Sterktequote:Zo thuis...eten, ibuprofen innemen en slapen...ben kapot heb last van mijn ogen hoofd en nek :-( als t morgen maar weg is
Ze moeten GVD ALLES bezorgen, er is toch voor betaald? Ze hebben het recht niet om het weg te gooien, het is niet hun eigendom. Wat is het volgende? Gaan ze straks na 25 december alle nog onbezorgde kerstkaartjes weggooien met het credo: de kerst is toch al voorbij, bezorgen heeft geen zin meer?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lees net op de site van de NOS dat PostNL bepaalt wat nog bezorgd zal gaan worden
[..]
bron: http://nos.nl/artikel/545(...)n-huis-postbode.html
Gewoon alles bezorgen met excuusbriefjes erbij en niet ook nog eens in andermans spullen gaan neuzen ...
Een of andere verdwaasde TC die nu nog aan het werk is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
kreeg net nog een SMS'je van de post. Geen nieuwe info voor mij, maar het tijdstip is niet echt vroeg
was een mededeling voor de pbz's. Ach, ik heb er weinig mee van doen en als ik al vragen heb dan bel ik gewoon de eerste de beste TC waarvan ik het nummer in mijn foon vindquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een of andere verdwaasde TC die nu nog aan het werk is?
Ik lag al lekker op één oor toen. Zou ik nu ook wel willen. Begin toch te twijfelen of ik vanavond wel naar dat feestje moet gaan en vervolgens door naar werk morgenochtend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Een of andere verdwaasde TC die nu nog aan het werk is?
Rustig trouwens in dit topic vanavond, ligt iedereen al voor pampus?
Ik ook.. heb nu een vaste wijk aangevraagd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
Heb morgen een mooi wijkje dat ik weg moet brengen. Eentje die ik op mijn duimpje ken
Ik heb gisteren nog een wijk weggebracht die ik op m'n duim ken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
Heb morgen een mooi wijkje dat ik weg moet brengen. Eentje die ik op mijn duimpje ken
ik heb eentje van net iets meer dan twee uurtjes. Met een heel klein beetje aanpassen kan ik er mooie rondjes van maken, zonder al te veel verplaatsingen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.. heb nu een vaste wijk aangevraagd..
Eentje is een megawijk en die andere nog niet eens drie kwartier
haha nee. Die bezorger kan een stevig gesprek verwachten of niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een wijk weggebracht die ik op m'n duim ken.![]()
Was wel te merken dat ik het niet meer gewend ben om met 6 bundels op m'n arm te dragen.
Beetje jammer dat het moest, ben samen met m'n collega bezig geweest tot 16.45 met bijna twee wijken.
Fietsenwijken lopen is echt een ramp, kost veel te veel tijd.
De reden dat wij aan het lopen waren was, omdat ik een bezorger tegen kwam in een wijk van ons met onze post maar de beste man is niet bij ons in dienst. Had de reguliere bezorger het door iemand anders laten wegbrengen. Dat is nou net niet de bedoeling.
Yup.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
haha nee. Die bezorger kan een stevig gesprek verwachten of niet?
Hehe ik bezorg eigenlijk met de auto.. deze twee wijken zijn heel goed te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb eentje van net iets meer dan twee uurtjes. Met een heel klein beetje aanpassen kan ik er mooie rondjes van maken, zonder al te veel verplaatsingen.
bij mij hangt het er vanaf waar ik loop. Het verschilt per weekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe ik bezorg eigenlijk met de auto.. deze twee wijken zijn heel goed te doen.
Daldagen deed ik sowieso met de fiets.. Met de auto loont dat echt niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij mij hangt het er vanaf waar ik loop. Het verschilt per week
Ja klopt, het is echt afhankelijk van de wijk en het volume.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
op daldagen kun je idd het beste fietsen, al hoewel ik laatst eens op een daldag werkte en ik voor enkele straten echt een behoorlijke hoeveelheid post had. Bij het tweede wijkje was ik echter in een vloek en een zucht klaar
Privé redenenquote:
Een paar collega's hier hebben zo'n ding. Schijnt wel handig te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:16 schreef V__L_N het volgende:
Ik las toch ooit eens van die stukjes over karretjes die dan achter de fiets konden en dan zodra je in je wijk was kon je hem omdraaien en gewoon duwen als een kar.
Maar dat is natuurlijk weer gene landelijke praktijk. De meeste karretjes hier komen uit het jaar kruik.
Inderdaad zonder rem. Heb ook wel is gehad dat halverwege het 'stuur' naar beneden viel... Bout afgebroken. Sta je danquote:Allemaal zonder rem
Ook wel eens een wiel eraf gehad.....
Die moeten ze gewoon overal hebben waar je meer dan 10 minuten bij het depo vandaan zit.quote:Een paar collega's hier hebben zo'n ding. Schijnt wel handig te zijn.
Wat is er op donderdag dan? Een lokaal iets of iets waar we zo ongeveer allemaal last van gaan hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Volgende week een lekker weekje.. sommige wijken 5 HAH op dinsdag, 1 op donderdag en 4 op zaterdag
Dat was niet gelogen.. De laatste donderdagen waren we rond 10:30 meestal wel klaar, nu stond ik om 13:00 buiten..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:53 schreef gelestipjes het volgende:
Morgen gaat spektakel worden, de dubbele hoeveelheid van vorige week donderdag qua post, terwijl het vorige week hier al aardig druk was.
Kon wel eens lokaal zijn.. http://www.roetgerink.nl/ dit.. is volgens mij altijd een complete krantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wat is er op donderdag dan? Een lokaal iets of iets waar we zo ongeveer allemaal last van gaan hebben?
Ja, ik heb er alweer zin in, 8 kasten onbezet morgen, dat gaat weer een feest wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef Deezertje het volgende:
Morgen Makro, Kampioen, V&D, HAH gemeente mailing, 3x HAH en volgens mij wéér glasvezel. Kan het alleen maar meevallen morgenHopelijk waaien de voorspelde buien snel over!
HAH kan wel kloppen ja. Post helaas niet. volledige Kampioen en twee wijken. En helemaal niet als je weet hoe sommige voorbereiders de tassen indelen. Dat mag je geen 'volle' tas noemen. Of heb je soms 3 tassen, wat prima past in 2...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
2 tassen post + 2 tassen HAH dus
ik heb er wel invloed op en desnoods pak ik het zelf inquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
HAH kan wel kloppen ja. Post helaas niet. volledige Kampioen en twee wijken. En helemaal niet als je weet hoe sommige voorbereiders de tassen indelen. Dat mag je geen 'volle' tas noemen. Of heb je soms 3 tassen, wat prima past in 2...Zullen vast wel weer allemaal regeltjes voor zijn, maar echt logisch is het vaak niet kan ik alsnog zelf overgooien naar de andere tas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |