Wat ben je weer aardig he?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze quote slaat weer nergens op met je gevatheid, en je vechten en zwarte koffie op je kast.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan er mee door. Met jou alles goed?
Klinkt gezelligquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]Vandaag (gisteren..) familiedag gehad en vanmiddag naar bloemencorso in de buurt geweest. Topdag
Was het ook jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt gezelligIk was bij mijn zus vanmorgen/begin van de middag. Ook een beetje familiedag dus. En daarna GW2 zitten spelen
Denk dat ze niet nog een keer een heli gaan aanvallenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Sjezus..
En als het afgelopen is, zie je al die beeldjes, eentje daarvan: Free Consultation, call us
Daarom was dat free consultation zo grappig, even bellen hoe het wel moet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ze niet nog een keer een heli gaan aanvallen
Het meeste had ik al in de stream gezien. Ik vond Chic het leukst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead in de Glastonbury-uitzending
Totale perfectie dit.
Portisheads eerste is zo'n fijne knipoog naar darkjazz. En ze spelen zo secuur en Gibbons heeft een geweldige stem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het meeste had ik al in de stream gezien. Ik vond Chic het leukst.
Dan geniet jij vast ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Ik kijk sport, had ik nog niet gezien. PSV.
Dat is natuurlijk sowieso leuker.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, de week daarvoor gewoon live gezien.
Precies hetzelfde in principe. Maar de tentsfeer als je daar staat - was overdonderend. Portishead (en daarna Sigur Ros) kwamen in de buurt van totale perfectie. En ja, dat mag ik gejat hebben, maar dat vind ik echt wel. Daarnaast ook nog een fantastisch tweeluik. Ze speelden allebei ook precies de nummers die ik wilde horen. Dat maakt het natuurlijk des te perfecter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk sowieso leuker.
Vond je dit optreden bij Glastonbury beter? Of waren ze toen je het live zag net zo goed?
Gemonteerd, Portishead was als laatste. Chic was aan het licht te zien ergens overdag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
Wat leuk hoe je er over kunt vertellen Mexicano. Je kunt echt lezen hoe geweldig je het vond![]()
Ik weet niet meer of Portishead en Chic echt na elkaar kwamen of dat het bij deze uitzending zo gemonteerd was (denk het laatste). Waarschijnlijk wilden ze gewoon de bekendste bands/nummers laten zien .
Wat ik zo mooi vond aan Chic is dat het eigenlijk nog hetzelfde klonk al vroeger en dat is toch zeker al, pakweg 20 jaar of nog langer geleden.
Terechte klacht.quote:
Oh ja natuurlijk. Dan hebben ze inderdaad de bekende gepakt. Bekend voor mij... Al moet ik zeggen dat ik al wat meer herken dan voorheen, OOK door de LL uitzendingen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chic was aan het licht te zien ergens overdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |