Dat ziet er toch niet uit, een 15-jarige met een baard.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef Mike4Ever het volgende:
Het voordeel is wel dat jij straks op 40-jarige leeftijd nog kunt batsen met 17-jarige chicks die denken dat je 23 bent.
Er zijn ook slankende 17 jarige chicks met kneiterdikke tieten hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]![]()
Enige positief aan 17 jarige chicks is wellicht het strakke kutje. Voor de rest zijn ze alles behalve 'vrouw'.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:17 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Er zijn ook slankende 17 jarige chicks met kneiterdikke tieten hoor.
Dat zijn vrouwen die je juist op die leeftijd wil batsen, als ze 25 zijn dan zijn die dikke tieten meestal al veranderd in hanguiers die op hun navel hangen zodra ze hun bh uittrekken.
Denken dat er jonger uitzien er beter uitzien isquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:19 schreef Prospos het volgende:
Heb ik ook. Vroeger werd ik ermee uitgelachen, nu zie ik er een stuk beter uit dan mijn leeftijdsgenoten.
Nou, ik hoorde vannacht in de lokale skihut alle vrouwen "ik wil sex met die kale" zingen dus schijnbaar heeft dat wel voordelen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef john-hert het volgende:
Je had zeker liever al kaal willen zijn?
Ouwe lul alert!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat er jonger uitzien er beter uitzien is
Geen rimpels, geen kraaienpoten, gezond bos haar op hoofd en noem maar op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, een gezonde bos haar op het hoofd wordt als mooi beschouwd maar als het op de kut groeit dan walgt men ervan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef Prospos het volgende:
[..]
Geen rimpels, geen kraaienpoten, gezond bos haar op hoofd en noem maar op.
Ga maar eens voetballen met hoog gras....quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, een gezonde bos haar op het hoofd wordt als mooi beschouwd maar als het op de kut groeit dan walgt men ervan.
Jij vindt een gezicht met rimpels en grijze haren beter?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |