Wij hebben hetzelfde plaatje..quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:10 schreef mstx het volgende:
Dat is dus best wel kut want dat betekent dat je elke keer dat je een krat bier in de supermarkt koopt je ID weer moet laten zien aan de kassière die denkt dat je 15 bent.
Of wanneer je op stap gaat met (jongere) vrienden ben je altijd degene die eruit wordt gepikt terwijl de rest gewoon mag doorlopen. Vervolgens gaan ze je rijbewijs grondig inspecteren om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat je toch echt 25 bent.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde plaatje..
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Wij hadden hetzelfde plaatje..
Koetsiequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ik ookWord altijd 4-6 jaar jonger geschat
Jezelf niet zo naar beneden halenquote:
Onzin. Babyface is geen garantie voor een strakkere huid op oudere leeftijd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef Mike4Ever het volgende:
Het voordeel is wel dat jij straks op 40-jarige leeftijd nog kunt batsen met 17-jarige chicks die denken dat je 23 bent.
Hoe oud ben je dan? Eind 20?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ik ookWord altijd 4-6 jaar jonger geschat
Gewoon als compliment zien en verder gaan met je leven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:33 schreef Nochtans het volgende:
Ik word vaak rond de 5/6 jaar jonger geschat (Laatst iemand die me 8 jaar jonger schatte)
Zit in de genen, weinig aan te doen.
ID laten zien in de supermarkt vind ik het niet zo erg. Zorg gewoon dat ik em altijd bij me heb. Is beetje 50/50 of ze bij alcohol of sigaretten om mn ID vragen. Wel vervelend als mensen (vreemden) je gaan behandelen alsof je veel jonger bent, dat kan wel ergerlijk zijn. Of versierpogingen van 17-jarigen in de kroeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Zo werkt het natuurlijk niet altijd he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef Mike4Ever het volgende:
Het voordeel is wel dat jij straks op 40-jarige leeftijd nog kunt batsen met 17-jarige chicks die denken dat je 23 bent.
Ja, oudere mannen die er uit zien als een jonge god!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:47 schreef chroestjov het volgende:
Jongere chimeids willen ook gewoon oudere mannen, stelletje onwetenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |