Onbeschoft zeker ja, daarom ook een resoluut NEE van mijn kant uit.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Onbeschoft dat ze je vragen Erwin! Zeker als ze weten dat je geen auto meer mag rijden!!
Van intranet:
[..]
Ze bedoelen dus gewoon de post voor bedrijven die normaal op maandag wordt bezorgd of...? Vrijdag in de bus gedaan?
En leuk dat ze zich alvast indekken door 'vanaf' dinsdag te zeggen... kan dus ook woensdag of donderdag zijn. Post wordt dus maandagavond gelicht ipv zondag.
En over het nabezorgen van de post in Tilburg die jarenlang is achtergehouden:
[..]
Mooi dus dat één reactie meteen voor heel Tilburg spreekt volgens het bedrijf. De communicatieafdeling weet er altijd wel weer een leuke draai aan te gevenDe vele negatieve reacties zeggen ze gewoon niet.
Is de post van vrijdag ja. Maandagavond wordt namelijk de bus pas gelicht. En het grootste gedeelte van wat er maandag in de brengritten zit komt niet uit de brievenbus maar uit de zakelijke post(haalritten en afleveringen op de buba's en service punten).quote:Op donderdag 5 september 2013 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Onbeschoft dat ze je vragen Erwin! Zeker als ze weten dat je geen auto meer mag rijden!!
Van intranet:
[..]
Ze bedoelen dus gewoon de post voor bedrijven die normaal op maandag wordt bezorgd of...? Vrijdag in de bus gedaan?
En leuk dat ze zich alvast indekken door 'vanaf' dinsdag te zeggen... kan dus ook woensdag of donderdag zijn. Post wordt dus maandagavond gelicht ipv zondag.
Nee en over iets meer dan een week wel vakantie maar toch....zondag gaan we wel naar dierentuin hoop dat hij ervan kan genieten....quote:Op donderdag 5 september 2013 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
het zit jullie ook niet mee he ...
Waarschijnlijk gaan die bedrijven benadert worden om tot een oplossing te komen dat zij wel hun post op tijd krijgen. Dit kan zijn in de vorm van een brengservice of dat de er een bus geplaatst gaat worden/bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt ook een aantal bedrijven waarvan op zaterdag de bus niet bereikbaar is, maar geen kaart hebben. We filteren dat er nu nog wel uit, maar die krijgen straks pas op dinsdag hun post
Jezus wat kut om te horen. Hoop voor jou en je vriend dat het geen burn out is.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:44 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee en over iets meer dan een week wel vakantie maar toch....zondag gaan we wel naar dierentuin hoop dat hij ervan kan genieten....
Ben ook niet mee gegaan naar huisarts maar toen die zei dat het weleens burn-out kon zijn, moest hij bijna huilen
Moet je eens muziek van Itzhak Perlman luisterenquote:
HAHquote:Op donderdag 5 september 2013 15:50 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Het was weer eens zo'n dag![]()
Warm... en ik ben als bezorger ook geen fan van didoza..... die daldagen vind ik niet fijn lopen, en de donderdag te drukheb toch het liefst gewoon gelijk verdeeld over de dagen eigenlijk.
Ja.... al heb ik liever dit dan de 5 folders van zaterdag uiteraard op allerlei verschillende formatenquote:
Je was toch niet ontslagen? Je contract was toch gewoon afgelopen? Niet zo vreemd natuurlijk dat ze je contract niet verlengen als ze al weten dat je het werk gewoon niet kunt doen op dat moment. Misschien dachten ze dat je inmiddels hersteld was, zo schandalig vind ik het eigenlijk niet om dan te informeren of je terug wilt komen.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Trafassie het volgende:
WTF!!!
Mijn oude TC vroeg of ik terug wilde komen bij het autobedrijf. Ik heb voor de eer bedankt. Mij eerst ontslaan en mij nu terugwillen
*Ik stuur wat virtueel geluk jullie kant op*quote:Zo vriendlief is naar huisarts geweest, morgen bloed laten prikken....om uit te sluiten dat het niet daar van komt en anders heeft hij een burn-out.
Heeft er iemand nog emmer geluk over???
Hoe raar!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Trafassie het volgende:
WTF!!!
Mijn oude TC vroeg of ik terug wilde komen bij het autobedrijf. Ik heb voor de eer bedankt. Mij eerst ontslaan en mij nu terugwillen
Succes met alles dan maar!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:44 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee en over iets meer dan een week wel vakantie maar toch....zondag gaan we wel naar dierentuin hoop dat hij ervan kan genieten....
Ben ook niet mee gegaan naar huisarts maar toen die zei dat het weleens burn-out kon zijn, moest hij bijna huilen
Lekker VBL is dat dan zeg!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mag ik even een emmer diarree gooien over het hoofd van de bedenker van didoza, ook wel het hollen-of-stilstaan systeem? Hierdoor is het niet meer mogelijk om in de drukkere maanden de post goed te spreiden, zodat we gisteren een beetje met onze pik zaten te spelen, en het vandaag niet weg te krijgen was! De vossers waren al om 5 uur begonnen, maar het mocht niet baten. Met als resultaat enorme uitloop en wijken die in sommige gevallen 3 uur (!!) te laat op het depot waren.
Ik moet zo ook nog een wijk weglopen, maar ben even tussendoor naar huis gegaan voor een sanitaire stop en om wat te eten, want ik viel op een gegeven moment zowat flauw. Die bloedhitte werkt ook niet mee.
Zo, nu ben ik klaar met mopperen.
zelfs onderop ligt het volquote:Op donderdag 5 september 2013 15:50 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
Warm... en ik ben als bezorger ook geen fan van didoza..... die daldagen vind ik niet fijn lopen, en de donderdag te drukheb toch het liefst gewoon gelijk verdeeld over de dagen eigenlijk.
Ja anders was er een extra tripje naar het depot nodig... en dat zou zo een half uur gekost hebben. Dan maar zoquote:Op donderdag 5 september 2013 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zelfs onderop ligt het vol
Yep, hier ook en kennelijk hadden de sorteerders het ook drukquote:Op donderdag 5 september 2013 15:50 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]
zo druk heb ik het nog nooit gehad, al heb ik ook wel wijken gedaan waar je halverwege nog een keer langs het depot werd geleid, wat reuze handig was vanwege bijladenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:01 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja anders was er een extra tripje naar het depot nodig... en dat zou zo een half uur gekost hebben. Dan maar zo![]()
Collega had 10 tassen, die zal dat tripje toch hebben moeten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |