Dan stuur maar een snapchat als je vertrekt net als die meiden die voor school ff hoerig doen op die social mediaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga in mijn onderbroek denk ik
Die brace moet ik wel om, anders heb ik maandag een probleem op het werk omdat ik niet vooruit kom
Nee, gewoon zo'n lekkere dikke zwarte, net als een maillot alleen dan zonder voeten. Ik knipte altijd de voeten van mijn panty's en maillots af omdat die altijd zo'n naadje hebben die langs je tenen af schuurtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Als de rest er leuk uit ziet....
Leggings mogen sowieso verboden worden.
Snapchatquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Equalz het volgende:
[..]
Dan stuur maar een snapchat als je vertrekt net als die meiden die voor school ff hoerig doen op die social media
ik slaap sowieso wel denk ik hahaha ben nu al moequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
'S avonds nog? Held. Ik zou geen oog meer dicht doen.
en die is hoe oud?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SnapchatIk dacht dat dat iets was voor de leeftijdscategorie waar mijn zusje in zit
En dan het liefst zo'n huidskleurige tot aan mijn okselsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n mooie oma-onderbroek?
Gheghe, daar zit je niet op te wachten nee. Ik ken het, gelukkig hoef ik niet zoveel te lopen, alleen als ik koffie choco/thee ga halen
Arme meneer LoLaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik slaap sowieso wel denk ik hahaha ben nu al moe
Een wattus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Equalz het volgende:
[..]
Dan stuur maar een snapchat als je vertrekt net als die meiden die voor school ff hoerig doen op die social media
Wat sexyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan het liefst zo'n huidskleurige tot aan mijn oksels
Ach, het is wel beter, dat werk waarbij je moet lopen. Dat stilzitten krijg je alleen maar last van je rug van omdat je onnatuurlijke houdingen aanneemt
ja die leeftijdscategorie duidde ik ook op en tsja... 24/7 achter je pc zitten als smeagol versta ik onder "hobbyloos"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14.
/edit: Hoe kun je nou hobbyloos zijn?
wat zijn jouw hobby's?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14.
/edit: Hoe kun je nou hobbyloos zijn?
Huuh, ik dacht dat ik erg wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Equalz het volgende:
[..]
ja die leeftijdscategorie duidde ik ook op en tsja... 24/7 achter je pc zitten als smeagol versta ik onder "hobbyloos"
Zo ben ik. Altijd sexy.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat sexy
True, dat is wel weer zo. Ter compensatie loop ik een half uurtje in de pauze.
Dit :http://www.snapchat.com/quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een wattus?
Btw, ik ben te oud om voor schooltijd al hoerig te zijn.
Ikea kasten in elkaar zettenquote:
en weer demonterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ikea kasten in elkaar zetten
Ik weet niet wathet is, maar ik ben niet van plan om het te downloaden.quote:
ik vind shoppen bij ikea leukerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ritme dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn ritme, het is dit weekend weer compleet verneukt
Like duhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik. Altijd sexy.
Ik zat in mijn computertijdperk altijd dat half uurtje op een muurtje buiten te paffen als een malle
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook. Dat in elkaar zetten is niet voor mij gemaakt. Ik doe er te lang over en besteed het liever uit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind shoppen bij ikea leuker![]()
Sowieso niet, dan voel ik me schuldig tegenover de nietrokers. Nu op het werk ga ik denk ik om de anderhalf uur/ twee uur even roken, maar ik heb dan ook geen pauzes verderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Like duh
HahaDat betekent in ieder geval wel dat je niet elk half uur naar buiten ging om te roken. Ik heb een hekel aan dat soort mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik de kast al in elkaar had, anders had je die ook vast wel gedaanquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
Over interessante FB-statussen gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief dagboek...
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Dat is ook een redelijk normale "interval" voor pauzes, dus ik vind dat dat magquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet, dan voel ik me schuldig tegenover de nietrokers. Nu op het werk ga ik denk ik om de anderhalf uur/ twee uur even roken, maar ik heb dan ook geen pauzes verder
Ok, you've got mequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik de kast al in elkaar had, anders had je die ook vast wel gedaan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
Over interessante FB-statussen gesproken:Serious shit hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg een brief van ziggo, dat ik een virus heb staan een zogenaamde trojan.... en dat als ze bij de volgende controle het nog aantreffen dat dan mijn internet verbinding geblokkeerd wordt... dus nu maar alles scannen.... ben je ook wel effe mee bezig![]()
Gelukkig maar. Ik zou diep ongelukkig zijn als jij dat niet zou goedkeurenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is ook een redelijk normale "interval" voor pauzes, dus ik vind dat dat mag
[..]
Ok, you've got me
Ik zou diegene gewoon verwijderen als vriend op facebookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En zo gaat dat elke dag
*klikt op "verwijder uit nieuwsoverzicht"
oid
Wut? Serious?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serious shit hoor....
Ik kreeg een brief van ziggo, dat ik een virus heb staan een zogenaamde trojan.... en dat als ze bij de volgende controle het nog aantreffen dat dan mijn internet verbinding geblokkeerd wordt... dus nu maar alles scannen.... ben je ook wel effe mee bezig
Ja ik wist niet hoe ik het anders moest verwoordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou diep ongelukkig zijn als jij dat niet zou goedkeuren
Ik weet dan ook alles.
Wat is ziggo dan lekker klantvriendelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serious shit hoor....
Ik kreeg een brief van ziggo, dat ik een virus heb staan een zogenaamde trojan.... en dat als ze bij de volgende controle het nog aantreffen dat dan mijn internet verbinding geblokkeerd wordt... dus nu maar alles scannen.... ben je ook wel effe mee bezig
Mja ook een optiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou diegene gewoon verwijderen als vriend op facebook
Bleh. Ik moet douchen. Maar eerst mijn badkamervloer schrobbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Serious?
Klaag ze aan wegens privacyschending
[..]
Ja ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden
Dat blijkt
WTFquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serious shit hoor....
de beste denk ikquote:
Succesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bleh. Ik moet douchen. Maar eerst mijn badkamervloer schrobben
Tot over 3,5 uur![]()
Er stond ook in de brief dat alsnhet niet lukte om het virus te verwijderen dat zij dan de dienst service+ aankunnen bieden. Dan mag je dus gaan dokken... nouuuuu ik los het zelf wel ff op hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat is ziggo dan lekker klantvriendelijk
Goedquote:
Zeker ik mis ongeschikt met een rooie stip erinquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Gelukkig ken ik het nummer nog niet
En je denkt echt dat ik die nu ga luisteren?quote:
Fijne avond LoLaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nu ga ik echt die koffie makenen dan lekker bankhangen ....
fijne avond
Niet altijd neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:25 schreef Macrador het volgende:
Gewoon zo direct zeggen wat je denkt is niet altijd handig.
Echt hequote:
Oh daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook vaker de 'ik ga xx dagen naar xx land' binnen.
Sommige mensen.
Permant ontvrienden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige mensen.
Lees: KLB / Facebook Pinkribbon actiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige mensen.
Geluk voor jouquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh daar heb ik gelukkig geen last van
Familiequote:
Wist ik al.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef Equalz het volgende:
[..]
Lees: KLB / Facebook Pinkribbon actie
Eey just sayingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geluk voor jou.
[..]
Familie
[..]
Wist ik al.
Lang verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zat al te wachten op de creditsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
Het is een quote van Vencodark btw, van het facebookergenissen topic.
Goede post imo.
vingerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef Equalz het volgende:
wat zijn jullie eigenlijk aan het doen ondertussen?
Gamenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef Equalz het volgende:
wat zijn jullie eigenlijk aan het doen ondertussen?
Pic or it didn't happenquote:
Console / Pc?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
Pic or it didn't happen
[..]
Console / Pc?
Forza Horizon @ Xdoosquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Equalz het volgende:
[..]
Pic or it didn't happen
[..]
Console / Pc?
Worth a shotquote:
Speel je ook Gears of War 3?quote:
Nope.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef Equalz het volgende:
[..]
Worth a shot
[..]
Speel je ook Gears of War 3?
Gears of war op de pc?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat soort games moeten op de pc gespeeld worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah. Kan daar geen spoilertje omheen?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:54 schreef Macrador het volgende:
Gadverdamme
Ook halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Tja kwestie van gewenningquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:54 schreef Equalz het volgende:
[..]
Gears of war op de pc?
oh hell no dat is echt kut ....
Nou gears of war wel aangezien het een Xbox Exclusive is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja kwestie van gewenning
Niet dat ik het op de pc speel, maar ik ben van mening dat dat soort games niet op de console horen
Ah, je hebt het douchen overleeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bah. Kan daar geen spoilertje omheen?
Ja, ik ben niet in mijn eigen stront en zeik verzopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, je hebt het douchen overleeft
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vin! Je kunt trots op me zijn! Ik heb vandaag eindelijk dat nieuwe upckastje opgehaald en aangesloten!
muchas gracias seńorquote:
Euhm.. Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Equalz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je daar normaal niet van die monteurs voor ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |