abonnement Unibet Coolblue
pi_130436497




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna klaar met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb





Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130436529
Crap, vergeten de TT aan te passen naar Unbowed, Unbent, Unbroken. -O- Kan een modje dat nog doen pls? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130437565
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:02 schreef Barbusse het volgende:
Op dit moment is Jaime Lannister mijn favoriet, vooral omdat zijn personage een enorme karakterontwikkeling doormaakt.
Die staat inmiddels ook héél hoog op het lijstje van mijn favorieten. :Y

Ondanks dat hij in het begin "slecht" was (en dan gaat het mij vooral om dat voorval met Bran), vond ik hem tóch leuk vanwege zijn straatwijsheid, charme, humor (ook zijn arrogantie vond/vind ik wel grappig, dat zal die charme dan wel weer zijn ofzo) en ja, ook wel een beetje door zijn prettige uiterlijk denk ik (ik ben uiteindelijk ook maar gewoon een oppervlakkig wicht ;) ) en momenteel staat hij nóg hoger op mijn lijstje, omdat hij de kant van "good guy" op lijkt te gaan (maar die andere eigenschappen ook nog steeds heeft) en ik doorgaans nou éénmaal meer van good guys houd. :)
Tails tell tales
pi_130437957
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Die staat inmiddels ook héél hoog op het lijstje van mijn favorieten. :Y

Ondanks dat hij in het begin "slecht" was (en dan gaat het mij vooral om dat voorval met Bran), vond ik hem tóch leuk vanwege zijn straatwijsheid, charme, humor (ook zijn arrogantie vond/vind ik wel grappig, dat zal die charme dan wel weer zijn ofzo) en ja, ook wel een beetje door zijn prettige uiterlijk denk ik (ik ben uiteindelijk ook maar gewoon een oppervlakkig wicht ;) ) en momenteel staat hij nóg hoger op mijn lijstje, omdat hij de kant van "good guy" op lijkt te gaan (maar die andere eigenschappen ook nog steeds heeft) en ik doorgaans nou éénmaal meer van good guys houd. :)
quote:
Tell me, if your precious Renly commanded you to kill your own father and stand by while thousands of men, women, and children burned alive, would you have done it? Would you have kept your oath then?
_O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130441226


Pretty much.
pi_130441329
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Die staat inmiddels ook héél hoog op het lijstje van mijn favorieten. :Y

Ondanks dat hij in het begin "slecht" was (en dan gaat het mij vooral om dat voorval met Bran), vond ik hem tóch leuk vanwege zijn straatwijsheid, charme, humor (ook zijn arrogantie vond/vind ik wel grappig, dat zal die charme dan wel weer zijn ofzo) en ja, ook wel een beetje door zijn prettige uiterlijk denk ik (ik ben uiteindelijk ook maar gewoon een oppervlakkig wicht ;) ) en momenteel staat hij nóg hoger op mijn lijstje, omdat hij de kant van "good guy" op lijkt te gaan (maar die andere eigenschappen ook nog steeds heeft) en ik doorgaans nou éénmaal meer van good guys houd. :)
Ik kon het ook wel waarderen hoe we zijn kant van het verhaal met de mad king te horen kregen. Daarbij vormt hij een leuk duo met Brianna Brienne. Maar hoe hij probeerde te ontsnappen door zijn bewaker te vermoorden, terwijl ze daarvoor nog verhalen aan het uitwisselen waren, was natuurlijk niet bepaald sympathiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 25-08-2013 14:35:20 ]
pi_130441567
Jaime is ook een van mijn favo personages geworden, idd. Prachtige karakterontwikkeling, terwijl je hem eerst een klootzak vond en het één van de 'schurken' was krijg je later zijn kant van het verhaal te horen en geef je hem nog gelijk ook :)
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kon het ook wel waarderen hoe we zijn kant van het verhaal met de mad king te horen kregen. Daarbij vormt hij een leuk duo met Brianna. Maar hoe hij probeerde te ontsnappen door zijn bewaker te vermoorden, terwijl ze daarvoor nog verhalen aan het uitwisselen waren, was natuurlijk niet bepaald sympathiek.
Boeken in het Nederlands gelezen? :P
pi_130442983
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef MAHL het volgende:
Boeken in het Nederlands gelezen? :P
Ik heb de boeken niet gelezen. Brienne, excuus. Is alweer even geleden dat ik het heb gezien.
pi_130443010
Baas _O_

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130443942
quote:
11s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb de boeken niet gelezen. Brienne, excuus. Is alweer even geleden dat ik het heb gezien.
Waar wacht je dan op, lees die boeken.
pi_130443979
quote:
11s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb de boeken niet gelezen. Brienne, excuus. Is alweer even geleden dat ik het heb gezien.
Snel gaan lezen dan, ze zijn geweldig :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130444130
En ik zie nu dat de TT is aangepast. Dank, anonieme mod O+

House Martell _O_ Dornish wine _O_

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130445424
quote:
11s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef MAHL het volgende:

[..]

Waar wacht je dan op, lees die boeken.
quote:
11s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Snel gaan lezen dan, ze zijn geweldig :9
Ik twijfel, ik ben bang dat het de ervaring van de serie verpest. :@
pi_130445485
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ik twijfel, ik ben bang dat het de ervaring van de serie verpest. :@
Welnee joh, vult het juist geweldig aan :) Zoveel dat de serie niet heeft gehaald.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2013 15:36:06 ]
pi_130445550
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ik twijfel, ik ben bang dat het de ervaring van de serie verpest. :@
Ik ben begonnen na het zien van serie 1, en voordat serie 3 begon had ik alle delen die tot nu toe uit waren gelezen. Vind de serie nog steeds top, voor mij heeft het in ieder geval niks verpest. :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130445555
Wanneer wordt Syrio trouwens gedood? Volgens mij komt dat niet in de serie voor hoor.
pi_130445607
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Rosario het volgende:
Wanneer wordt Syrio trouwens gedood? Volgens mij komt dat niet in de serie voor hoor.
Offscreen. Maar ja, je weet dus niet écht of hij dood is.
pi_130445690
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

Offscreen. Maar ja, je weet dus niet écht of hij dood is.
Oh ja, hij laat Arya dan ontsnappen en gaat zelf vechten met het houten zwaard. Ik dacht altijd dat hij nog wel een rol zou gaan spelen ergens.. Dat Arya haar training nog moet afronden ofzo. Maar goed, alle karakters in de serie zijn natuurlijk inwisselbaar. :P
pi_130448253
-edit: stop nou eens met dat geneuzel over die boeken...daar is een apart topic voor-

[ Bericht 86% gewijzigd door Mike op 25-08-2013 17:10:45 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_130450596
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kon het ook wel waarderen hoe we zijn kant van het verhaal met de mad king te horen kregen. Daarbij vormt hij een leuk duo met Brianna Brienne. Maar hoe hij probeerde te ontsnappen door zijn bewaker te vermoorden, terwijl ze daarvoor nog verhalen aan het uitwisselen waren, was natuurlijk niet bepaald sympathiek.
Eens. Verre van sympathiek. Dat verhaal was ik even vergeten. Het was ook nog eens een neef van hem als ik het goed onthouden heb, wat het extra erg maakte.
Tails tell tales
pi_130521408
Sorry :')
pi_130523754
House Martell _O_

Mag ik hierbij even melden dat Cersei mijn favoriete character is? O+

[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:14:49 #23
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130525154
Komt House Martell volgend seizoen? Ben benieuwd.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_130543010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:14 schreef Zihuatanejo het volgende:
Komt House Martell volgend seizoen? Ben benieuwd.
:Y Van de wikipage:

quote:
New cast members

Pedro Pascal as Prince Oberyn Martell, known as "the Red Viper of Dorne." Announced June 28 2013.
Indira Varma as Ellaria Sand. Announced July 25 2013.
Roger Ashton-Griffiths as Lord Mace Tyrell, Lord of Highgarden, Warden of the South, Lord Paramount of the Reach. Announced July 29 2013
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Season_4
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:15:14 #25
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130543663
Nice. :)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_130543784
Ik ben niet zo van de Katy Perry muziek, maar haar laatste nummer zou zo het lijflied van Tyrion kunnen zijn. :Y

BFF met GGMM
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:10:59 #27
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130555362
Grappig, Janos Slynt en Allison Thorne komen ook terug in Season 4. De speler van Stannis er niet bij?

Als het kan wil ik ook Greatjon een keer terug.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_130556289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Zihuatanejo het volgende:
Grappig, Janos Slynt en Allison Thorne komen ook terug in Season 4. De speler van Stannis er niet bij?

Als het kan wil ik ook Greatjon een keer terug.
Nikolaj Coster-Waldau staat er ook nog niet bij als officieel bevestigd, evenals Peter Dinklage. Maar het lijkt me erg sterk dat zij hun rollen niet voort zullen zetten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:39:59 #29
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130556512
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nikolaj Coster-Waldau staat er ook nog niet bij als officieel bevestigd, evenals Peter Dinklage. Maar het lijkt me erg sterk dat zij hun rollen niet voort zullen zetten.
Scherp van je. Zul je zien dat Tyrion opeens wordt gespeeld door Minime van de Austin Power reeks. ;)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_130556664
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Scherp van je. Zul je zien dat Tyrion opeens wordt gespeeld door Minime van de Austin Power reeks. ;)
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :'(

:') :') :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130557640
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:34:17 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_130558687
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:14 schreef Zihuatanejo het volgende:
Komt House Martell volgend seizoen? Ben benieuwd.
Kennen we daar nu al karakters van trouwens?
Ik dacht ff Catelyn, maar dat was Tully, niet Martell :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_130558762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Scherp van je. Zul je zien dat Tyrion opeens wordt gespeeld door Minime van de Austin Power reeks. ;)
Blijkt de 1 april grap van dit jaar toch geen grap te zijn geweest. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_130558790
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kennen we daar nu al karakters van trouwens?
Ik dacht ff Catelyn, maar dat was Tully, niet Martell :@
Nee, alleen van naam. Maar in de serie zijn ze nog niet te zien geweest.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:36:41 #35
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130558803
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kennen we daar nu al karakters van trouwens?
Ik dacht ff Catelyn, maar dat was Tully, niet Martell :@
Er wordt in de serie wel gesproken over house Martell, maar geen details over de personages geloof ik. Dus er heeft ook geen karakters van House Martell tot nu toe in de serie gespeeld.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:37:28 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_130558836
Nee precies, ken de naam wel. Maar zat me idd fff af te vragen of we er al iemand van gezien hadden. Nee dus :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:43:10 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_130559052
Maar we gaan dus de streek Dorne te zien krijgen? Met al dat Martell en Sand en zo?
Leuk, nieuw terrein!

En hopelijk Highgarden, want dara ben ik benieuwd naar :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_130559298
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Maar we gaan dus de streek Dorne te zien krijgen? Met al dat Martell en Sand en zo?
Leuk, nieuw terrein!

En hopelijk Highgarden, want dara ben ik benieuwd naar :Y
En Sunspear :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:27:37 #39
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_130560644
Hey, Dorne is toch ook weer impje die Myrcella heengestuurd heeft?
Dus die zien we misschien ook wel weer terug! :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_130560947
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Hey, Dorne is toch ook weer impje die Myrcella heengestuurd heeft?
Dus die zien we misschien ook wel weer terug! :)
Yes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130564781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Maar we gaan dus de streek Dorne te zien krijgen? Met al dat Martell en Sand en zo?
Leuk, nieuw terrein!

En hopelijk Highgarden, want dara ben ik benieuwd naar :Y
Ik weet niet of we Dorne al te zien krijgen, net als Highgarden enzo. Misschien stellen ze dat nog uit, want teveel nieuwe personages daar dan enzo -O-
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 28 augustus 2013 @ 19:34:18 #42
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130564978
Ik ga niet het hele topic doorlezen mocht ik spoilers tegenkomen, maar kan iemand mij vertellen waar GoT over gaat? Te vergelijken met welke series etc.? Pluspunten, minpunten? :)
pi_130566881
Gewoon beginnen met kijken.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:21:27 #44
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130567106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik ga niet het hele topic doorlezen mocht ik spoilers tegenkomen, maar kan iemand mij vertellen waar GoT over gaat? Te vergelijken met welke series etc.? Pluspunten, minpunten? :)
Het is te ingewikkeld door o.a. de vele karakters en verhaallijnen. Gewoon eerste aflevering kijken zoals Ayca zegt.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:25:27 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_130567288
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik weet niet of we Dorne al te zien krijgen, net als Highgarden enzo. Misschien stellen ze dat nog uit, want teveel nieuwe personages daar dan enzo -O-
Maar die nieuwe personages komen juist van die streek.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_130567321
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik ga niet het hele topic doorlezen mocht ik spoilers tegenkomen, maar kan iemand mij vertellen waar GoT over gaat? Te vergelijken met welke series etc.? Pluspunten, minpunten? :)
Trailer op youtube etc
Conscience do cost.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:22:24 #47
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_130570523
House Martell _O_ !
Moet die knakker die Locke heet in dat karakter overzicht overigens niet Vargo Hoat zijn??
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:39:40 #48
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130571416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
House Martell _O_ !
Moet die knakker die Locke heet in dat karakter overzicht overigens niet Vargo Hoat zijn??
Bookspoiler.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_130576759
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik ga niet het hele topic doorlezen mocht ik spoilers tegenkomen, maar kan iemand mij vertellen waar GoT over gaat? Te vergelijken met welke series etc.? Pluspunten, minpunten? :)
Het is uniek. Personages zijn er veel, maar briljant. Verwacht intelligente gesprekken, politieke spelletjes, scherpe humor en grof geweld. Eigenlijk draait het erom wie de meeste macht heeft en wie de macht grijpt als iemand het loodje legt. "Game of thrones" dus. Ik denk dat je het misschien zou kunnen vergelijken met... Lord of The Rings qua setting en ook qua bepaalde fantasy aspecten. Niet dat er trollen in voorkomen, maar magie komt er wel in voor. Niet overheersend.
pi_130585153
NOS meldt dat Michiel Huisman een rol in GoT gaat spelen. Iemand een idee welke rol dat zou kunnen zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')