Geen idee of het lahmacun is, maar ik zag gewoon Turkse pizza bij zo een zaak op het bord staan en zag er een beetje uit als deeg met saus een vlees.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kapsalon vind ik smerig, de rest van de wereld is het niet met me eens geloof ik, turkse pizza, (je bedoeld lahmacun denk ik?) is heerlijk en falafel heb ik nog nooit op.
holaquote:
Neh, vind ik nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die zijn toch echt koud het lekkerste
Ja ach, het went hedinsdag naar de dokter voor mijn bloedresultaten en dan ga ik gelijk even klagen hoe snel ik blauw ben de laatste tijd en hoe lang ik blauw blijf.. Kijken of ie daar nog leuke tips voor heeft
ach wees blij, ik heb vandaag 2 wedstrijden gespeeldquote:
Even gegoogled en een turkse pizza ziet er hetzelfde uit als lahmacun..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geen idee of het lahmacun is, maar ik zag gewoon Turkse pizza bij zo een zaak op het bord staan en zag er een beetje uit als deeg met saus een vlees.
en vol gooien met sambalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Even gegoogled en een turkse pizza ziet er hetzelfde uit als lahmacun..
Maar dat is keilekker, beetje dopen in de knoflooksaus enzo
Tja, dat doe je toch echt zelfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ach wees blij, ik heb vandaag 2 wedstrijden gespeeldBen helemaal kapot nu
![]()
vol met blauwe plekken, spierpijn en kramp
Ik vind het best raar dat Sambal hier niet zo makkelijk te vinden is bij pitta/kebab/...zaken zoals bij jullie.quote:
Ik weet niet, ik had sowieso iets van ontstekingswaarden ofzo in mn bloed dus zal daar wel iets voor krijgen.. Misschien krijg ik ook nog wel nieuwe pilletjes voor de misselijkheid, en dan zal ie vast ook wel gaan zeiken over het feit dat er te weinig vitamines en te veel zout naar binnen gaatquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, vind ik niet
Ja krijg je vast een zalfje oidMisschien ook wel gerelateerd aan je bloedresultaten.
sambal door de knoflook mixenquote:
In welk gat leef jij dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind het best raar dat Sambal hier niet zo makkelijk te vinden is bij pitta/kebab/...zaken zoals bij jullie.
Tja das waarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat doe je toch echt zelf
Bij een auto geprobeerd te kijken, maar die flapdrol had 'm al een week geleden verkocht
Nou, hier krijg je gewoon standaard sambal en knoflooksaus bij je kapsalon/lahmacon bla blaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind het best raar dat Sambal hier niet zo makkelijk te vinden is bij pitta/kebab/...zaken zoals bij jullie.
Hmm.. Tegenvaller.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat doe je toch echt zelf
Bij een auto geprobeerd te kijken, maar die flapdrol had 'm al een week geleden verkocht
Jeujquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had sowieso iets van ontstekingswaarden ofzo in mn bloed dus zal daar wel iets voor krijgen.. Misschien krijg ik ook nog wel nieuwe pilletjes voor de misselijkheid, en dan zal ie vast ook wel gaan zeiken over het feit dat er te weinig vitamines en te veel zout naar binnen gaat
Nou ik was gewoon langs gereden (was een bedrijf hier in de buurt), en toen ik daar was zei die dat ie verkocht was. Stond nog een advertentie op het raam en ook nog op autotraderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja das waarMaarja
![]()
Whut?Dus jij voor pietsnot de deur uit geweest
Die was niet van mijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hmm.. Tegenvaller.
Maar wat is er mis met die je nu rijdt dan?
doodstompen die gastquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JeujPilletjes
[..]
Nou ik was gewoon langs gereden (was een bedrijf hier in de buurt), en toen ik daar was zei die dat ie verkocht was. Stond nog een advertentie op het raam en ook nog op autotrader
[..]
Die was niet van mij
heb je hem wel je verspilde benzine laten betalen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, das ook overdreven. Maar hij had 'm wel even mogen verwijderen
Van alles combineren (ze hebben allemaal van die mooie gele stickertjes) geeft wel een leuk effectquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JeujPilletjes
[..]
Nou ik was gewoon langs gereden (was een bedrijf hier in de buurt), en toen ik daar was zei die dat ie verkocht was. Stond nog een advertentie op het raam en ook nog op autotrader
[..]
Die was niet van mij
Gheghe, neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je hem wel je verspilde benzine laten betalen?
Jeej, gekleurde stippenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van alles combineren (ze hebben allemaal van die mooie gele stickertjes) geeft wel een leuk effect
Nou, dan confiskeer je die toch gewoon?
Ach, die 2 euroquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat sporza wielrencommentaar![]()
[..]
zonde
Arme jijquote:
Ik had gebakken aardappelen met kipkrokantschnitzel en wortelenquote:
Niet? Hmm.. Dan gewoon verder zoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jeej, gekleurde stippenVoor het extra effect inderdaad
Nah, dat lijkt me niet zo'n goed plan
Schnitzelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had gebakken aardappelen met kipkrokantschnitzel en wortelen
Morgen ga ik mijn famous lola's rijst met kippenragout maken....
Working on itquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet? Hmm.. Dan gewoon verder zoeken
Ja hoiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef Equalz het volgende:
Ik verveel me een beetje op Fok atm....
waar is iedereen ?
maarja hoi
ik lust geen rattenpisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En voor die 2 euro koop je geen whisky
zolang het maar grolsch of een juupke isquote:
Good for youquote:
Kaatsheuvel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Good for you
Mijn zus wil morgen al om half 9 naar de efteling rijden. Die spoort echt niet. Het park gaat pas om 10 uur open, wat moet ik daar om kwart over 9 al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |