Of een boze ex met meerdere exvriendinnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek net op p2000. Verderop ook fietsbrandjes geweest vannacht rond een uur of 4.
Het zal dus wel baldadige jeugd zijn!
Dat lijkt me sterk. Maar ze hebben wel smaak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef JamesTKirk het volgende:
Goh rustig hier. Je zou bijna gaan denken dat Fok!ers toch een leven hebben.
omdat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Maar ze hebben wel smaak.
Ja, maar hoe bedoel je dan met smaak?quote:
Ze blijven weg uit saaie topics?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar hoe bedoel je dan met smaak?
Hé Macrador, hoe is het met je toompje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef Macrador het volgende:
Gewoon beginnen praten over seks, religie of alcoholverhalen en dan krijg je wel mensen aan de praat.
Helemaal in orde enzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hé Macrador, hoe is het met je toompje?
Neen stel je voor dat het gaat infecteren en je maanden uit je mond stinkt en je tong moet worden geamputeerd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:54 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je wilt toch niet te lang met dat soort problemen blijven kwakkelen.
En zo blijft het saai.quote:
Welke idioot heeft dat nu weer gedaan??quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hier beneden![]()
Gelukkig niet mijn fiets!
Ach, pizza is koud toch op zn lekkerstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Pizza besteld voor 18:30, nog geen trek
Nah, vind ik nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, pizza is koud toch op zn lekkerst
Ik heb net een tonijn/pasta salade gekocht, maar ik denk ook niet dat ik hem vandaag op eet. Totaal geen honger
oke, oke, bij een shoarmapizza niet. Maar een pizza salami of bolognese ofzo is koud gewoon het lekkerstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet![]()
Gheghe, misschien straks nog
Ik had een pizza pepperoniquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, oke, bij een shoarmapizza niet. Maar een pizza salami of bolognese ofzo is koud gewoon het lekkerst![]()
Meh, denk het niet, ben weer misselijk en heb net mijn toilet weer geknuffeld
kapsalon vind ik smerig, de rest van de wereld is het niet met me eens geloof ik, turkse pizza, (je bedoeld lahmacun denk ik?) is heerlijk en falafel heb ik nog nooit op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef Macrador het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon, Turkse pizza en falafel op. Mis ik iets?
Ja, die zijn toch echt koud het lekkerstequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een pizza pepperoni
Oh, dat is minderKusje op
Kapsalonquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:58 schreef Macrador het volgende:
Ik heb nog nooit kapsalon, Turkse pizza en falafel op. Mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |