Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Niet naar Hannibal kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijk niet naar Hannibal
Er is verder ook geen ruk op tv.
Nee dit is de definitieve datumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:02 schreef Macrador het volgende:
Is de datum van de meet nu verlaat?
Oh wauw, goed bezigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vin! Je kunt trots op me zijn! Ik heb vandaag eindelijk dat nieuwe upckastje opgehaald en aangesloten!
TMIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet in mijn eigen stront en zeik verzopen
Kan je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef Equalz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heb je daar normaal niet van die monteurs voor ofzo?
Mm okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dit is de definitieve datum
Ik was dat ophaalblaadje kwijt, dus met mijn huisnummer en legitimatie kreeg ik hem meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wauw, goed bezig
[..]
TMI![]()
[..]
Kan je dat zelf niet?
Ik hou juist van psychologische thrillers. Horrors vind ik vaak te nep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh ik en dat soort films gaan niet samen![]()
Ik ben echt een mietje
ieder zijn ding.. Ik word persoonlijk niet nat van een stukje verbandquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ieder zijn ding.. Ik word persoonlijk niet nat van een stukje verband
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuterquote:
O gelukkig maar, anders konden ze direct al een nieuwe sturenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was dat ophaalblaadje kwijt, dus met mijn huisnummer en legitimatie kreeg ik hem mee
En ik gok zo dat ik dit nieuwe kastje over een maand of 3 ook weer kan vervangen, dit is namelijk nu al nummer 3 in een half jaar tijd![]()
Het valt best mee, er loopt gewoon continu een straaltje (ik hoop water) van mijn plee naar mijn doucheputje
MIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuter
Schat, Ik ben zwanger?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:08 schreef Equalz het volgende:
Juist ja deze jongeman is net 13 jaar....
[ afbeelding ]
Tis meer psychologisch. Niet eens zozeer een prikkeling op seksueel gebied.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij lastig sexen met zo'n ingezwachtelde leuter
Jep.. 2 in gebruik, 2 in de la.. Net als de kabeltjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O gelukkig maar, anders konden ze direct al een nieuwe sturen
Ach ja, hoe kom je aan een afstandbediening-verzameling?
Hmm, niet echt super erg, maar het lijkt niet erg fris nee
Ja sorry, ik vraag me dat soort dingen gewoon af. Ik ben visueel ingesteld dat weet jequote:
Als het niet eens een prikkeling op sexueel gebied is.. Is het dan wel een fetisj?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis meer psychologisch. Niet eens zozeer een prikkeling op seksueel gebied.
De man in kwestie ervaart het meer als een trip...
Goede vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als het niet eens een prikkeling op sexueel gebied is.. Is het dan wel een fetisj?
Of meer een uit de hand gelopen vreemde hobby..
quote:
Ik ben van mening dat een fetisj te maken heeft met seksuele prikkelingen. Dus ik vind het meer een vreemde hobby. TLC en hun professionals hebben het gewoon foutquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goede vraag
Er werd gesproken over een fetisj
Me is geen bezittelijk voornaamwoordquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Alsnog ik vind het zo triest dat die kleine kinderen tegenwoordig me wall volspammen met die zooi
Die kleine kinderen accepteer of voeg je zelf toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Alsnog ik vind het zo triest dat die kleine kinderen tegenwoordig me wall volspammen met die zooi
Bij gebrek aan beter. Het is soms best vermakelijk tv kijken zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een fetisj te maken heeft met seksuele prikkelingen. Dus ik vind het meer een vreemde hobby. TLC en hun professionals hebben het gewoon fout
Gheghe, ach je weet nooit of je er een extra nodig hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep.. 2 in gebruik, 2 in de la.. Net als de kabeltjes
Nee, dus als ik maandag tussendoor een keer tijd heb moet ik echt bellen
True!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vraag me dat soort dingen gewoon af. Ik ben visueel ingesteld dat weet je
"Unfriend"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Equalz het volgende:
[..]![]()
Alsnog ik vind het zo triest dat die kleine kinderen tegenwoordig mijn wall volspammen met die zooi
Fixed!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord
Ik vind dan een C&I of een I.D. vaak beter. Onderzoeken naar moorden e.d.. Dat vind ik interessant..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Het is soms best vermakelijk tv kijken zo
Neefje of nichtje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Wat moet je trouwens met die koters op je FB als je 20 bent?
Hoe dichter bij de nul......quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Familie - Kennissen ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Sowieso, ik had er laatst al een nodig, was met mn stonede kop mn afstandsbediening kwijt.. Hij bleek bij de borden in de kast te liggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ach je weet nooit of je er een extra nodig hebt
Lijkt me wel handig ja
[..]
True!
Mooie momenten zijn dat. Lig je dan zelf helemaal dubbelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, ik had er laatst al een nodig, was met mn stonede kop mn afstandsbediening kwijt.. Hij bleek bij de borden in de kast te liggen
Opbokken met familiequote:
quote:
Zie hierbovenquote:
Raap me opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, ik had er laatst al een nodig, was met mn stonede kop mn afstandsbediening kwijt.. Hij bleek bij de borden in de kast te liggen
Ik heb eigenlijk nooit lachkicks. Denk dat ik die 3 keer heb gehad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie momenten zijn dat. Lig je dan zelf helemaal dubbel
Heb ik wel eens gehad![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, je bent te dik. Zoveel kracht heb ik nu ook weer nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opbokken met familie
[..]
[..]
Zie hierboven
[..]
Raap me op
Je bent de eerste die zegt dat ik te dik benquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry, je bent te dik. Zoveel kracht heb ik nu ook weer niet
Ik ben de enige die eerlijk is. Er mag op zijn minst nog wel een kilo of 60 vanaf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent de eerste die zegt dat ik te dik ben![]()
Wat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Macrador het volgende:
Mijn vriendin moest moest vandaag wenen toen ik haar ging afzetten op het station. Ook eventjes oh hoeft toch niet *aai*
Dan hou je alleen een beetje vel overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben de enige die eerlijk is. Er mag op zijn minst nog wel een kilo of 60 vanaf.
Dan blijft er niks overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben de enige die eerlijk is. Er mag op zijn minst nog wel een kilo of 60 vanaf.
Arme Vinniieequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en daar kunnen we lampenkappen van makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan hou je alleen een beetje vel over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was...
Mijn huid reflecteert goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en daar kunnen we lampenkappen van maken
niet zo goed als de mijne, maar als ik 60 kilo afval, heb ik nog wel een beetje over..quote:
Ik heb genoeg stiftenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, je bent zo bleek als wat
Joh, weet ik ook wel. Het is nog niet zo erg als:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, je bent zo bleek als wat
Nee, dat ben ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, weet ik ook wel. Het is nog niet zo erg als:
[ afbeelding ]
Ja geef maar een beetje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet zo goed als de mijne, maar als ik 60 kilo afval, heb ik nog wel een beetje over..
Dat ik dus een vrouw die mijn partner is, afzette bij het treinstation omdat ze zich naar huis moest begeven. Ze moest toen wenen. Dus water uit haar ogen enzo.quote:
Ja doe maar jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga douchen en mijn bed in. Ik kraam echt onzin uit.
Geef maar een mayopomp die in mijn navel pastquote:
Het is een gave..quote:
Goodnightquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha godverdommequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, weet ik ook wel. Het is nog niet zo erg als:
[ afbeelding ]
Trusten lolaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geef maar een mayopomp die in mijn navel past
Ik denk het jaquote:
Je moet dan ook overstappen op de euro.. Kwartjes zijn verouderdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte:
Toen het kwartje viel had ik weer een MI
[..]
Ik denk het ja
ik geloof even bagger als vandaag...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wat voor weer het morgen wordt? Ik ben te lui om te zoeken
Hmm, een euro is wel zwaarder. Misschien dat dat helptquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je moet dan ook overstappen op de euro.. Kwartjes zijn verouderd
Ggrrmblquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Equalz het volgende:
[..]
ik geloof even bagger als vandaag...
bekijk het van de positieve kant: ik eet nu worstebroodjesquote:
Je zou ook een 2 euromunt kunnen proberenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, een euro is wel zwaarder. Misschien dat dat helpt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant: ik eet nu worstebroodjes
Lekker logisch ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Equalz het volgende:
[..]
bekijk het van de positieve kant: ik eet nu worstebroodjes
Hmm mja. Ik heb eigenlijk nooit cash op zakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zou ook een 2 euromunt kunnen proberen
Zelfde als vandaag, 60% kans op neerslag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wat voor weer het morgen wordt? Ik ben te lui om te zoeken
als je er boter op smeert zijn ze heerlijkquote:
Jakkes. Wat moet ik dan gaan doen de hele dag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zelfde als vandaag, 60% kans op neerslag.
ik tegenwoordig wel.. Kan anders geen eten meer kopen als de huur afgeschreven isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm mja. Ik heb eigenlijk nooit cash op zak
lekker mee lullen op fokquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jakkes. Wat moet ik dan gaan doen de hele dag?
Als je me wilt laten nekken moet je me vooral boter geven. Als er iets ranzig is...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Equalz het volgende:
[..]
als je er boter op smeert zijn ze heerlijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je me wilt laten nekken moet je me vooral boter geven. Als er iets ranzig is...
Hmm dat is niet erg handig neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik tegenwoordig wel.. Kan anders geen eten meer kopen als de huur afgeschreven is
Ja in een topic die overdag dood isquote:
Het is morgen wel zondag dus dat scheelt denk ik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is niet erg handig nee
[..]
Ja in een topic die overdag dood is
Ach, meestal heb ik nog wel wat in huis, maar nooit iets waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is niet erg handig nee
[..]
Ja in een topic die overdag dood is
Vraag ik me ook al af, ik wil een ritje maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jakkes. Wat moet ik dan gaan doen de hele dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |