Super 8 is toch ook gewoon van JJ Abrams, niet Spielberg? Werkte wel mee als producer, maar verder..quote:Op zondag 8 september 2013 18:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Cool! Dan ga ik misschien dinsdagochtend nog kijken, vlak voor mijn vertrek naar mijn vakantiebestemming.![]()
Er is trouwens momenteel een prijsvraag op de site van Pathé m.b.t. deze film!
[..]
Super 8 vond ik nogal een overgewaardeerde film. Steven Spielberg heeft veel betere films gemaakt vind ik.
[..]
Cool!
Waarom zou je dan naar deel 2 kijken?quote:Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Skwish het volgende:
Vanavond eens I Spit On Your Grave 2 zien. Deel 1 heb ik nog niet gezien (ook nooit van gehoord).
Ja, dat is ook zo!quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Super 8 is toch ook gewoon van JJ Abrams, niet Spielberg? Werkte wel mee als producer, maar verder..
Ik heb nummer 1 nu ook gezien en nummer 2 er meteen achterna. De eerste vond ik een stuk beter. Films doen me een beetje denken aan The Hostel.quote:Op zondag 8 september 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan naar deel 2 kijken?
zou je het origineel ook eens moeten opzoeken, lekker luguber. of de beide versies van Last House on the Leftquote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik heb nummer 1 nu ook gezien en nummer 2 er meteen achterna. De eerste vond ik een stuk beter. Films doen me een beetje denken aan The Hostel.
Valt mee, ik vond het een vrij tamme film.quote:Op maandag 9 september 2013 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
Het schijnt dat de Japanse film Audition de moeite waard is. Je moet er wel een sterke maag voor hebben, ik heb hem niet afgekeken.
Dat valt best wel mee. Echt heel eng qua bloederigheid vond ik het niet.quote:Op maandag 9 september 2013 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
Het schijnt dat de Japanse film Audition de moeite waard is. Je moet er wel een sterke maag voor hebben, ik heb hem niet afgekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil precies met incidious, paranormal activity en al die andere geesten-in-afgelegen-huizen-films? Ik vond er werkelijk niet één origineel element in zitten. Goed weergegeven film, maar qua verhaal echt weer teveel van hetzelfde, vond ik.
Het is meer de opbouw naar iets bizars, maar dat kan je wel aan Miike overlaten.quote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Echt heel eng qua bloederigheid vond ik het niet.
Ik vond het wel heel spannen, maar niet 'eng' als in veel bloed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is meer de opbouw naar iets bizars, maar dat kan je wel aan Miike overlaten.
Sinds wanneer staat veel bloed synoniem voor eng?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel spannen, maar niet 'eng' als in veel bloed.
Bij mij niet, maar sommigen vinden dat juist heel eng als er veel bloed vloeit en hoofden worden afgehakt en zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat veel bloed synoniem voor eng?
Die mensen zouden Hausu moeten kijken. Dan zijn ze meteen genezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar sommigen vinden dat juist heel eng als er veel bloed vloeit en hoofden worden afgehakt en zo.
OH die ken ik nog niet!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die mensen zouden Hausu moeten kijken. Dan zijn ze meteen genezen.
Cabin in the Woods vond ik wel een origineel element hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Seam het volgende:
Noem eens 1 nieuw origineel element in horrorfilms dat niet ouder is dan 10 jaar? Behalve found footage/shaky cam.
Zoals? Het was gewoon een parodie op alle horrorcliches.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Cabin in the Woods vond ik wel een origineel element hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |