:46:53
Avg Speed: 9.0 km/h
Calories: 1,230 C
Lekker door het bos
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waar liep je? En wat is nu eigenlijk echt trailen? Oh en goed bezig!! Als je zag waar je begin van dit jaar stondquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb net 13,5km gelopen in 1:38. Een hele grote roofvogel op een boomstronk een stuk muis zien eten. Een vos gezien, konijntjes, veel fietsers en wandelaars, strand, zee, duinen. En een stukje verdwaald. En getrailed en geroadrocked.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Er zijn toch ook gewoon Kinvara Trail uitvoeringen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef Sjaapje het volgende:
Hmm, ik verdwaal een beetje in de trailschoenen. Zou graag iets minimalistisch hebben zoals mijn Kinvara's. Zojuist in een loopschoenwinkel hier geweest en de enige die ze daar hadden was deze, maar die wordt eigenlijk op de site aangeschreven als wegschoen. Enkele reviews later op het internet lees ik wel dat hij ook wel als trailschoen kan worden gebruikt. Nog mensen andere tips?
Verder maakt Inov-8 voornamelijk minimalistische schoenen, heeft Salomon de S-labs, Asics de Fuji Attack, en ook Brooks heeft met de PureGrit een minimalistische schoen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: