De duitsers ookquote:
Speciaalbier is toch veel beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:30 schreef Equalz het volgende:
[..]
zolang het maar grolsch of een juupke is
Welke efteling anders?quote:
weet ik veel...quote:
Ik dacht dat het ergens anders aan lag ....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Equalz het volgende:
[..]
weet ik veel...![]()
mijn kwaliteit posts zijn gedaald na 4 uur fokken vandaag...
Wut? Zo lang is het toch helemaal niet rijden vanuit jou?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Good for you
Mijn zus wil morgen al om half 9 naar de efteling rijden. Die spoort echt niet. Het park gaat pas om 10 uur open, wat moet ik daar om kwart over 9 al?
3 kwartier, goed lezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Equalz het volgende:
[..]
weet ik veel...![]()
en bedoelde waar je woonde omdat je er kwartiertje over rijdt
Half 9 / kwart over 9.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef Equalz het volgende:
[..]
weet ik veel...![]()
en bedoelde waar je woonde omdat je er kwartiertje over rijdt
Ik heb gekeken op anwb, t is 3 kwartier rijden..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Zo lang is het toch helemaal niet rijden vanuit jou?
Misschien alvast in de rij gaan staan?
en in de efteling?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben nog nooit bij de Efteling geweest
schandalig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ach, het is voornamelijk in de rij staan hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
Ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb gekeken op anwb, t is 3 kwartier rijden..
En we hebben al kaartjes
Als ik er niet bij ben geweest, ben ik er ook niet in geweestquote:
Ik weet het.quote:
Zoals bij elk pretparkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, het is voornamelijk in de rij staan hoor
Ik heb het zojuist naar 9 uur weten te verplaatsen.. Dan hoeven we maar een kwartier te wachten tot het park open gaatquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Dan gewoon zeggen "ik kom er zo aan!" en dan tijd rekken
[..]
Als ik er niet bij ben geweest, ben ik er ook niet in geweest
[..]
Ik weet het.
De efteling wint daarin denk ik wel. Vooral bij de droomvlucht..quote:
Welterusten!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga op de bank liggen en slapen![]()
Fijne avond nog mensjes
Nja, misschien hebben we morgen geluk, het gaat regenen en de scholen zijn weer begonnen dus ouders gaan minder snel maar de efteling als een paar weken terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef Equalz het volgende:
Laatst was ik ook naar de efteling geweest en stonden overal wachtrijen die gewoon niet normaal waren.
2,5 uur voor Joris en de draak? pff..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |