Hier zit ze nog lekker warm in de buik, duurt nog wel ff denk ik..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had een shitload bij te lezen, maar waar blijven de 16 augustus mini's nou?
Dit!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier zit ze nog lekker warm in de buik, duurt nog wel ff denk ik..
Is 'ie al op?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef Limone het volgende:
Aaaaaahh! Haal die zak m&m's bij mij weg..!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen en meld! Nog altijd niets hier...
Hè potver.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Goedemorgen en meld! Nog altijd niets hier...
Appeltaart? Pannenkoeken toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:14 schreef Cwen het volgende:
Trust me, genoeg seks... Daar zal het niet aan liggen. Lopen doen we ook, heb alleen nog geen appeltaart gebakken.
Ja, dat is het punt hier ook... Ik wil NIET ingeleid worden. Ik ben vrij panisch van ziekenhuizen, en hoewel ik niet zal weigeren als het medisch nodig is, probeer ik ze verder toch echt te vermijden... Ik voel me gewoon zo compleet niet op m'n gemak in een ziekenhuis dat ik me moeilijk kan voorstellen dat het me lukt om zonder drama-toestanden daar m'n kind op de wereld te zetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:20 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook rustig!
Ik ga voor de 42 weken..![]()
Ben ik stiekem altijd wel vanuit gegaan dus vind ik niet vervelend (wel jammer) mijn man z'n geduld was wel op.. Die zou vakantie nemen als de kleine er was, maar hij heeft deze week vast vakantie genomen..
op twee ochtenden na.
Ik ben vooral heel benieuwd of m'n lichaam zelf iets aan gang kan brengen eigenlijk, wil deze keer zo graag zonder inleiden..
Snap dat je niet naar het ziekenhuis wilt als je je daar niet op je gemak voelt. Heb je wel een rondleiding gedaan bij de verloskamers zodat je wel weet hoe het er uit ziet mocht het onverhoopt toch nodig zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:33 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, dat is het punt hier ook... Ik wil NIET ingeleid worden. Ik ben vrij panisch van ziekenhuizen, en hoewel ik niet zal weigeren als het medisch nodig is, probeer ik ze verder toch echt te vermijden... Ik voel me gewoon zo compleet niet op m'n gemak in een ziekenhuis dat ik me moeilijk kan voorstellen dat het me lukt om zonder drama-toestanden daar m'n kind op de wereld te zetten.
Plus... M'n schoonmoeder is de 29e jarig en ik wil NIET dat ons meisje haar verjaardag met haar deelt. Stom en irrationeel, ja, maar ook heel erg gevoelig waar.
Edit: pannenkoeken dan. Die hoefde ik toch alleen te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |