Privé redenenquote:
Een paar collega's hier hebben zo'n ding. Schijnt wel handig te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:16 schreef V__L_N het volgende:
Ik las toch ooit eens van die stukjes over karretjes die dan achter de fiets konden en dan zodra je in je wijk was kon je hem omdraaien en gewoon duwen als een kar.
Maar dat is natuurlijk weer gene landelijke praktijk. De meeste karretjes hier komen uit het jaar kruik.
Inderdaad zonder rem. Heb ook wel is gehad dat halverwege het 'stuur' naar beneden viel... Bout afgebroken. Sta je danquote:Allemaal zonder rem
Ook wel eens een wiel eraf gehad.....
Die moeten ze gewoon overal hebben waar je meer dan 10 minuten bij het depo vandaan zit.quote:Een paar collega's hier hebben zo'n ding. Schijnt wel handig te zijn.
Wat is er op donderdag dan? Een lokaal iets of iets waar we zo ongeveer allemaal last van gaan hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Volgende week een lekker weekje.. sommige wijken 5 HAH op dinsdag, 1 op donderdag en 4 op zaterdag
Dat was niet gelogen.. De laatste donderdagen waren we rond 10:30 meestal wel klaar, nu stond ik om 13:00 buiten..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef gelestipjes het volgende:
Morgen gaat spektakel worden, de dubbele hoeveelheid van vorige week donderdag qua post, terwijl het vorige week hier al aardig druk was.
Kon wel eens lokaal zijn.. http://www.roetgerink.nl/ dit.. is volgens mij altijd een complete krantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wat is er op donderdag dan? Een lokaal iets of iets waar we zo ongeveer allemaal last van gaan hebben?
Ja, ik heb er alweer zin in, 8 kasten onbezet morgen, dat gaat weer een feest wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef Deezertje het volgende:
Morgen Makro, Kampioen, V&D, HAH gemeente mailing, 3x HAH en volgens mij wéér glasvezel. Kan het alleen maar meevallen morgenHopelijk waaien de voorspelde buien snel over!
HAH kan wel kloppen ja. Post helaas niet. volledige Kampioen en twee wijken. En helemaal niet als je weet hoe sommige voorbereiders de tassen indelen. Dat mag je geen 'volle' tas noemen. Of heb je soms 3 tassen, wat prima past in 2...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
2 tassen post + 2 tassen HAH dus
ik heb er wel invloed op en desnoods pak ik het zelf inquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
HAH kan wel kloppen ja. Post helaas niet. volledige Kampioen en twee wijken. En helemaal niet als je weet hoe sommige voorbereiders de tassen indelen. Dat mag je geen 'volle' tas noemen. Of heb je soms 3 tassen, wat prima past in 2...Zullen vast wel weer allemaal regeltjes voor zijn, maar echt logisch is het vaak niet kan ik alsnog zelf overgooien naar de andere tas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |