De dag die je wist dat zou komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
SDM, gefeliciteerd met de kleine man! Hoop dat mevrouw en mini SDM snel weer beter zijn en lekker naar huis mogen
Pfoeh, ik ben even naar de Prenatal geweest en aardig wat geshopt. Volgens mij heb ik nu alles in huisNooit gedacht dat die dag zou komen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
Het is zoooo leuk, zo speciaal die oogjes open en zo'n mannetje die je aankijkt
Fijn! Kan je heel rustig je verlof in!quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef GotC het volgende:
SDM, gefeliciteerd met de kleine man! Hoop dat mevrouw en mini SDM snel weer beter zijn en lekker naar huis mogen
Pfoeh, ik ben even naar de Prenatal geweest en aardig wat geshopt. Volgens mij heb ik nu alles in huisNooit gedacht dat die dag zou komen
Nog 8 dagen werkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Fijn! Kan je heel rustig je verlof in!
Ik heb dat bij 37 weken gedaan, tegelijk met de klossen er onderquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spewey goed bezig![]()
Wanneer leggen jullie de extra bescherming op je matras?
Komt goed schatjequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Babbel1 het volgende:
Hier doe ik nog steeds aan struisvogelpolitiekik ben vandaag 8 weken en ik mag dinsdag 3 september weer voor een echo..Er zijn geen bijzonderheden wat op zich al heel bijzonder is, maar ik vind t nog lastig om mezelf echt als 'zwangere' te zien...denk dat dat pas komt richting de twaalf weken. ..dan zal ik ook wat meer gaan posten hoop ik...
Sdm, van harte gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |