Tsja, gelukkig heb ik al maanden geen problemen met de uitbetaling van mijn uren. Ik hoop dat dat zo blijft...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:09 schreef allweather het volgende:
Hier (noordwesten van het land) viel het qua warmte en plakkerigheid nog wel mee . Donderdag schijnt het bij ons heel heet te worden. Officiële tijden voor mijn wijken waren vandaag 2:30, 2:00 en (als het documentje met tijden nog klopt) 1:10.
Mijn ervaring is dat je de tijd voor het zoekplaatje meestal wel in een andere wijk kunt compenseren. Ik hoop dat dat voor jou ook geldt, Atmosphere82.
Dit was ook mijn eerste gedachte (en angst) toen ik die brief las van de week!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ze hebben weer wat nieuws bedacht, voortaan krijgen we geen verlofuitdraaien meer, maar moeten we ze zelf halen van die reteslome, onoverzichtelijke en regelmatig vastlopende mijnpostnl site.
Mijn loonstrookje kan ik, ook na 1,5 jaar correspondentie met de IT-afdeling, nog steeds niet inzien, dus ik hield m'n hart vast. In de laatste mailwisseling zeiden ze letterlijk dat het probleem niet hoog op de prioriteitenlijst staat, dus daar kun je het mee doen.
Na enige omzwervingen vond ik eindelijk de verlofkaart, die zich dus NIET in "mijn personeelsdossier" bevindt. maar slechts is te bereiken via personele zaken --> zelf doen --> medewerker -->vakantie en verlof --> saldi --> saldi (ja, twee keer saldi, inderdaad) --> dienstbetrekking selecteren --> doorgaan.
En, ja hoor, "500: Internal server error: failed to process request"
Dat hele intranet is nu al bijna 2 jaar in de lucht, en werkt nog steeds voor geen meter. Laat ze eerst die site fatsoenlijk operabel krijgen, voordat ze met dit soort onzin komen aankakken!
Nee, lekker triest inderdaad...quote:Op woensdag 4 september 2013 08:22 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat is niet motiverend voor jou Gridjuh!
Schandalig!quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Trafassie het volgende:
WTF!!!
Mijn oude TC vroeg of ik terug wilde komen bij het autobedrijf. Ik heb voor de eer bedankt. Mij eerst ontslaan en mij nu terugwillen
Idd. Snap ook niet waar ze het lef vandaan halen.quote:
Blijkbaar waren ze wel tevreden over je werk. Maar je zit toch nog in de ziektewet?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:15 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Idd. Snap ook niet waar ze het lef vandaan halen.
Meer dan tevreden idd. Die jongen die nu mijn autowijk rijdt bakt er niks van volgens mijn TC, die is de laan uitgestuurd.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze wel tevreden over je werk. Maar je zit toch nog in de ziektewet?
Pfff... kun je nagaan hoe ze met je meeleven...quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Trafassie het volgende:
WTF!!!
Mijn oude TC vroeg of ik terug wilde komen bij het autobedrijf. Ik heb voor de eer bedankt. Mij eerst ontslaan en mij nu terugwillen
Het is goed met ze, ik ga eerst aan mijn herstel werkenquote:Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Pfff... kun je nagaan hoe ze met je meeleven...
verstandigquote:Op donderdag 5 september 2013 09:50 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Het is goed met ze, ik ga eerst aan mijn herstel werken
PostNL kan me momenteel even gestolen worden.
Als ik beter ben dan horen ze nog wel van mij, want het werk is erg leuk, ik hield echt van mijn werk.quote:
Probleem is echter hoe ze met het goede personeel omgaan, helaas.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:57 schreef Peterselieman het volgende:
het is ook leuk werk. De reden dat ik bij productie zit is dat ik er meer uren kan maken. Het liefst had ik de combi van voorbereiden en daarna autowijkje wegbrengen gedaan
Ik zie dat als een "ontmoedigingsbeleid" in de hoop dat de postbodes ontslag nemen en goedkoop aan mensen in de bijstand kunnen komen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
klopt, maar dat komt omdat alles goedkoper moet, terwijl ze aan de andere kant postbodes vaak genoeg naar onbekende wijken sturen, waardoor deze meer tijd nodig hebben dan voor een wijk staat
mja, ze moeten de tijd die je nodig hebt gewoon betalen en zo'n afwisselend rooster is prima te doen, zo heb ik ervaren. Het enige dat wel ontbreekt is dat je over de verschillende wijken maar weinig namenkennis opdoet, maar slechts komt te weten hoe de wijk looptquote:Op donderdag 5 september 2013 10:08 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ik zie dat als een "ontmoedigingsbeleid" in de hoop dat de postbodes ontslag nemen en goedkoop aan mensen in de bijstand kunnen komen.
Maar het blijft wrang.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ze moeten de tijd die je nodig hebt gewoon betalen en zo'n afwisselend rooster is prima te doen, zo heb ik ervaren. Het enige dat wel ontbreekt is dat je over de verschillende wijken maar weinig namenkennis opdoet, maar slechts komt te weten hoe de wijk loopt
het is belangrijk dat er kwaliteit geleverd blijft worden en dat wordt uiteindelijk ook wel ingezienquote:Op donderdag 5 september 2013 10:16 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Maar het blijft wrang.
En dan nog het lef hebben mij te bellen of ik terug wil komen
Maar mensen die gedwongen worden om vanuit de bijstand dit werk te doen zijn op enkelen na niet te motiveren heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is belangrijk dat er kwaliteit geleverd blijft worden en dat wordt uiteindelijk ook wel ingezien
Tja, ik heb ervaring met bijstandmoeders die dan heel chagerijnig wachten op de depots en klagen dat ze dan later thuis zijn om een TV programma te kijken.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
verschilt echt van persoon tot persoon is mijn ervaring
Ze bedoelen dus gewoon de post voor bedrijven die normaal op maandag wordt bezorgd of...? Vrijdag in de bus gedaan?quote:''Wat betekent dit voor klanten?
Op maandag bezorgen wij alleen nog rouwpost en spoedeisende medische zendingen van het weekend. De brengritten op maandag bezorgen de post van vrijdag. Haalritten blijven wij vanzelfsprekend op maandag uitvoeren. De post uit het weekend wordt vanaf dinsdag bezorgd.''
Mooi dus dat één reactie meteen voor heel Tilburg spreekt volgens het bedrijf. De communicatieafdeling weet er altijd wel weer een leuke draai aan te gevenquote:''Tot nu toe zijn de reacties van de mensen die thuis waren positief. ‘Wat goed dat jullie dat zo oplossen’ wordt er gezegd. De meeste mensen wisten al dat er iets mis was gegaan. Maar ze zeggen ook: ‘Het kan altijd gebeuren.’ Ondanks alles dus een positief geluid over PostNL.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |