Ach scheelt toch een half uur wachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist naar 9 uur weten te verplaatsen.. Dan hoeven we maar een kwartier te wachten tot het park open gaat
Hetzelfdequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga op de bank liggen en slapen![]()
Fijne avond nog mensjes
Al die namen zeggen me echt niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De efteling wint daarin denk ik wel. Vooral bij de droomvlucht..
Met schijtweer is er meestal geen klap te doen daar. Dus ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, misschien hebben we morgen geluk, het gaat regenen en de scholen zijn weer begonnen dus ouders gaan minder snel maar de efteling als een paar weken terug
Achja toenertijd had ik 2 gratis kaartjes gewonnen dus toch maar +punten scoren bij het meisje héquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, misschien hebben we morgen geluk, het gaat regenen en de scholen zijn weer begonnen dus ouders gaan minder snel maar de efteling als een paar weken terug
Ja, en nog steeds heb ik er geen ruk zin inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach scheelt toch een half uur wachten
[..]
Hetzelfde
[..]
Al die namen zeggen me echt niks
ik hoop het.. Wachten ben ik slecht in, wordt ik cranky vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Met schijtweer is er meestal geen klap te doen daar. Dus ja.
Als het goed weer, is het druk; is het slecht weer, dan is het niet druk, maar slecht weer. Beide redenen om te klagenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en nog steeds heb ik er geen ruk zin in![]()
Ach, misschien tijd om er eens een keer naartoe te gaan? Ik raad een doordeweekse dag buiten de schoolvakanties om aan
dat wordt vast een hele gezellige dag...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop het.. Wachten ben ik slecht in, wordt ik cranky van
ga dan vooral niet stoned het park in.. dan is het helemaal ergquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop het.. Wachten ben ik slecht in, wordt ik cranky van
Bij mij zou je er geen pluspunten mee scorenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
Achja toenertijd had ik 2 gratis kaartjes gewonnen dus toch maar +punten scoren bij het meisje hé
maar iig succes morgen
Slecht weer is niet erg. Ik vind regen niet zo erg als wachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed weer, is het druk; is het slecht weer, dan is het niet druk, maar slecht weer. Beide redenen om te klagen
Hmm mja, alleen is zo saai
Mja zit wat inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slecht weer is niet erg. Ik vind regen niet zo erg als wachten
Vast nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat wordt vast een hele gezellige dag...
Tijd voor een bakkie koffie
Ik blow toch alleen s avonds dus dat was ik ook niet van planquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
ga dan vooral niet stoned het park in.. dan is het helemaal erg
(ervaring)
+1quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik blow toch alleen s avonds dus dat was ik ook niet van plan
Ik denk alleen dat mijn kniebrace niet onder de enige broek die ik momenteel pas pastquote:
'S avonds nog? Held. Ik zou geen oog meer dicht doen.quote:
Minirok!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat mijn kniebrace niet onder de enige broek die ik momenteel pas past
Sommige mensen kunnen er goed tegen of hebben nachtdienstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
'S avonds nog? Held. Ik zou geen oog meer dicht doen.
Dan wordt het geen broek of geen kniebracequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat mijn kniebrace niet onder de enige broek die ik momenteel pas past
Mooi met zo'n lelijk blauw ding om je knie. Onder een legging is het ook prachtig, al die bobbels en 1 knie die 2 keer zo breed is als de anderequote:
Ik ga in mijn onderbroek denk ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan wordt het geen broek of geen kniebrace
Als de rest er leuk uit ziet....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi met zo'n lelijk blauw ding om je knie. Onder een legging is het ook prachtig, al die bobbels en 1 knie die 2 keer zo breed is als de andere
Zo'n mooie oma-onderbroek?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga in mijn onderbroek denk ik
Die brace moet ik wel om, anders heb ik maandag een probleem op het werk omdat ik niet vooruit kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |