SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
PEC - Utrecht, PEC dus volgende week ook gewoon bovenaan met 15 puntenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
30 augustus 2013 vrijdag 20:00 speelronde 5 NAC Breda NEC
31 augustus 2013 zaterdag 18:45 speelronde 5 FC Twente SC Heerenveen
31 augustus 2013 zaterdag 19:45 speelronde 5 Heracles Almelo ADO Den Haag
31 augustus 2013 zaterdag 19:45 speelronde 5 RKC Waalwijk Go Ahead Eagles
31 augustus 2013 zaterdag 20:45 speelronde 5 PSV SC Cambuur
1 september 2013 zondag 12:30 speelronde 5 FC Groningen AJAX
1 september 2013 zondag 14:30 speelronde 5 AZ Vitesse
1 september 2013 zondag 14:30 speelronde 5 PEC Zwolle FC Utrecht
1 september 2013 zondag 16:30 speelronde 5 Feyenoord Roda JC
Leuke wedstrijdjes zitten er tussen, vooral Twente - Heerenveen. Plus nog interlandvoetbal.
Daarna moeten ze volgens mij tegen Ajax, dan wordt het wat lastiger voor ze.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PEC - Utrecht, PEC dus volgende week ook gewoon bovenaan met 15 punten
Ik hoop niet dat het weer zo'n 1-2 wedstrijd wordt, gebeurt m.i. iets te vaak...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Met hoeveel gaat AZ winnen vandaag? Ik denk 0-6
Utrecht heeft Willem Janssen van Twente erbij, nu gaat het misschien iets minder slecht en AZ heeft net Europees gespeeld, ik denk een kleine overwinning voor AZ.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Met hoeveel gaat AZ winnen vandaag? Ik denk 0-6
Gelijkspel is niet onmogelijk en 16 punten uit 6 wedstrijden is natuurlijk alsnog fantastisch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarna moeten ze volgens mij tegen Ajax, dan wordt het wat lastiger voor ze.
Armenteros basis. Nice.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Feyenoord
Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè en Armenteros.
Genot met Immers.
Dat ze die nog proberen te verdedigen, laat die gast toch lekker op doel schieten, het is toch altijd mis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Feyenoord
Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè en Armenteros.
Genot met Immers.
Gelukkig maar dat hij Immers het vertrouwen blijft geven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Feyenoord
Genot met Immers.
Zeker, ik vind het ook wel leuk dat ze nu koploper zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijkspel is niet onmogelijk en 16 punten uit 6 wedstrijden is natuurlijk alsnog fantastisch.
Hoop vooral op een open wedstrijd zoals tegen Heerenveen. 3-3 Zou leuk zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je de boel dichttimmeren maar met PEC is dat een utopie.
Ik denk dat hij er 2 maakt vanmiddagquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat hij Immers het vertrouwen blijft geven.30 slechte wedstrijden is al slecht genoeg voor z'n vertrouwen.
Ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef AFCNiels het volgende:
Die bolle staat voorlopig toch nog op doel bij Utrecht?
Zeker. Minstens een maand.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:10 schreef AFCNiels het volgende:
Die bolle staat voorlopig toch nog op doel bij Utrecht?
Hij was ook snel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
Antonia is snel, heel snel, verdraaide snel.
Balo baasquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:12 schreef AFCNiels het volgende:
http://hasbalotellimissedapenalty.com/
Ik hoop dat het vrijetrappen kanon Job van der Linden die ik toevallig in mijn team heb nog wat laat zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef AFCNiels het volgende:
Wel slecht, maar ik ben toch blij met ieder doelpunt van Groningen vandaag. Als ik ze uit mijn team heb gegooid mogen ze weer verliezen.
Heeft hij al een naam verzonnen dan ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Drizzt heeft een nieuw team aangemaakt in FM13 en speelt ermee in de Hoofdklasse A.
Pirlo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:22 schreef hafcfan het volgende:
RKC huurt een speler van Juventus. Voor hun een topper.
En zowel Ajax als PSV hebben niet gewonnen. Over het algemeen winnen wij dan ook niet. Maar vandaag wel.quote:
Uitstekend tegenargument.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zowel Ajax als PSV hebben niet gewonnen.
Nee joh. Dieptriest gaat het verval van PSV worden dit seizoen. Wij kunnen (letterlijk) alleen nog maar omhoog...quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel diep triest zijn als dat niet zou gebeuren.
Die 4de regel heb ik nog nooit gehoord. Die eerste 2 zinnen zingen ze altijd ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:28 schreef Cavaliers het volgende:
Hasj, coke en pillen, zo gaan wij zondags op pad
Dan speelt ons Twente, ja dan gebeurt er weer wat
Wilde taferelen, als er een goal wordt gemaakt
En we huilen dikke tranen, als ons Twente wordt gekraakt
PSV heeft geen verwachtingen dit seizoen, Feyenoord moet kampioen worden volgens jullie trainer. (deels fans)quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh. Dieptriest gaat het verval van PSV worden dit seizoen. Wij kunnen (letterlijk) alleen nog maar omhoog...
Eindigen jullie beide maar in het rechterrijtje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh. Dieptriest gaat het verval van PSV worden dit seizoen. Wij kunnen (letterlijk) alleen nog maar omhoog...
Is juist geen tegenargument...quote:
Onzin, tot gister was PSV de belangrijkste kampioenskandidaat en nu plots zo'n geforceerde underdogpositie aannemen is een beetje triest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft geen verwachtingen dit seizoen, Feyenoord moet kampioen worden volgens jullie trainer. (deels fans)
Op basis de eerste 3 wedstrijden waren ze tot belangrijkste kampioensskandidaat uitgeroepen. Voor het seizoen was iedereen er over uit dat het een lastig seizoen zou worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onzin, tot gister was PSV de belangrijkste kampioenskandidaat en nu plots zo'n geforceerde underdogpositie aannemen is een beetje triest.
Huh?quote:
Uh okequote:Op zondag 25 augustus 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alweer een faal van FOXquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh die Leo Oldenburger als commentator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |