Een opfrissertje? En op het einde weten we wie er dood is en mogen we een dag wachten op eindelijk het vervolg van dit seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Huh zenden ze nu de verkeerde aflevering uit?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
Sneak preview van Mike's begrafenis:Is Bianca niet aanwezig maar wel JanineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat je niet iedereen kunt zien. Maar Sjors zou je daar inderdaad wel verwachten ja!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat zelfs Sjors niet voor z'n begrafenis terugkeert..En zit daar nou serieus Janine??
Dan zou Sjors alleen zitten.. Bianca, Anton, Tim (Sjoerd is er OOK al niet) en ik denk Rikki zitten dan aan de rechterkant samen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien dat je niet iedereen kunt zien. Maar Sjors zou je daar inderdaad wel verwachten ja!
Ik denk Janine.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wie is diegene die voor Rik zit?
Toch geen Nina?
Benthe Brandtquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Voor de toekomst kunnen we alleen maar hopen, dat Nola meer op haar vader lijkt dan haar moeder.
Door haar naam bijvoorbeeld te veranderen in Benthe Brandt!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht "Wat de fuck zegt hij nou", maar toen zag ik dat je Ferri zei en niet Ferry.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ferri lijkt mij ook een hele toffe vent
Ik wist het.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nina raakt geïnspireerd en zet een nieuw merk op:
[ afbeelding ]
Ik zat hier op te wachtenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nina raakt geïnspireerd en zet een nieuw merk op:
[ afbeelding ]
Jaha, ik weet het verschilquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht "Wat de fuck zegt hij nou", maar toen zag ik dat je Ferri zei en niet Ferry.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef flanken het volgende:
[..]
Is Bianca niet aanwezig maar wel Janine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me Janine.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat zelfs Sjors niet voor z'n begrafenis terugkeert..En zit daar nou serieus Janine??
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
Sneak preview van Mike's begrafenis:Vooralsnog geen identificatie. En waarom zou dat nodig zijn? Mike was de enige die meesprong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf het maar zozo vinden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
Jef is allemans vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
Jef kwam om wat te drrrrrinkehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik ben Jefff... Van A, A&F!"Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En Lucas kwam om wat te snoepenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jef kwam om wat te drrrrrinkeh
"Ik ben Jefff... Van A, A&F!"
"VERDORIE!!!"quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jef kwam om wat te drrrrrinkeh
"Ik ben Jefff... Van A, A&F!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |