ik heb zowel een wollen dekbed voor de zomer en een donse dekbed voor de winter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Slaapt hier iemand onder een wollen dekbed?Ben benieuwd naar de ervaringen.
Of zijn we hier allemaal van het dieronvriendelijk in China geplukte dons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh AX, je bootje van van hout/bamboe zat nog in mn rugzak
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 24-08-2013 22:58:18 ]
Nog niks van gehoord, AnneX.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:
Het was ...leuken lekker.
Sightseeing Bloemendaal ook !
Door jeugdfoto's weet ik dat ik heb gelopen als peuter op het / in het Kopje
van Bloemendaal. Weer even teruggeweest.
# black Bastard...lucky bastard ?![]()
Ok dan ga ik een keer naar de C1000quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Die kan je bij mijn C1000 gewoon kopen, peanut butter cups!Maar goed, ze hebben ook coca cola vanille voor een veel lagere prijs dan wat de Action nu heeft.
Reese jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dan ga ik een keer naar de C1000Thanks! Toevallig die van Reese's?
Bij mijn Hoogvliet komen ook steeds meer Amerikaanse dingen. Nu al een heel schap maar helaas geen snoepgoed.
Wel al die mierzoete frisdranken, marshmellow fluff, hellmann's mayo en mac&cheese.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:41 schreef AnneX het volgende:
Op de terugweg was het donker. Wij herkenden het Gemeentehuis.![]()
Hoe was Wilhelmina eigenlijk bij de opening van het Kopje in 1904?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:
Het was ...leuken lekker.
Sightseeing Bloemendaal ook !
Door jeugdfoto's weet ik dat ik heb gelopen als peuter op het / in het Kopje
van Bloemendaal. Weer even teruggeweest.
# black Bastard...lucky bastard ?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben de indruk dat hullie wél vier van die Gemeentehuizen hebben.
( toevoeging van mn.AX)
Vind dat soort culinaire dingen altijd leuk. Heb al zo'n zin in donderdag met Ron Blaauwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Er was echt veel om uit te kiezen :
Pizza's Frieten Burgers (BBQ Babes) Broodgedoe, Soepen en Salades, Sushi, Yakitorispies, Veel vlees en kaasgerechten, Tosti's etc etc en allemaal zo leuk uit die caravans en oude auto's/campers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |