Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Niet naar Hannibal kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijk niet naar Hannibal
Er is verder ook geen ruk op tv.
Nee dit is de definitieve datumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Macrador het volgende:
Is de datum van de meet nu verlaat?
Oh wauw, goed bezigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vin! Je kunt trots op me zijn! Ik heb vandaag eindelijk dat nieuwe upckastje opgehaald en aangesloten!
TMIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet in mijn eigen stront en zeik verzopen
Kan je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Equalz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je daar normaal niet van die monteurs voor ofzo?
Mm okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dit is de definitieve datum
Ik was dat ophaalblaadje kwijt, dus met mijn huisnummer en legitimatie kreeg ik hem meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wauw, goed bezig
[..]
TMI![]()
[..]
Kan je dat zelf niet?
Ik hou juist van psychologische thrillers. Horrors vind ik vaak te nep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh ik en dat soort films gaan niet samen![]()
Ik ben echt een mietje
ieder zijn ding.. Ik word persoonlijk niet nat van een stukje verbandquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ieder zijn ding.. Ik word persoonlijk niet nat van een stukje verband
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuterquote:
O gelukkig maar, anders konden ze direct al een nieuwe sturenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was dat ophaalblaadje kwijt, dus met mijn huisnummer en legitimatie kreeg ik hem mee
En ik gok zo dat ik dit nieuwe kastje over een maand of 3 ook weer kan vervangen, dit is namelijk nu al nummer 3 in een half jaar tijd![]()
Het valt best mee, er loopt gewoon continu een straaltje (ik hoop water) van mijn plee naar mijn doucheputje
MIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuter
Schat, Ik ben zwanger?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:08 schreef Equalz het volgende:
Juist ja deze jongeman is net 13 jaar....
[ afbeelding ]
Tis meer psychologisch. Niet eens zozeer een prikkeling op seksueel gebied.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuter
Jep.. 2 in gebruik, 2 in de la.. Net als de kabeltjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O gelukkig maar, anders konden ze direct al een nieuwe sturen
Ach ja, hoe kom je aan een afstandbediening-verzameling?
Hmm, niet echt super erg, maar het lijkt niet erg fris nee
Ja sorry, ik vraag me dat soort dingen gewoon af. Ik ben visueel ingesteld dat weet jequote:
Als het niet eens een prikkeling op sexueel gebied is.. Is het dan wel een fetisj?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis meer psychologisch. Niet eens zozeer een prikkeling op seksueel gebied.
De man in kwestie ervaart het meer als een trip...
Goede vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als het niet eens een prikkeling op sexueel gebied is.. Is het dan wel een fetisj?
Of meer een uit de hand gelopen vreemde hobby..
quote:
Ik ben van mening dat een fetisj te maken heeft met seksuele prikkelingen. Dus ik vind het meer een vreemde hobby. TLC en hun professionals hebben het gewoon foutquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede vraag
Er werd gesproken over een fetisj
Me is geen bezittelijk voornaamwoordquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Alsnog ik vind het zo triest dat die kleine kinderen tegenwoordig me wall volspammen met die zooi
Die kleine kinderen accepteer of voeg je zelf toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Alsnog ik vind het zo triest dat die kleine kinderen tegenwoordig me wall volspammen met die zooi
Bij gebrek aan beter. Het is soms best vermakelijk tv kijken zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een fetisj te maken heeft met seksuele prikkelingen. Dus ik vind het meer een vreemde hobby. TLC en hun professionals hebben het gewoon fout
Gheghe, ach je weet nooit of je er een extra nodig hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep.. 2 in gebruik, 2 in de la.. Net als de kabeltjes
Nee, dus als ik maandag tussendoor een keer tijd heb moet ik echt bellen
True!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vraag me dat soort dingen gewoon af. Ik ben visueel ingesteld dat weet je
"Unfriend"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Alsnog ik vind het zo triest dat die kleine kinderen tegenwoordig mijn wall volspammen met die zooi
Fixed!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord
Ik vind dan een C&I of een I.D. vaak beter. Onderzoeken naar moorden e.d.. Dat vind ik interessant..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Het is soms best vermakelijk tv kijken zo
Neefje of nichtje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Wat moet je trouwens met die koters op je FB als je 20 bent?
Hoe dichter bij de nul......quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Familie - Kennissen ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Sowieso, ik had er laatst al een nodig, was met mn stonede kop mn afstandsbediening kwijt.. Hij bleek bij de borden in de kast te liggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ach je weet nooit of je er een extra nodig hebt
Lijkt me wel handig ja
[..]
True!
Mooie momenten zijn dat. Lig je dan zelf helemaal dubbelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, ik had er laatst al een nodig, was met mn stonede kop mn afstandsbediening kwijt.. Hij bleek bij de borden in de kast te liggen
Opbokken met familiequote:
quote:
Zie hierbovenquote:
Raap me opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, ik had er laatst al een nodig, was met mn stonede kop mn afstandsbediening kwijt.. Hij bleek bij de borden in de kast te liggen
Ik heb eigenlijk nooit lachkicks. Denk dat ik die 3 keer heb gehad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie momenten zijn dat. Lig je dan zelf helemaal dubbel
Heb ik wel eens gehad![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, je bent te dik. Zoveel kracht heb ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opbokken met familie
[..]
[..]
Zie hierboven
[..]
Raap me op
Je bent de eerste die zegt dat ik te dik benquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, je bent te dik. Zoveel kracht heb ik nu ook weer niet
Ik ben de enige die eerlijk is. Er mag op zijn minst nog wel een kilo of 60 vanaf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent de eerste die zegt dat ik te dik ben![]()
Wat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Macrador het volgende:
Mijn vriendin moest moest vandaag wenen toen ik haar ging afzetten op het station. Ook eventjes oh hoeft toch niet *aai*
Dan hou je alleen een beetje vel overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben de enige die eerlijk is. Er mag op zijn minst nog wel een kilo of 60 vanaf.
Dan blijft er niks overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben de enige die eerlijk is. Er mag op zijn minst nog wel een kilo of 60 vanaf.
Arme Vinniieequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en daar kunnen we lampenkappen van makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hou je alleen een beetje vel over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Mijn huid reflecteert goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en daar kunnen we lampenkappen van maken
niet zo goed als de mijne, maar als ik 60 kilo afval, heb ik nog wel een beetje over..quote:
Ik heb genoeg stiftenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, je bent zo bleek als wat
Joh, weet ik ook wel. Het is nog niet zo erg als:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, je bent zo bleek als wat
Nee, dat ben ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, weet ik ook wel. Het is nog niet zo erg als:
[ afbeelding ]
Ja geef maar een beetje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo goed als de mijne, maar als ik 60 kilo afval, heb ik nog wel een beetje over..
Dat ik dus een vrouw die mijn partner is, afzette bij het treinstation omdat ze zich naar huis moest begeven. Ze moest toen wenen. Dus water uit haar ogen enzo.quote:
Ja doe maar jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga douchen en mijn bed in. Ik kraam echt onzin uit.
Geef maar een mayopomp die in mijn navel pastquote:
Het is een gave..quote:
Goodnightquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha godverdommequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, weet ik ook wel. Het is nog niet zo erg als:
[ afbeelding ]
Trusten lolaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef maar een mayopomp die in mijn navel past
Ik denk het jaquote:
Je moet dan ook overstappen op de euro.. Kwartjes zijn verouderdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte:
Toen het kwartje viel had ik weer een MI
[..]
Ik denk het ja
ik geloof even bagger als vandaag...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wat voor weer het morgen wordt? Ik ben te lui om te zoeken
Hmm, een euro is wel zwaarder. Misschien dat dat helptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet dan ook overstappen op de euro.. Kwartjes zijn verouderd
Ggrrmblquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Equalz het volgende:
[..]
ik geloof even bagger als vandaag...
bekijk het van de positieve kant: ik eet nu worstebroodjesquote:
Je zou ook een 2 euromunt kunnen proberenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, een euro is wel zwaarder. Misschien dat dat helpt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant: ik eet nu worstebroodjes
Lekker logisch ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant: ik eet nu worstebroodjes
Hmm mja. Ik heb eigenlijk nooit cash op zakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zou ook een 2 euromunt kunnen proberen
Zelfde als vandaag, 60% kans op neerslag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wat voor weer het morgen wordt? Ik ben te lui om te zoeken
als je er boter op smeert zijn ze heerlijkquote:
Jakkes. Wat moet ik dan gaan doen de hele dag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfde als vandaag, 60% kans op neerslag.
ik tegenwoordig wel.. Kan anders geen eten meer kopen als de huur afgeschreven isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm mja. Ik heb eigenlijk nooit cash op zak
lekker mee lullen op fokquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jakkes. Wat moet ik dan gaan doen de hele dag?
Als je me wilt laten nekken moet je me vooral boter geven. Als er iets ranzig is...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
als je er boter op smeert zijn ze heerlijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je me wilt laten nekken moet je me vooral boter geven. Als er iets ranzig is...
Hmm dat is niet erg handig neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik tegenwoordig wel.. Kan anders geen eten meer kopen als de huur afgeschreven is
Ja in een topic die overdag dood isquote:
Het is morgen wel zondag dus dat scheelt denk ik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is niet erg handig nee
[..]
Ja in een topic die overdag dood is
Ach, meestal heb ik nog wel wat in huis, maar nooit iets waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is niet erg handig nee
[..]
Ja in een topic die overdag dood is
Vraag ik me ook al af, ik wil een ritje maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jakkes. Wat moet ik dan gaan doen de hele dag?
Dat maakt geen hol uit vrees ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Het is morgen wel zondag dus dat scheelt denk ik?
Boeiend, wat heeft het voor zin om iets te kopen wat je niet lust?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, meestal heb ik nog wel wat in huis, maar nooit iets waar ik zin in heb.
En aan vlees vaak alleen Varkensvlees en Kippenpootjes
Vanmiddag was het trouwens wel goed weer, heb ik nog een klein ritje gemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al af, ik wil een ritje maken.
Je kan er mee gaan gooien op mensen vanuit je huisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt geen hol uit vrees ik.
[..]
Boeiend, wat heeft het voor zin om iets te kopen wat je niet lust?
Gaat ook lekker als je aan een rustige straat woontquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:50 schreef Equalz het volgende:
[..]
Je kan er mee gaan gooien op mensen vanuit je huis
Het is ook nooit goed met jou hé vin....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat ook lekker als je aan een rustige straat woont
Nee. Hoe kan ik nu op mensen gooien als er geen mensen voorbij komen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:53 schreef Equalz het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jou hé vin....
dan ga je in de stad staan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Hoe kan ik nu op mensen gooien als er geen mensen voorbij komen?
Het is niet dat k het niet lust maar er geen zin in hebquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt geen hol uit vrees ik.
[..]
Boeiend, wat heeft het voor zin om iets te kopen wat je niet lust?
Mensenquote:
God tering, dat duurde écht langquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is niet dat k het niet lust maar er geen zin in heb
En dat Varkensvlees en die Kippenpootjes heb ik gratis gekregen. Nadeel is dat ik ze eerst moet ontharen voor ik ze op kan eten. Veel te veel werk.
Mag ik vragen wat jij gerookt/gegeten/geslikt/gespoten/gedronken hebt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen
[..]
God tering, dat duurde écht langIk denk al, waarom schrijf je het met hoofdletters
Niks drugsgerelateerd in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij gerookt/gegeten/geslikt/gespoten/gedronken hebt?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is niet dat k het niet lust maar er geen zin in heb
En dat Varkensvlees en die Kippenpootjes heb ik gratis gekregen. Nadeel is dat ik ze eerst moet ontharen voor ik ze op kan eten. Veel te veel werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Ik heb mijn vraagtekens. Zomaar je nieuwe vriendinnetje vergetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks drugsgerelateerd in ieder geval
Misschien heeft NYP een of andere drugs in de pizza verwerktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb mijn vraagtekens. Zomaar je nieuwe vriendinnetje vergeten
Aandachtshoer en een junk. Ik draai net een jointje en miep komt gelijk naast me liggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien heeft NYP een of andere drugs in de pizza verwerkt
Ze is wel een schatje
Ach ja, mee roken/mee blowen, één pot nat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aandachtshoer en een junk. Ik draai net een jointje en miep komt gelijk naast me liggen
Heb je het over je ex?quote:
Zij en/of Varken hebben vannacht wel een vreetkick gehad.. Mijn slipper lag half aangevreten in het midden van de woonkamerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ja, mee roken/mee blowen, één pot nat.
Nee over mijn katquote:
Hmm, verdachtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zij en/of Varken hebben vannacht wel een vreetkick gehad.. Mijn slipper lag half aangevreten in het midden van de woonkamer
niet zo'n honger dat ze het saucijzenbroodje aan hebben geraakt wat nog op tafel stondquote:
Worstebroodjes al eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo'n honger dat ze het saucijzenbroodje aan hebben geraakt wat nog op tafel stond![]()
Blijkbaar smaakt een slipper beter
Rare beestenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo'n honger dat ze het saucijzenbroodje aan hebben geraakt wat nog op tafel stond![]()
Blijkbaar smaakt een slipper beter
Nee, mijn katten zijn netjes, ze komen eigenlijk nooit aan mijn eten. Ze mollen alleen mijn spullenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Equalz het volgende:
[..]
Worstebroodjes al eens geprobeerd?
Ik eet heul geen slippersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rare beestenNemen het gedrag van hun baasje over
Jij bent echt 12 hé.quote:
En ik durf ook gerust hun eten op te etenquote:
Er isnog anderhalve slipper over. Geef je adres en ik stuur ze naar je opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:16 schreef muhahaha het volgende:
Gebakken slippers met snippertjes tenenkaas.
Nee, gewoon nee.quote:
Hmm, lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik durf ook gerust hun eten op te eten
Neuh doneer maar aan het leger des heils.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er isnog anderhalve slipper over. Geef je adres en ik stuur ze naar je op
Een beetje droog, maar beter te vreten dan rattenvoer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
[..]
Hmm, lekker
Vuilnisbak ook goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh doneer maar aan het leger des heils.
Hello Kitty, K3 the movie of Tinkerbellquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:23 schreef Equalz het volgende:
Weet iemand btw nog een goede (nieuwe) film?
Er komen eigenlijk nooit zwervers op mijn balkonquote:
Never tried, niet van plan ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een beetje droog, maar beter te vreten dan rattenvoer.
Welke kermis?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
Good evening.
muahahah is die kermis daar wat nou?
Je laat je bak altijd daar staan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er komen eigenlijk nooit zwervers op mijn balkon
ff serieus ik heb echt geen films meer om te kijken... weet je echt niks?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hello Kitty, K3 the movie of Tinkerbell
Die in je stad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke kermis?
[..]
Je laat je bak altijd daar staan?
In ieder geval meer!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Katten krijgen beter te vreten dan menig Afrikaan
Welcome backquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Zaktabak het volgende:
goedeavond heren en dames.
Net terug van een beetje fietsen, 's avonds laat.
Ik wel, ik ben nieuwsgierig naar wat ik mijn beesten te eten geefquote:
Bij de bots auto's altijd Marokkanen die ruzie zoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet wezen kijken, teveel paupers altijd.
ja, alleen de vuilniszakken zet ik buitenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke kermis?
[..]
Je laat je bak altijd daar staan?
the heatquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:25 schreef Equalz het volgende:
[..]
ff serieus ik heb echt geen films meer om te kijken... weet je echt niks?
Dan klopt het toch wat ik zeiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben nieuwsgierig naar wat ik mijn beesten te eten geef
Nee joh! Ik kom niet zomaar over je schoot rollen en steek mijn nagels ook niet op de eerste avond in iemands zak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan klopt het toch wat ik zeiBeesten zijn net zo gek als hun baasje
Mja volkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij de bots auto's altijd Marokkanen die ruzie zoeken
Die rippen ze ook openquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, alleen de vuilniszakken zet ik buiten
Hmm goed punt. Niks van gemerkt inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee joh! Ik kom niet zomaar over je schoot rollen en steek mijn nagels ook niet op de eerste avond in iemands zak.
De mijne niet, geen zwervers in mijn wijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja volk
Beter naar Best gaan wanneer hij daar staat. Scheelt ook veel geld.
[..]
Die rippen ze ook open
Je hebt geluk dat ik Kips nageltjes heb laten knippenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Niks van gemerkt inderdaad
Ach ik kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik Kips nageltjes heb laten knippen
Jules gewendquote:
Thankyou. Meisje wil nog iets afkijken op tv. Tot die tijd even topique meelurken.quote:
Ik hoop dat je daarmee katten bedoeld en niet je nichtjes of neefjes?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alleen Jules heeft nagels hoorDie krengen van m'n stiefzus kunnen er ook wat van
Ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarmee katten bedoeld en niet je nichtjes of neefjes?
Blij dat ik je niet teleurstel met mijn reactiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachtenDe katten inderdaad
Je voldoet aan mijn verwachtingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blij dat ik je niet teleurstel met mijn reactie
things we don't want to know, or do we?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blij dat ik je niet teleurstel met mijn reactie
Oh god. Yes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je voldoet aan mijn verwachtingen
Ik weet niet wat jij wel of niet wil weten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
things we don't want to know, or do we?
Is dit een "ooooooooh, god. YES!" ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit een "ooooooooh, god. YES!" ?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Moet je doen als je gedoucht hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
Oja ik moet mijn nagels nog knippen. Ik vergeet het steeds.
Holaquote:
En dan heb je er nu geen zin in en vergeet je het morgen weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
Oja ik moet mijn nagels nog knippen. Ik vergeet het steeds.
Nogalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Mooi. Zou nogal raar wezen
Hint van de dag: niemand gaat je linkjes bekijkenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hint van de dag: niemand gaat je linkjes bekijken
Behalve Vinniiee. Maar die heeft geen leven.![]()
Truequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hint van de dag: niemand gaat je linkjes bekijken
Behalve Vinniiee. Maar die heeft geen leven.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je doen als je gedoucht hebt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
Beschouw het ook als tip voor morgen, als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen
Precies, knip ook het liefst buitenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan heb je er nu geen zin in en vergeet je het morgen weer.
ik zou het nu in bed doen. Dan slaap je vannacht met een gerust hartquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies, knip ook het liefst buiten
Ow dat is wel een goede tip. Meestal knip ik ze met een nagelschaartje en dan in 3 knipjes zodat ik 1 nagel heb.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn je nagels zacht en springen ze niet alle kanten op als je ze knipt
Nee, mijn fakirtijden zijn voorbijquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou het nu in bed doen. Dan slaap je vannacht met een gerust hart
Wat een interessante infoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is wel een goede tip. Meestal knip ik ze met een nagelschaartje en dan in 3 knipjes zodat ik 1 nagel heb.
[..]
Nee, mijn fakirtijden zijn voorbij
Dan een briefje op je koffiezetapparaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is wel een goede tip. Meestal knip ik ze met een nagelschaartje en dan in 3 knipjes zodat ik 1 nagel heb.
[..]
Nee, mijn fakirtijden zijn voorbij
Ja he, beats voetbal.quote:
Nee nee, ik leg het schaartje wel klaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan een briefje op je koffiezetapparaat
Alles is beter dan voetbal (en auto's)quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, beats voetbal.
[..]
Nee nee, ik leg het schaartje wel klaar.
Zo is het maar net.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alles is beter dan voetbal (en auto's)
Je zit in een ander land?quote:
God jezusallemachtigquote:
Zonder ventilator?quote:
En die kat blijft ook gewoon rustig.quote:
Echt he... zou hem helemaal trippenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En die kat blijft ook gewoon rustig.
Nee met, maar ik ben te lui om 'm aan te zettenquote:
Denken dat de kachel aan staat met dit weerquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de kachel aan waarschijnlijk.
Nee, ik vermoed zo'n 30x30m zolderraampje, waardoor er bijna geen frisse lucht in kan...quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de kachel aan waarschijnlijk.
Die dicht zit want frisse lucht getverderriequote:Op zondag 25 augustus 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed zo'n 30x30m zolderraampje, waardoor er bijna geen frisse lucht in kan...
Was het maar een 30x30m raamquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed zo'n 30x30m zolderraampje, waardoor er bijna geen frisse lucht in kan...
10 euro bij de actionquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee met, maar ik ben te lui om 'm aan te zettenRaam staat wel open, maar helpt niks
Moet ook maar zo'n klik-aan-klik-uit systeem kopen
[..]
Denken dat de kachel aan staat met dit weer
En dat voor een fokker?! Afplakken die hap!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was het maar een 30x30m raam
Nee een meter bij een meter ofzo
Ventilator?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
10 euro bij de action![]()
Voor 3 stopcontacten.
Dus naast die lampjes boven de bank moet ik nog twee dingen verzinnen die erop kunnen
Het is donker buiten, niet nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat voor een fokker?! Afplakken die hap!![]()
Geen lampje op je nachtkastje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ventilator?
Heb hier eigenlijk maar 1 ding, en dat is die ventilator
Yup. Maar bij de drop, wat die baas met zijn pootjes doet, hilarisch.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Echt he... zou hem helemaal trippen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yup. Maar bij de drop, wat die baas met zijn pootjes doet, hilarisch.
Dan nog! Enge wereld buiten hoor!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is donker buiten, niet nodig.
Rood lampje bij het raam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen lampje op je nachtkastje?
Ja dat welquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen lampje op je nachtkastje?
Nee, ik zie toch niksquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan nog! Enge wereld buiten hoor!
Waarom zou ik een rood lampje bij m'n raam doen als ik mensenschuw ben?quote:
nee, daar komen mensen op af. Denk aan je eigen leven. Mensen zijn eng.quote:
Je hoeft niet te praten tijdens de beurt he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou ik een rood lampje bij m'n raam doen als ik mensenschuw ben?
mensenschuwquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoeft niet te praten tijdens de beurt he.
Die zit er bij mij sowieso al de hele dag erin. 1 op mijn slaapkamer en 1 in de woonkamerquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wel
Oh, en m'n telefoonoplader, kan die er ook de hele dag in blijven zitten
[..]
Nee, ik zie toch niks
[..]
Waarom zou ik een rood lampje bij m'n raam doen als ik mensenschuw ben?
Gheghequote:Op zondag 25 augustus 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die zit er bij mij sowieso al de hele dag erin. 1 op mijn slaapkamer en 1 in de woonkamer![]()
Schimmen
Of je koopt er een bijquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe
Ik heb nog zo'n rare USB-aansluiting op mijn kabeltje zitten, omdat het een gigantisch oude telefoon isEn m'n telefoon houdt het niet de hele dag uit als ik muziek wil luisteren op m'n werk, dus moet elke keer dat kabeltje meesjouwen
Ow op die fiets. Hm voor de eckte luie medemens.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je een lamp of wat dan ook op afstand aan doen met -how obvious- een afstandbediening
steek je in het stopcontact, stekker van een apparaat erin en dan kan je hem met een afstandsbediening uit en aanzettenquote:
Zijn vaak duurder dan een kabeltjequote:Op zondag 25 augustus 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan beter een nieuwe telefoon kopen
Jupquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow op die fiets. Hm voor de eckte luie medemens.
En gemakzuchtigquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow op die fiets. Hm voor de eckte luie medemens.
Zelden zo'n gaye reactie gelezen.quote:
Hey! Je noemt mij lui nu. Dat besef je he?quote:
Echt jij WACHT gewoon tot ie post he.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelden zo'n gaye reactie gelezen.
True, maar dit is een oud kreng wat aan vervanging toe is. Naja, deze is vervangen, die ook vervangen is, welke alweer vervangen is, alleen zijn die 3 kapot en moet ik het weer met dat oude kreng doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zijn vaak duurder dan een kabeltje
Smakjes op je clit kut!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelden zo'n gaye reactie gelezen.
Dan misschien een goede telefoon kopen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar dit is een oud kreng wat aan vervanging toe is. Naja, deze is vervangen, die ook vervangen is, welke alweer vervangen is, alleen zijn die 3 kapot en moet ik het weer met dat oude kreng doen
Dat zei ik toen ook alquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey! Je noemt mij lui nu. Dat besef je he?
Die molt ie elke keer. Hij kan beter een 3310 halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan misschien een goede telefoon kopen?
Ja echt hequote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt jij WACHT gewoon tot ie post he.
Wanneer gaan jullie daten?![]()
Toen zei ik niks want ik had je nog nodig om die laatjes in elkaar te zettenquote:
Die had ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan misschien een goede telefoon kopen?
Homoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Zaktabak het volgende:
Zal ik naar beneden gaan? Meislief kijkt nog steeds tv voordat ze naar bed gaat, en ik wil slapen.
Het ligt aan jou dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die had ik
Galaxy S2 kadoek gegaan door ongeluk
Galaxy S3 kadoek gegaan door ??waterschade??
Alcaltel OneTouch kadoek gegaan door regen
Dacht je nou echt dat ik het ineens niet zou doen als je wel iets gezegd zou hebben?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Toen zei ik niks want ik had je nog nodig om die laatjes in elkaar te zetten
Dat zijn we nu aan het doen. Sorry, zeefje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt jij WACHT gewoon tot ie post he.
Wanneer gaan jullie daten?![]()
Homoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Zaktabak het volgende:
Zal ik naar beneden gaan? Meislief kijkt nog steeds tv voordat ze naar bed gaat, en ik wil slapen.
Ben je naar binnengeslopen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn we nu aan het doen. Sorry, zeefje.
Geloof er niks van ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn we nu aan het doen. Sorry, zeefje.
Met 1 hand typen gaat niet zo snelquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg papagaai, praat mij eens niet na elke keer
Samsungquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die had ik
Galaxy S2 kadoek gegaan door ongeluk
Galaxy S3 kadoek gegaan door ??waterschade??
Alcaltel OneTouch kadoek gegaan door regen
Ben je aan het rukken ofzo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met 1 hand typen gaat niet zo snel
Die Galaxy S3 was na 1,5 maand kapot. Die Alcatel kreeg ik als vervanger welke na 2/3 weken kapot wasquote:
Tuurlijk niet. Maar stel dat. Dan zou ik het zelf moeten doen. En daar ben ik te lui voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik het ineens niet zou doen als je wel iets gezegd zou hebben?
Behalve als je zou zeggen dat ik weer op mocht flikkeren
Heb ik ook nietquote:
Ow is het er zo 1.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook nietZe valt niet eens op kerels
hihaho geslaagde grapquote:
Hmm goed puntquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar stel dat. Dan zou ik het zelf moeten doen. En daar ben ik te lui voor.
Porno waarschijnlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef Zaktabak het volgende:
Ze wil niet TV kijken op de slaapkamer om één of andere reden. Wat kan in godsnaam nou zo speciaal zijn dat ze het niet bij mij hier kan kijken?!
Die vent op tv is zo aantrekkelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef Zaktabak het volgende:
Ze wil niet TV kijken op de slaapkamer om één of andere reden. Wat kan in godsnaam nou zo speciaal zijn dat ze het niet bij mij hier kan kijken?!
Dat is toch algemeen bekend?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow is het er zo 1.
[..]
hihaho geslaagde grap
Nogmaals, homoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef Zaktabak het volgende:
Ze gaat vreemd met Gordon Ramsey.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:37 schreef Zaktabak het volgende:
Kom de volgende eens aan met beter geschut dan 'homo'. Dan luister ik verder.quote:
:$.quote:
Reetridder danquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kom de volgende eens aan met beter geschut dan 'homo'. Dan luister ik verder.
Ik vind ze best mooi. Maar alles dat ik niet in een emmer water kan laten vallen is zonde om bij me te hebben.quote:
Zegt Anaalgeneraalquote:
Ze lijkt er wel op.quote:
Ow dan moet je zo een onderwaterding hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind ze best mooi. Maar alles dat ik niet in een emmer water kan laten vallen is zonde om bij me te hebben.
tjah jouw wijf zit op de bank tv te kijken ipv in bed te naaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |