Ik weet niet of we Dorne al te zien krijgen, net als Highgarden enzo. Misschien stellen ze dat nog uit, want teveel nieuwe personages daar dan enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Maar we gaan dus de streek Dorne te zien krijgen? Met al dat Martell en Sand en zo?
Leuk, nieuw terrein!
En hopelijk Highgarden, want dara ben ik benieuwd naar
Het is te ingewikkeld door o.a. de vele karakters en verhaallijnen. Gewoon eerste aflevering kijken zoals Ayca zegt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik ga niet het hele topic doorlezen mocht ik spoilers tegenkomen, maar kan iemand mij vertellen waar GoT over gaat? Te vergelijken met welke series etc.? Pluspunten, minpunten?
Maar die nieuwe personages komen juist van die streek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet of we Dorne al te zien krijgen, net als Highgarden enzo. Misschien stellen ze dat nog uit, want teveel nieuwe personages daar dan enzo
Trailer op youtube etcquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik ga niet het hele topic doorlezen mocht ik spoilers tegenkomen, maar kan iemand mij vertellen waar GoT over gaat? Te vergelijken met welke series etc.? Pluspunten, minpunten?
Bookspoiler.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
House Martell!
Moet die knakker die Locke heet in dat karakter overzicht overigens niet Vargo Hoat zijn??
Het is uniek. Personages zijn er veel, maar briljant. Verwacht intelligente gesprekken, politieke spelletjes, scherpe humor en grof geweld. Eigenlijk draait het erom wie de meeste macht heeft en wie de macht grijpt als iemand het loodje legt. "Game of thrones" dus. Ik denk dat je het misschien zou kunnen vergelijken met... Lord of The Rings qua setting en ook qua bepaalde fantasy aspecten. Niet dat er trollen in voorkomen, maar magie komt er wel in voor. Niet overheersend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef captain.lefteye het volgende:
NOS meldt dat Michiel Huisman een rol in GoT gaat spelen. Iemand een idee welke rol dat zou kunnen zijn?
Staat in een artikel op ad.nlquote:Welke rol Huisman exact gaat vertolken, wil zender HBO (die de serie produceert) nog niet zeggen.
dan zouden er te veel karakters zijn in de serie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
House Martell!
Moet die knakker die Locke heet in dat karakter overzicht overigens niet Vargo Hoat zijn??
Misschien Benjen? Lijkt er wel op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:08 schreef L_auteur het volgende:
Het gerucht gaat dat hij een andere acteur gaat vervangen.
http://www.deadline.com/2(...)-in-game-of-thrones/
Jon Snowquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien Benjen? Lijkt er wel op.
Gaat die stoppen dan?quote:
Aliser Thorne?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:08 schreef L_auteur het volgende:
Het gerucht gaat dat hij een andere acteur gaat vervangen.
http://www.deadline.com/2(...)-in-game-of-thrones/
Leuk om al die speculaties daaronder te lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef GI het volgende:
[..]
http://winteriscoming.net/2013/08/treme-actor-joins-the-cast/
Hmm, welke acteur is niet op komen dagen voor seizoen 4?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Leuk om al die speculaties daaronder te lezen(niet doen als je de boeken niet gelezen hebt, niet iedereen heeft z'n vermoedens in spoilertags gezet)
Edit: als ik wat rondgoogle lees ik zelfs dat hij een prominente rol krijgt.
En dat hij dus een bestaande acteur gaat vervangen.
Hij is in Kroatië aan het filmen en moest zijn spieren trainen voor de rol. Vul de rest zelf maar in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, welke acteur is niet op komen dagen voor seizoen 4?
Zit zelf te denken aan Rattleshirt. Makkelijk te vervangen
Oh, dan kunnen we alle rollen uit het Noorden wel afstrepenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij is in Kroatië aan het filmen en moest zijn spieren trainen voor de rol. Vul de rest zelf maar in.
Alleen KL lijkt op dit moment gefilmd te worden in Kroatië.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Gwywen het volgende:
Ik zit ineens te denken, welke onderdelen worden eigenlijk in Kroatië gefilmd? Ik zit maar aan Daenerys te denken, maar volgens mij wordt King's Landing in Kroatië gefilmd. Dan moeten we Michiel daar ergens zien te plaatsen.
Ik dacht in maltaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Alleen KL lijkt op dit moment gefilmd te worden in Kroatië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |