Hier zit ze nog lekker warm in de buik, duurt nog wel ff denk ik..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had een shitload bij te lezen, maar waar blijven de 16 augustus mini's nou?
Dit!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier zit ze nog lekker warm in de buik, duurt nog wel ff denk ik..
Is 'ie al op?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef Limone het volgende:
Aaaaaahh! Haal die zak m&m's bij mij weg..!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen en meld! Nog altijd niets hier...
Hè potver.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen en meld! Nog altijd niets hier...
Appeltaart? Pannenkoeken toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:14 schreef Cwen het volgende:
Trust me, genoeg seks... Daar zal het niet aan liggen. Lopen doen we ook, heb alleen nog geen appeltaart gebakken.
Ja, dat is het punt hier ook... Ik wil NIET ingeleid worden. Ik ben vrij panisch van ziekenhuizen, en hoewel ik niet zal weigeren als het medisch nodig is, probeer ik ze verder toch echt te vermijden... Ik voel me gewoon zo compleet niet op m'n gemak in een ziekenhuis dat ik me moeilijk kan voorstellen dat het me lukt om zonder drama-toestanden daar m'n kind op de wereld te zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:20 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook rustig!
Ik ga voor de 42 weken..![]()
Ben ik stiekem altijd wel vanuit gegaan dus vind ik niet vervelend (wel jammer) mijn man z'n geduld was wel op.. Die zou vakantie nemen als de kleine er was, maar hij heeft deze week vast vakantie genomen..
op twee ochtenden na.
Ik ben vooral heel benieuwd of m'n lichaam zelf iets aan gang kan brengen eigenlijk, wil deze keer zo graag zonder inleiden..
Snap dat je niet naar het ziekenhuis wilt als je je daar niet op je gemak voelt. Heb je wel een rondleiding gedaan bij de verloskamers zodat je wel weet hoe het er uit ziet mocht het onverhoopt toch nodig zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:33 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt hier ook... Ik wil NIET ingeleid worden. Ik ben vrij panisch van ziekenhuizen, en hoewel ik niet zal weigeren als het medisch nodig is, probeer ik ze verder toch echt te vermijden... Ik voel me gewoon zo compleet niet op m'n gemak in een ziekenhuis dat ik me moeilijk kan voorstellen dat het me lukt om zonder drama-toestanden daar m'n kind op de wereld te zetten.
Plus... M'n schoonmoeder is de 29e jarig en ik wil NIET dat ons meisje haar verjaardag met haar deelt. Stom en irrationeel, ja, maar ook heel erg gevoelig waar.
Edit: pannenkoeken dan. Die hoefde ik toch alleen te eten?
Dat is wel vervelend de wetenschap dat je wellicht naar een ander ziekenhuis moetquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:12 schreef Cwen het volgende:
Hillie, Ja, ben er geweest en weet hoe het eruit ziet. Op zich prima, maar het is erg druk dus misschien moet ik alsnog naar een ander zh, zonder eigen kamers. Helpt niet.
Ik hoop ook voor je dat ze morgen overslaat, ga je de verjaardag nog vieren?
GotC, gaat hard dan ineens, he?
Heerlijk die mannen die nesteldrang overnemen!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:38 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend de wetenschap dat je wellicht naar een ander ziekenhuis moet![]()
Morgen vieren we de verjaardag heel klein, eerst s ochtends feest op het dagverblijf (en mama aan de ctg/echo ed) en dan s middags na z'n slaapje hebben we gebak. Want bij verjaardag hoort taart, daar is meneer heel duidelijk in![]()
En dan 7 sept vieren we z'n verjaardag, maar wel gewoon rustig aan en met veel zelf bediening qua drinken. Tegen die tijd hoop ik weer redelijk op de been te zijn (en ik heb wel hulp dan dus dat scheelt)
Oh ja en m'n man heeft nesteldrangheeft gisteren de laatste dingen die nog naar zolder moesten opgeruimd, en de rest wat in de garage stond opgeruimd.. Ruuuiiiimte nou daar
en binnen is ie ook op z'n gemak bezig gegaan
Oeh gaat het toch vanzelf beginnen???quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:43 schreef Cwen het volgende:
Hmm FR, hoe hebben jullie het opgelost?
Hier toch nog de slijmprop verloren *insert kotssmilie*. Maar hey, wie weet een goed teken?
Geen idee, maar de onze is erquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had een shitload bij te lezen, maar waar blijven de 16 augustus mini's nou?
Nou, was je me bijna toch voor geweest, Van harte gefeliciteerd, ook al zo'n lichtgewichtjequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Geen idee, maar de onze is er![]()
![]()
24 augustus om 4.57 in de ochtend is onze kleine jongen geboren![]()
Hele verhaal komt later maar na de verwijzing van VK naar Gyn ging het vrij snel.
De placenta heeft tijdens de bloeding na week 12 toch wat tikken opgelopen en de kleine had het niet meer zo naar zijn zin.
51 cm lang en 2825 gram! Kleine moet nog even wennen, pittige bevalling en is vrij misselijk en geeft nogal wat over.
Vriendin gaat nu goed maar moest nog even opgenomen worden.
Verder nu even te moe om meer te vertellen, wij gaan slapen en genieten![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef ferrari_rood het volgende:
@ jipster nu ik de stofbende gezien heb niet zo goed. Ik trek dat soort dingen nu echt heel slecht.
De dag die je wist dat zou komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
SDM, gefeliciteerd met de kleine man! Hoop dat mevrouw en mini SDM snel weer beter zijn en lekker naar huis mogen
Pfoeh, ik ben even naar de Prenatal geweest en aardig wat geshopt. Volgens mij heb ik nu alles in huisNooit gedacht dat die dag zou komen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
Het is zoooo leuk, zo speciaal die oogjes open en zo'n mannetje die je aankijkt
Fijn! Kan je heel rustig je verlof in!quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
SDM, gefeliciteerd met de kleine man! Hoop dat mevrouw en mini SDM snel weer beter zijn en lekker naar huis mogen
Pfoeh, ik ben even naar de Prenatal geweest en aardig wat geshopt. Volgens mij heb ik nu alles in huisNooit gedacht dat die dag zou komen
Nog 8 dagen werkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Fijn! Kan je heel rustig je verlof in!
Ik heb dat bij 37 weken gedaan, tegelijk met de klossen er onderquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spewey goed bezig![]()
Wanneer leggen jullie de extra bescherming op je matras?
Komt goed schatjequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Babbel1 het volgende:
Hier doe ik nog steeds aan struisvogelpolitiekik ben vandaag 8 weken en ik mag dinsdag 3 september weer voor een echo..Er zijn geen bijzonderheden wat op zich al heel bijzonder is, maar ik vind t nog lastig om mezelf echt als 'zwangere' te zien...denk dat dat pas komt richting de twaalf weken. ..dan zal ik ook wat meer gaan posten hoop ik...
Sdm, van harte gefeliciteerd!
Nope geen baby hier.. Hoop ook niet op vandaag want we hebben al een feestje thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |